מושגים בקידום אתרים בגוגל
קידום אתרים באנגלית SEO, או אופטימיזציה למנועי חיפוש, הוא הפרקטיקה של אופטימיזציה של התוכן, המבנה וההיבטים הטכניים של אתר אינטרנט כדי לשפר את הנראות שלו בתוצאות מנועי החיפוש. המטרה היא למשוך יותר תנועה אורגנית (לא בתשלום) על ידי דירוג גבוה יותר במנועי חיפוש כמו גוגל. קידום אתרים באינטרנט כולל אסטרטגיות כגון מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה של תוכן, בניית קישורים ושיפורים טכניים כדי לשפר את הסיכוי של אתר אינטרנט להתגלות על ידי משתמשים המחפשים מידע רלוונטי.
אין אפשרות "טובה יותר" סופית בין SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) ו-PPC (פרסום בתשלום לפי קליק) – זה תלוי ביעדים ובמשאבים שלך.
SEO היא אסטרטגיה ארוכת טווח שמטרתה לשפר את דירוג החיפוש האורגני (ללא תשלום) של האתר שלך. זה יכול להוביל לתנועה מתמשכת וחסכונית, אבל נדרש זמן ומאמץ מתמשך כדי לראות תוצאות.
PPC מספק נראות מיידית באמצעות מודעות בתשלום בראש תוצאות החיפוש. זה יעיל לתוצאות מהירות ומיקוד מדויק לקהל, אבל זה דורש השקעה מתמשכת.
שקול את ציר הזמן, התקציב והיעדים שלך בעת הבחירה בין SEO ל-PPC. עבור חלקם, שילוב של שתי האסטרטגיות עובד בצורה הטובה ביותר כדי להשיג נוכחות מקוונת מעוגלת היטב.
SEM (Search Engine Marketing) היא אסטרