קידום אורגני יכול לייצר לכם אתר מניב:
הוזלת עלויות הקליק
טראפיק איכותי ומדויק
מיתוג בתוצאות החיפוש
שיפור חווית המשתמש
גיוון בטראפיק שנכנס לכם לאתר
אמינות מול המשתמשים שמחפשים אותכם
SEO
מומחה SEO שרץ אתכם למרחקים ארוכים של הצלחה
קידום ממומן הוא דרך מצוינת לקידום נקודתי. אבל כשיש לכם נכס דיגיטלי מהותי לעסק כמו אתר תדמית או חנות- זה למעשה בית העסק שלכם בעולם הדיגיטלי, זו הנוכחות העסקית שלכם – ולכן חשוב להביא אותו למקומות הראשונים של גוגל, בדרך אורגנית. כי זו הדרך היחידה שתבטיח שתישארו שם באופן רציף, לטווח הרחוק.
בזמן שקידום ממומן הוא כמו לקנות תפוחים, קידום אורגני הוא כמו עץ תפוחים משלכם שתמיד מניב פרי. המומחיות שלנו היא להכשיר את הקרקע וללוות את גידול העץ שלכם להצלחה אולטימטיבית לאורך זמן.
ברגע שיש לכם אתר, קידום אורגני הוא סוג של הכרח. מחקרים מראים שאם האתר שלכם לא מגיע לעמוד הראשון של גוגל הוא כנראה כמעט ולא ייחשף. שזה קצת כמו לפתוח מסעדה מדהימה על אי בודד שאין שום דרך להגיע אליו. אז הנה כמה עובדות על החשיבות של קידום אורגני:
לפי מחקר שערכנו כ-75%-80% מהגולשים מקליקים על קישורים אורגניים, מאחר שיותר ויותר אנשים מעדיפים ללחוץ על קישורים שאינם ממומנים.
עם קידום אורגני מקצועי ונכון האתר שלכם יגיע לדירוג גבוה בגוגל ויישאר שם, כי קידום אורגני הוא כמו מצבר שמטעין את עצמו וצובר תאוצה (בשונה מקמפיין ממומן, שהחשיפה מקיימת כל עוד הקמפיין פעיל, ויורדת חזרה לקן ההתחלה ברגע שהקמפיין מפסיק)
בקידום אורגני אנחנו יכולים ממש לנטר ולשפר את תנועת הגולשים, ולשפר את יחס ההמרה באופן תמידי- מגמת אופטימיזציה קבועה, מתמדת ומתפתחת.
הדרך היחידה להגיע למעמד חזק ועצמתי בגוגל היא קידום אורגני, מאחר שמדובר בצמיחה טבעית של האתר ומתקיים אפקט צבירה שלא קיים בשום צורת קידום אחרת. כך תוכלו להבטיח שקהלי היעד הפוטנציאלים שלכם, יגיעו קודם כל אליכם, כשהם יחפשו את השירות או את המוצר שאתם מציעים.
אתרים שמגיעים לשורות הראשונות בגוגל, נתפסים ע"י האלגוריתם כאתרים בעלי סמכות גבוהה, כאוטוריטות בתחומם- כי הם בנו את עצמם לשם באופן אורגני ששומר על עקביות. גוגל אוהב עקביות וגידול אורגני ומפרש את זה כאמינות של האתר- מה שבסופו של דבר נותן פוש רציני, גם לקמפיינים הממומנים שתעשו בדרך.
גוגל כל הזמן יוצרת מיטוב ושיפורים של האלגוריתם על מנת לקדם את האתרים החזקים שלה, שנמצאים במקומות המובילים באופן אורגני.
כשהאתר מקודם אורגנית, קל לנו יותר ליצור תקשורת עם לקוחות שנמצאים פיזית באזורכם (למי שיש בית עסק שאינו רק דיגיטלי)
העולם האורגני מניב עוד ועוד ביטויים חזקים יותר עם נפח גדול יותר וחידושים טכנולוגיים שתמיד תוכלו לרתום לפיתוח העסקי שלכם באמצעות האתר.
קידום אורגני איכותי, יבסס את העסק/החברה שלכם כמותג שנטמע במרחבים הווירטואליים ובתודעה הציבורית וצובר הכרה, חשיפה וקהילת לקוחות. כאן גם נכנס כל נושא המיתוג וזהות המותג, קריאייטיב נכון ובניית האתר שהם חלק בלתי נפרד ממה שאנחנו יודעים לעשות עבור הלקוחות שלנו.
מהות הקידום האורגני, שהוא למעשה תהליך גדילה טבעי שנבנה לאורך זמן, מאפשר גם לעסקים קטנים לפרוץ בגדול, בהשקעה שאין צורך להגדיל אותה כדי להשיג יותר, אלא להיפך.
השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם עם דוח קידום אורגני מפורט
קידום אורגני אם כן, הוא השקעה לטווח הארוך. כדי לוודא שההשקעה הזו תהיה טובה ומשתלמת עבורכם, חשוב לוודא שהכול נעשה ע"י מומחי קידום אורגני (SEO) שיבטיחו לכם תוצאות אופטימליות.
התהליך כולל מספר שלבי אופטימיזציה חשובים שיש להעביר את האתר שלכם המותאמים מתוך מאות טכניקות אפשריות. ווידוא טעינת אתר מהירה, נראות איכותית, שילוב תמהיל נכון של מאמרי תוכן הכוללים מילות מפתח, דומיין, חוויית משתמש, יצירת קישורים פנימיים וחיצוניים באתר, ופרמטרים נוספים. כל אלו דורשים מחקר מעמיק, בשילוב בקיאות והיכרות עם כל העדכונים המשתנים של גוגל.
עולם ה SEO הוא זירה מורכבת. לאחר שהבאנו מאות לקוחות למקומות הראשונים של גוגל, אנו מיומנים בזיהוי כל השגיאות האפשריות שאולי קיימות באתר שלכם כרגע, ובשיטות המתקדמות ביותר כדי לגרום למנועי החיפוש המתקדמים של גוגל לזהות את האתר שלכם כאיכותי, אמין, המעניק ערך מוסף ללקוח. בין אם יש לכם אתר קיים ובין אם נבנה אותו אתכם מאפס, יש לנו את כל מה שצריך על מנת ליצור מגמה ברורה של גוגל לקדם את האתר שלכם שלב אחר שלב, למקום הראשון עם מאות אלפי מבקרים. מכאן השמיים הם הגבול.
האתר שלכם עלה לאוויר לפני כמה חודשים, התנועה דלילה והתוצאות לא מדהימות (בלשון המעטה), ואתם מתוסכלים. עכשיו, יש לכם שתי אפשרויות – לנטוש את האתר או להילחם על הנכס הדיגיטלי שלכם ולהפוך אותו למוצלח בעזרת הליך קידום אתרים אורגני בגוגל. ואם בחרתם בתהליך קידום אורגני בגוגל, אתם רוצים לעבוד על פי שלבים מבוססים של מומחה קידום אתרים מקצועי.
הפירוש של קידום אתרים SEO / קידום אורגני היא אופטימיזציה לאותם מנועי החיפוש דרך התצורה הטכנית של האתר, התוכן, הרלוונטיות ואיכות הקישורים.
קידום אתרים SEO הינו באמצע שיתוף פעולה מול גוגל כדיי שידרגו את האתר שלכם טוב יותר וכך תוכלו לקבל מיקומים טובים יותר.
מיקומים טובים יותר = טראפיק לאתר.
מנועי החיפוש מציגים תוצאות עבור כל שאילתה שהמשתמש מקליד. הם עושים זאת דרך סריקה של כל האתרים בעזרת הרצה של אלגוריתם מתוחכם שקובע לפי אילו פרמטרים להציב את התוצאה הראשונה.
ישנם 208 פרמטרים של גוגל, חלקם גלויים כמו מהירות משתמש, התאמת האתר לנייד וחלקם סודיים.
מנועי החיפוש מנסים לעזור לאנשים למצוא את מה שהם מחפשים עם התוצאה הרלוונטית ביותר.
לדוגמה אם מחפשים מסעדה במקום מסויים, מנועי החיפוש זקוקים למיקום של אותה מסעדה ולסגנון המסעדה. ככל שפרטים אלו יהיו באתר, כך גוגל תסרוק בקלות יותר את אתר המסעדה.
בעצם קידום אתרים SEO עוזר להבין את הרצונות והצרכים של גוגל, אך גם של המשתמש וכך עוזרים להגדיל את כמות הפניות עבור האתר שלכם.
כדי לצלוח תהליך קידום אתרים באינטרנט, מומלץ לעבוד על פי חמשת המשימות הבאות:
עבור רוב האנשים קידום אתרים SEO הוא מילה נרדפת לאותו קידום בגוגל. כנראה שזה מאחר שלגוגל יש למעלה מ-92% משוק מנועי החיפוש העולמי. אך חשוב לזכור שישנם אתרים כמו BING וYANDEX שגם יכולים לייצר טראפיק גבוה מאוד. חשוב להבין באיזה מנוע חיפוש המשתמשים שלכם מחפשים ורק לאחר מכן לבחור איפה ואיך לעשות קידום אתרים בגוגל.
נניח שאתם מחפשים את הביטוי "פוש דיגיטל" בגוגל. גוגל מבינה שהתכוונתם לסוכנות הפרסום פוש דיגיטל ולכן היא מציבה בראש החיפושים, לכן זאת נחשבת מבחינתה פלט טוב.
בנוגע לביטוי "ניהול קמפיינים", גוגל מנסה להבין איזה אתר הוא הרלוונטי ביותר בנושא ומוצאת את פוש דיגיטל גם.
גוגל מרוויחה מכך שמשתמשים סומכים על השירות חיפוש שלה.
היא גם נותנת לאותם עסקים שרוצים לעשות קידום דיגיטלאו ניהול קמפיינים בגוגל הזדמנות להיות ראשונה ברשת החיפוש וכך מרוויחה כסף כאשר משתמשים לוחצים על המודעה.
במידה ואתם מעוניינים למצוא את המקום הכי טוב להתחיל בו תהליך קידום אתרים אורגני, אנו מציעים לכם את הצעד הראשון האולטימטיבי. בתור חברת לקידום אתרים אורגני יש לנו את הכלים להבין מה היא נקודת הפתיחה של כל אתר. ולכן בדיקה מהירה וחינמית של האתר שלכם היא בהחלט אופציה. אתם רק צריכים להחליט מתי נוח לכם להתחיל ואנחנו נשמח לספק לכם מיפוי אופטימלי של אתר האינטרנט. כך שיהיה לכם קל הרבה יותר להבין מה הן המשימות המרכזיות שלכם בדרך להצלחה המיוחלת של האתר המחודש שלכם.
משנה לשנה נראה שיותר ויותר עסקים מבינים שאותו קידום אתרים בגוגל הוא הכרחי להצלחה ופונות לאותה חברה לקידום אורגני.
חברת פוש דיגיטל תעזור לכם לעקוף את המתחרים ולהצליח לייצר לכם תזרים טראפיק לאתר שיתורגם כלקוחות חדשים.
מוכנים להתחיל? התקשרו ונתחיל קידום אורגני עוד היום >>> 077-997-7786
חברה לקידום אורגני עושה ככל שביכולתה לשפר את הנראות של הלקוחות שלה בגוגל ובמנועי החיפוש וכך לשפר את כמות הלידים שהם מקבלים.
זה יכול להיות על ידי בניית מערך קישורים, אופטימיזציה נכונה, מחקר מילות מפתח, כתיבת תוכן ועוד…
על מנת לבחור חברת דיגיטל שתתאים לכם, כדיי להבין קודם כל שעל החברה להתאים אליכם ולא אתם אל החברה. קידום אתרים בגוגל אינו רק מפעל של קישורים, תכנים ואופטימיזציה.
יש ליצור אסטרטגיה שיווקית שלפניה חשוב להבין את:
אם נכנסתם לעמוד זה כנראה שחסר לכם את אחד מהדברים הבאים:
עם פוש דיגיטל תוכלו להיות בטוחים שהגעתם למקום הנכון. כל אחד מחברי הצוות שלנו בעל ניסיון של שנים בתחום, עם מקצועיות ושירות שעוד לא הכרתם!
בתור חברה עם קהל לקוחות מצומצם, אנו מלווים עשרות עסקים בארץ ובעולם עם יחס ותשומת לב מרבית עבור כל לקוח ולקוח.
האמונה שלנו היא להתקדם מדרגה מדרגה, שלב שלב, אל עבר ההצלחה תוך קבלת פידבקים מהלקוח לכל שאלה, התייעצות או בקשה
פוש דיגיטל הינה חברה לקידום אורגני בעלת שיטות יעילות ליצירת טראפיק אורגני לאתר שלכם. אנחנו לא מניחים הנחות או משערים השערות, אלא פשוט פועלים בצורה שתהפוך את האתר שלכם לנגיש למשתמש ולגוגל ב-100%.
למידע נוסף אודות קידום אתרים בגוגל צרו איתנו קשר עוד היום – שיחת ייעוץ ללא עלות >>> 077-997-7786
בעזרת SEO חכם ואפקטיבי ניתן להביא את האתר שלכם למצב שיא ההצלחה והחשיפה, אי אפשר להתעלם מהחשיבות של קידום אתרים בגוגל. ואם אתם לא בטוחים שזו היא האסטרטגיה שלכם, הצוות המקצועי של חברת "פוש דיגיטל" אסף לכם את כל הסיבות שיוכיחו לכם אחרת.
כל הסיבות להצלחה הווירטואלית שלכם– קידום SEO היא החלטה, ויש לה כמה וכמה סיבות מאוד טובות:
חשיפה עצומה– רוב הגולשים בגוגל מקליקים על קישורים אורגניים ולא על קישורים ממומנים.
נראות אינטרנטית– 99.8% מהאתרים ברשת לא מוצגים בעמודי התוצאות הראשונים של גוגל ולכן הגולשים פשוט לא מגיעים אליהם. קידום אורגני בגוגל היא הטכניקה שתגלה ליותר גולשים את האתר שלכם.
אוטומציה מוחלטת– בקידום ממומן עם הפסקת ניהול קמפיין מפסיקה גם תנועת הלקוחות באתר. מה שלא קורה בקידום אורגני נכון ומקצועי, בו כל העת זורמים גולשים לאתר.
ניתור ושיפור SEO– תנועת גולשים בתהליך קידום אורגני בגוגל מאפשרת לכם להתאים את משפך המכירות ולבצע שינויים לייעול יחסי ההמרה.
תחרות הוגנת עם שחקנים מובילים– המתחרים הגדולים שלכם בוודאי משתמשים בתהליך הקידום האורגני והם "גונבים" את תשומת הלב של הלקוחות. במצב כזה מוטב להשקיע עכשיו מאשר להבין את גודל הטעות אחר כך.
אמינות ווירטואלית– אתרים המדורגים בעמודי התוצאות הראשונים נתפשים כאמינים ומהימנים יותר בעיני הלקוחות, ויש לכך השפעה ישרה על הנכונות לבצע רכישות באתר.
חוויית משתמש– עבודת קידום אתרים משדרגת באופן אוטומטי את המראה הוויזואלי, הארגון ואת הפרמטרים הטכניים של האתר והופכת אותו לנוח יותר לגולש.
קידום לפי אזור גיאוגרפי– כאשר האתר נבנה סביב חנות פיזית, קידום אורגני גיאוגרפי יכול ליצור תקשורת עם קהל הלקוחות ולגרום להם להגיע לחנות.
עדכונים ושיפורים– גוגל עושה מאמצים קבועים לשפר את האלגוריתם ולקדם רק את האתרים החזקים והאיכותיים ביותר.
אסטרטגיה לטווח הארוך– היסודות לקידום אתרים נבנים עם הקמת האתר והם משרתים את צרכי המנהלים לאורך שנים ארוכות.
פיתוח עסקי בעזרת קידום אורגני– יש לכם לאן לשאוף בקידום העסק, לחיפושים חדשים, בטכניקות מיוחדות או בדפי אתר ייחודיים לכם.
מיתוג בעזרת קידום אורגני– קידום אתרים איכותי מכיר לקהל הגולשים את המותג ומבסס את שמו במקורות חיפוש רבים.
טרגוט– "השפה" שבה אתם מדברים תמשוך את הקהל המתאים לכם ואתם יכולים לשנות אותה בהתאם לשינויים בקהל היעד של האתר.
תחזוקה נגישה– אין צורך להשקיע משאבים מטורפים כדי לשמור על מיקום האתר האורגני לאורך הזמן.
עלות– העלות אל מול קידום ממומן נוחה יחסית ומאפשרת גם לעסקים קטנים לפרוץ ובגדול.
כל עסק שונה בשירותים שהוא מציע, בקהל יעד שלו, בתחרות ובמיקום. ולכן, לכל עסק מתאים שירות אחר. אנחנו בפוש דיגיטל קודם כל מקשיבים לבעל העסק ומבינים מה היעדים שלו ואז מגבשים אסטרטגיה.
כדי להבטיח שתצליחו להביא את האתר למצב שיא החשיפה, אתם צריכים לעבוד בצורה מקצועית ולאורך זמן. וזו היא בדיוק המשימה שלנו, אנשי צוות קידום האתרים של חברת "פוש דיגיטל".
המטרה שלנו היא המטרה שלכם, כמות לידים זולה, איכותית וגדולה. לכן לאחר שגיבשנו איזו פלטפורמה תתאים עבורכם, אפשר לצאת לדרך!
כל המטרה של קידום אתרים בגוגל הוא להביא טראפיק מדויק לאתר שלכם. איך עושים את זה? מגבשים אסטרטגיה אילו מילות מפתח נרצה להתמקד בהם. איך נבחר את מילות המפתח?
מחקר מילות מפתח עוזר לך להבין אילו מילים כדאי שיופיעו במאמרים ובאופטימיזציה של האתר.
מומלץ לבחור מילות מפתח מעל לכמה מאות חיפושים בחודש. שימו לב, כמות החיפושים עלולה להשתנות מחודש לחודש, כמו למשל הביטוי "איתור נזילות", מן הסתם יהיו יותר בחורף. הביטוי "קורס גלישת גלים" לעומתו, יקבל יותר חיפושים בקיץ.
כמובן שזה חשוב, משתמש שיחפש "חברה לקידום אורגני" לא ירצה להגיע לאתר של חברה לבניית אתרים. לכן הבינו באיזה שלב אתם תופסים את הלקוח והאם מה שהוא מקליד זה מה שהוא מחפש.
ישנם מקרים בהם משתמש מחפש את הביטוי "אדריכל" אבל הוא לא באמת מחפש אדריכל אלא רוצה ללמוד אדריכלות או מחפש עבודה אצל חברת אדריכלות. השאלות אותם אתם צריכים לשאול הם: באילו מילות מפתח אתם מתמקדים? איפה אנחנו החודש לעומת חודש שעבר? מהי האסטרטגיה השיווקית?
קידום אתרי אינטרנט היא מעין שיתוף פעולה מול גוגל. לגוגל יש את הקריטריונים של איך אתר צריך להיראות, וכל דבר צריך להיות מוסבר לה: כל תמונה, כל עמוד וכל מאמר. אופטימיזציה לאתר כוללת בין היתר גם שיפור מהירות, כיווץ תמונות, סידור האתר במידת הצורך ועוד מגוון רחב של תהליכי אופטימיזציה שנועדו להסביר ולתת מידע לגוגל על האתר. השאלות אותם אתם צריכים לשאול הם: מהי רמת האופטימיזציה שבוצעה? מהי רמת האופטימיזציה שבוצעה החודש? מהי רמת האופטימיזציה שנשארה?
ככל שתקבלו קישורים לאתר שלכם מאתרים גדולים ואיכותיים, גוגל תבין שאם הם המליצו עליכם, אז כנראה שהאתר שלכם גדול ואיכותי גם. לכל חברת קידום אתרים באינטרנט יש את המערך קישורים שלה. אלו קישורים שאותה חברת SEO השקיעה שנים כדיי לפתח ונועדה כדיי לתת לכם פוש ולהביא אותכם למקומות הראשונים.
אין דרך להימנע מבניית מערך קישורים לאתר שלכם. ברוב המקרים קניית לינקים על בסיס חודשי תעלה לכם יותר מאשר שימוש באותה חברה לקידום אתרים. קניית לינקים זולים בדרך כלל עם איכות נמוכה ולכן אנו ממליצים להימנע מלקנות לינקים.
אחד הדברים הכי חשובים בתהליך של קידום בגוגל הוא התוכן. הסיבה – גוגל מתעדף אתרים עם זמן שהייה ארוך. איך עושים זאת? ספקו לגולש תוכן איכותי ומקצועי, הוא יישאר באתר שלכם זמן רב יותר. אחד מהטיפים שלנו של קידום אתר בגוגל הוא לספק תוכן למשתמש שהוא עדיין לא קרא בשום מקום אחד. תוכן חדשני נצפה הרבה יותר פעמים ודרך אסטרטגיה שיווקית לקידום אורגני תוכלו למצוא גם שאלות שהגולשים חיפשו בגוגל הרבה ולא מצאו תשובה. השאלות אותם אתם צריכים לשאול הם: כמה מאמרים נכנסים לי כל חודש לאתר? מה כמות המילים הממוצעת בכל מאמר? (נהוג להיות 300+)
חשוב להדגיש, שמבין כל הפלטפורמות לביצוע קידום אתרים, קידום אתר וורדפרס וכך גם קידום אתר וויקס הם הזולות ביותר. הסיבה – לא צריך לערב שעות מתכנת וכל חברת קידום חיה את הפלטפורמות האלו ויודעת לעבוד עליהן במהירות וביעילות. המחירים של קידום אתרים אורגני ממוצע נעים בין 2,000 ₪ לחודש לבין 10,000 ₪ לחודש. אולם הכול תלוי תחרות. יש להתייעץ עם מומחה קידום אתרים או יועץ קידום אתרים על מנת להעריך באיזה תקציב ניתן יהיה לעקוף את המתחרים. תקציב נמוך מדיי עלול להשאיר אותכם במקום ולא לקדם אותכם. השאלות אותם אתם צריכים לשאול הם: מה אני מקבל?
אנו בפוש דיגיטל מספקים בין היתר שירותי קידום אתרים, ניהול קמפיינים וכך גם חברה לקידום אורגני. אנו מאמינים בשקיפות ומעודדים אותכם לשאול אותנו כמה שיותר שאלות כדיי שתבינו מה אתם משלמים ומה אתם מקבלים. לא משנה מה גודל העסק שלכם, אנו מזמינים אותכם לשיחת ייעוץ עם מומחה לקידום אתרים.
קידום אתרים, או אופטימיזציה למנועי חיפוש, הוא תהליך אופטימיזציה של התוכן, המבנה והאלמנטים השונים של האתר כדי לשפר את הנראות והדירוג שלו בתוצאות של מנועי החיפוש. המטרה היא להגדיל תנועה אורגנית (לא בתשלום) ולמשוך משתמשים רלוונטיים.
רוב האנשים ברשת האינטרנט מתחילים בחיפוש שלהם על ידי פנייה ראשונה למנועי חיפוש שונים, כדי למצוא מידע, שירותים או מוצרים שהם זקוקים להם או מעוניינים לדעת עליהם יותר.
כאשר אתר מקבל קידום אורגני, יש שיפור משמעותי בדירוג של כל הדפים המרכזיים שלו בתוצאות החיפוש של המנועים השונים כך שהוא מייצר טראפיק שמתורגם ללידים.
קידום אתרים באנגלית SEO, או אופטימיזציה למנועי חיפוש, הוא הפרקטיקה של אופטימיזציה של התוכן, המבנה וההיבטים הטכניים של אתר אינטרנט כדי לשפר את הנראות שלו בתוצאות מנועי החיפוש. המטרה היא למשוך יותר תנועה אורגנית (לא בתשלום) על ידי דירוג גבוה יותר במנועי חיפוש כמו גוגל. קידום אתרים באינטרנט כולל אסטרטגיות כגון מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה של תוכן, בניית קישורים ושיפורים טכניים כדי לשפר את הסיכוי של אתר אינטרנט להתגלות על ידי משתמשים המחפשים מידע רלוונטי.
אין אפשרות "טובה יותר" סופית בין SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) ו-PPC (פרסום בתשלום לפי קליק) – זה תלוי ביעדים ובמשאבים שלך.
SEO היא אסטרטגיה ארוכת טווח שמטרתה לשפר את דירוג החיפוש האורגני (ללא תשלום) של האתר שלך. זה יכול להוביל לתנועה מתמשכת וחסכונית, אבל נדרש זמן ומאמץ מתמשך כדי לראות תוצאות.
PPC מספק נראות מיידית באמצעות מודעות בתשלום בראש תוצאות החיפוש. זה יעיל לתוצאות מהירות ומיקוד מדויק לקהל, אבל זה דורש השקעה מתמשכת.
שקול את ציר הזמן, התקציב והיעדים שלך בעת הבחירה בין SEO ל-PPC. עבור חלקם, שילוב של שתי האסטרטגיות עובד בצורה הטובה ביותר כדי להשיג נוכחות מקוונת מעוגלת היטב.
SEM (Search Engine Marketing) היא אסטרטגיית שיווק דיגיטלית הכוללת קידום אתר או עסק באמצעות פרסום בתשלום במנועי חיפוש. הוא כולל גם פרסום SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) וגם פרסום PPC (תשלום לפי קליק) כדי לשפר את הנראות של אתר בדפי תוצאות של מנועי החיפוש.
בקיצור, SEM מתמקדת בשימוש באסטרטגיות בתשלום ואורגניות כדי לשפר את ביצועי האתר בתוצאות מנועי החיפוש ולמשוך תנועה רלוונטית.
ישנם שלושה פרמטרים מרכזיים: קישורים, אופטימיזציה ותוכן:
קישורים – מדובר על מערך קישורים מחוץ לאתר שיוביל לאתר שלכם.
תוכן – מדובר על תכנים איכותיים שיעלו ברמה החודשית לתוך האתר שלכם.
אופטימיזציה – בהתאמה ל-208 פרמטרים של SEO, מומלץ לעשות רק עם חברה לקידום אתרים מנוסה.
מחירי קידום האתרים בגוגל משתנים על פי תחרות, אך המחיר הממוצע לקידום אתר עם תחרות בינונית יעמוד על כ-3,500 שקלים ויכלול אופטימיזציה בתוך ומחוץ לאתר.
בעקבות התפתחות טכנולוגיית ה-AI, ישנם רבים שמנסים לעשות קידום בטכנולוגיות כאלו ואחרות.
אולם גוגל מזהה את התוכן הזה ויותר חשוב, המשתמש מזהה את התוכן הזה.
המוטו של גוגל הוא איכות על כמות, אז תמיד תזכרו את זה!
התקדמות האתר למקומות הראשונים יכולה לקחת שנה פלוס.
אך במקרים רבים ניתן לראות את המגמה החיובית אצלנו פורצת כבר בחודשים הראשונים!
קידום אתרים חשוב מכיוון שהוא עוזר לאתרים להופיע גבוה יותר בתוצאות של מנועי החיפוש, מה שמוביל לתנועה אורגנית מוגברת. דירוג גבוה יותר יכול לגרום ליותר קליקים, מעורבות משתמשים טובה יותר וצמיחה עסקית פוטנציאלית.
קידום אורגני מתאים לכל עסק ובעל נכס דיגיטלי כזה או אחר שרוצה לייצר לידים ללא תלות בצורה ממומנת אך גם בעל סבלנות עד שזה יקרה.
לכן הרבה מהלקוחות שלנו מתחילים קודם בקידום ממומן לפני שבאים אלינו לאורגני.
אופטימיזציה של מילות מפתח: זה כולל מחקר וזיהוי של מילות המפתח והביטויים שבהם המשתמשים עשויים להשתמש בעת חיפוש מידע הקשור לנושא ספציפי. מילות מפתח אלו משולבות אסטרטגית בתוכן האתר, במטא תגים, בכותרות ובאלמנטים נוספים.
איכות תוכן: יצירת תוכן איכותי, אינפורמטיבי, רלוונטי ומרתק הוא חיוני. מנועי החיפוש נותנים עדיפות לתוכן שנותן ערך למשתמשים. עדכון קבוע של תוכן ושילוב מילות מפתח באופן טבעי יכולים לעזור לשפר את הדירוג.
אופטימיזציה על הדף:זה כולל אופטימיזציה של דפי אינטרנט בודדים על ידי שימוש בכותרות מתאימות, תיאורי מטא, תגי כותרת ותגיות alt לתמונות. אופטימיזציה בעמוד כוללת גם הבטחת מבנה האתר ידידותי למשתמש וקל לניווט.
אופטימיזציה מחוץ לדף: זה כולל בניית קישורים נכנסים באיכות גבוהה (קישורים מאתרים מוכרים אחרים לאתר שלך) ושיפור הסמכות והאמינות של האתר בעיני מנועי החיפוש.
קידום אתרים טכני: זה מתמקד בהיבטים הטכניים של אתר אינטרנט, כגון אופטימיזציה של מהירות טעינת הדפים, ידידותיות לנייד, אבטחת אתרים (HTTPS), והבטחת אינדקס נכון על ידי סורקי מנועי החיפוש.
חווית משתמש (UX):חווית משתמש חיובית, הכוללת ניווט קל, זמני טעינה מהירים ועיצוב רספונסיבי לנייד, יכולה להשפיע בעקיפין על SEO על ידי הפחתת שיעורי היציאה מדף הכניסה והגדלת זמן השהייה באתר.
קידום אתרים מקומי: לעסקים עם נוכחות פיזית, קידום אתרים מקומי עוזר לשפר את הנראות בחיפושים מבוססי מיקום. זה כרוך באופטימיזציה של פרופילי Google לעסק שלי וספריות מקומיות אחרות.
ניתוח וניטור:מעקב וניתוח קבוע של ביצועי האתר באמצעות כלים כמו גוגל אנליטיקס יכולים לעזור לך להבין את ההשפעה של מאמצי ה-SEO שלך ולבצע את ההתאמות הנדרשות.
חשוב לציין שקידום אתרים הוא תהליך מתמשך. אלגוריתמים של מנועי חיפוש משתנים לעתים קרובות, והנוף התחרותי מתפתח. קידום אתרים יעיל מחייב להישאר מעודכן בשינויים הללו ולהתאים את האסטרטגיות שלך בהתאם כדי לשמור ולשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש.
קישורים פנימיים- לוודא שכל דף באתר שלכם מכיל קישור לדף אחר באתר שלכם- כך אתם עוזרים לגוגל להבין איזה דף חשוב אצלכם.
קישורים חיצוניים– קישורים באתר שלכם שיצאו לאתרים אחרים וקישור מאתרים אחרים שיובילו לאתר שלכם. כך אתם עוזרים לגוגל שאתם מותג וגם אתרים אחרים מקשרים אליכם.
תוכן מעניין– תצטרכו שיהיה לכם הרבה תוכן מעניין שאנשים ירצו לקרוא . לתוכן אסור להיות מועתק והוא חייב להיות מקורי. ככל שגולשים יהיו אצלכם יותר זמן כך גוגל יבין שאתם מעניינים ויעלה אתכם בסולם.
ישנם עוד המון פרמטרים שצריך לבצע כדי לקדם את האתר שלכם אך אלו הם החשובים שבתור התחלה יעזרו לכם בעבודת הקידום שלכם.
בכל פעם כשאנחנו רוצים לחפש משהו לא משנה אם זה מוצר או מידע קודם כל אנחנו פונים לגוגל ומחפשים שם את מה שאנחנו צריכים. התוצאות הראשונות שיוצאות לנו לרוב הם יהיו התוצאות אליהם אנחנו נפנה. במקרה שחיפשנו מוצר או שירות אז סביר להניח שנרכוש מאותם תוצאות ראשונות שאליהם נכנסנו. אתרים אלו לא מופיעים ראשונים סתם, הם מופיעים שם כי הם עושים עבודת קידום אורגני באופן שוטף כדי להופיע שם.
קידום אורגני הוא למעשה קידום טבעי כלומר, קידום האתר ברשתות החיפוש כדי להביא לקוחות בצורה טבעית (אורגנית) כתוצאה מהופעה במקומות ראשונים בגוגל במילות מפתח מסוימות.
כידוע בגלל שיש המון אתרים בכל התחומים וסביר להניח שגם התחום בו תרצו לקדם את האתר שלכם הוא יהיה תחום שמין הסתם יהיו עוד אתרים שמקדמים אז תצטרכו להיכנס לתחרות ולנסות לעקוף את המתחרים שלכם בגוגל עד להגעה לדף הראשון בגוגל ובתקווה גם למקום הראשון.
המטרה בקידום אורגני הוא לייצר שיתוף פעולה מול גוגל כך שגוגל יבין שהאתר שלך נותן ערך וימקם אותך בראש התוצאות.
קידום אורגני בפייסבוק הוא בדיוק כך, רק עם פייסבוק.
על ידי פוסטים ויראלים בתדירות קבועה, תוכלו לחזק את הקשר עם הלקוחות הקיימים שלכם וליצור לקוחות חדשים.
אך כמו בקידום אורגני בגוגל ככה קידום בפייסבוק צריך להיות איכותי, מקצועי, מעניין והכי חשוב מניע לפעולה.
לרוב קידום אורגני הוא תחום קשה שמצריך בעל מקצוע מומחה בתחום. אך לאלו שרוצים לנסות לבד אז קודם כל צריך לבדוק שהתשתית של האתר שלכם מותאם לקידום אורגני. לבדוק שהוא מותאם לנייד ולטאבלט, בעל זמני טעינה מהירים , ומותאם להכנסת תוכן איכותי לגולשים. כמובן שיש עוד המון פרמטרים שצריך לבדוק אך לא נפרט אותם כאן.
הוא מתמקד באופטימיזציה של האתר שלך, יצירת תוכן בעל ערך, מעורבות במדיה חברתית וטיפוח אמון הלקוחות. בניגוד לפרסום בתשלום, קידום אורגני מדגיש צמיחה בת קיימא לאורך זמן, בניית אמינות ועידוד קשרי לקוחות נאמנים. באמצעות טכניקות כמו אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), שיווק תוכן ומעורבות במדיה חברתית, קידום אורגני עוזר לחנות המקוונת שלך לשגשג על ידי חיבור עם קהל היעד שלך באופן אותנטי ועקבי.
קידום אורגני יכול לייצר לכם אתר מניב:
הוזלת עלויות הקליק
טראפיק איכותי ומדויק
מיתוג בתוצאות החיפוש
שיפור חווית המשתמש
גיוון בטראפיק שנכנס לכם לאתר
אמינות מול המשתמשים שמחפשים אותכם
קידום אורגני מאפשר לנו להכניס תוכן מעניין שישאיר את הגולש בתוך האתר זמן רב יותר ובכך לעלות נעלה את ציון האיכות של האתר. קידום אורגני זאת עבודה שכל יום צריכה להיעשות אפילו כל יום משהו קטן, אם כל הזמן נחדש את האתר גוגל תסרוק את האתר ותראה כל פעם דברים חדשים והתדירות סריקה שלה תהיה גבוה יותר. בכך נוכל לעלות מהר יותר בתוצאות החיפוש. ככל שהאתר יותר גדול כך הוא מצריך יותר עבודה של קידום פר חודש.
מילות מפתח הן מילים או ביטויים ספציפיים שמשתמשים מכניסים למנועי החיפוש בעת חיפוש מידע. הם חיוניים בקידום אתרים מכיוון שאופטימיזציה של תוכן סביב מילות מפתח רלוונטיות עוזרת למנועי החיפוש להבין את הרלוונטיות של התוכן לשאילתות המשתמשים.
קישורים נכנסים הם קישורים מאתרים אחרים לאתר שלך. הם פועלים כהמלצות, ומצביעות על מנועי החיפוש שהתוכן שלך בעל ערך ואמין. קישורים נכנסים באיכות גבוהה יכולים לשפר את סמכות האתר שלך ואת דירוג מנוע החיפוש.
קידום אתרים הוא מאמץ מתמשך. האלגוריתמים של מנועי החיפוש משתנים, והתחרות מתפתחת. עדכון קבוע של תוכן, אופטימיזציה של היבטים טכניים ושמירה על עדכניות עם שיטות עבודה מומלצות חיוניים כדי לשמור ולשפר את הדירוגים.
אופטימיזציה בדף כרוכה באופטימיזציה של דפי אינטרנט בודדים כדי להפוך אותם למושכים יותר עבור מנועי החיפוש. זה כולל שימוש במילות מפתח רלוונטיות בכותרות, כותרות, מטא תיאורים ותוכן, כמו גם הבטחת מבנה ידידותי למשתמש.
ציר הזמן לראיית תוצאות מ-SEO עשוי להשתנות מאוד. בעוד ששיפורים מסוימים עשויים להיות מורגשים תוך מספר חודשים, שינויים משמעותיים נמשכים לרוב שישה חודשים עד שנה או יותר, תלוי בגורמים כמו תחרות והיסטוריית האתר.
בהחלט. עסקים מקומיים יכולים ליהנות מקידום אתרים מקומי, המתמקד באופטימיזציה של הנוכחות המקוונת שלהם כדי למשוך לקוחות באזור הגיאוגרפי שלהם. זה כולל אופטימיזציה של פרופילי Google לעסק שלי ומילות מפתח ספציפיות למיקום.
תוצאות חיפוש אורגניות הן הרישומים שאינם בתשלום המופיעים על סמך הרלוונטיות שלהם לשאילתות משתמשים. תוצאות חיפוש בתשלום הן מודעות שעסקים משלמים עליהן, המופיעות מעל או לצד תוצאות אורגניות. תוצאות אורגניות דורשות מאמצי SEO, בעוד שתוצאות בתשלום כרוכות בקמפיינים פרסומיים בתשלום.
ידידותיות למובייל היא חיונית לקידום אתרים מכיוון שמנועי החיפוש נותנים עדיפות לאתרים רספונסיביים לנייד. עם השימוש הגובר במכשירים ניידים לגלישה באינטרנט, קיום אתר ידידותי לניידים משפר את חווית המשתמש ויכול להשפיע לטובה על דירוג החיפוש.
קובץ שמנחה את מנועי החיפוש כיצד לסרוק את הדפים באתר שלך.
תגים שעוזרים להכתיב את הטקסונומיה והמבנה של האתר שלך למנועי החיפוש.
טקסט הניתן ללחיצה בהיפר קישור נקרא טקסט עוגן. מאפשר למנועי החיפוש להבין מהו נושא העמוד.
נהוג להחשיב קישורים פנימיים גם בתור בניית קישורים. קישורים פנימיים הם בעצם קישורים המפנים ממאמר לדוגמה לאחד השירותים שלכם או לעמוד הראשי. המטרה שלו היא להסביר לגוגל על ההיררכיה של האתר, אילו עמודים חשובים יותר ואילו עמודים חשובים פחות. השאלות אותם אתם צריכים לשאול הם: האם יש לי באתר קישורים פנימיים? כמה קישורים חיצוניים נכנסים לי לאתר כל חודש? מאילו אתרים? מה ציון האיכות שלהם?
חברה לקידום אורגני אתרים מומחית כבר בעלת אנשי SEO, כותבי תוכן, אנשי אופטימיזציה ומאגרי קישורים שלרכוש כל אחד לכוד יעלה יותר מאשר חבילה חודשית. מה גם, אפילו אם בעל העסק מקצוען בSEO, התהליך יגבה ממנו זמן רב שבו יכול להשקיע בעסק שלו. לכן תמיד מומלץ לתת למקצוענים לבצע את העבודה שלהם.
ברור! כל פיסת תוכן בעלת שימוש במילות מפתח יעזרו לאתר שלך לקבל יותר חשיפה אורגנית, ולהיות מקודם על ידי גוגל.
אילו תיוגים בתמונות חשובים בתהליך של קידום אתרים בגוגל? כולם!
טקסט אלטרנטיבי
כותרת
כיתוב
תיאור
קידום אתרים הופך ליותר חזק עם השנים. משתמשים כבר מתחילים להכיר יותר את התוצאות הממומנות של גוגל ומעדיפים להיכנס לתוצאות האורגניות. משתמשים גם מחפשים יותר תוכן בגוגל, ולכן קידום אתרים יישאר יעיל לאורך זמן.
תמיד משתנה. בשנים האחרונות ניתן לראות שיותר ויותר משתמשים עוברים להיות מחוברים במכשירים הניידים. לכן העדכונים של גוגל היו בעיקר שייכים לחווית המשתמש במכשיר נייד ולמהירות. אתר שאינו מותאם למובייל או איטי – יפגע בקידום האורגני שלו.
בנוסף, ישנם עדכונים של גוגל שכל הזמן משתנים וכך גם המערכות של אנליטיקס והסרש קונסול, אבל שלושת הפרמטרים המרכזיים תמיד ישארו זהים – אופטימיזציה, קישורים ותוכן איכותי.
בשיחת ייעוץ ובניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות
כל הזכויות שמורות 2025 | פוש דיגיטל
WhatsApp us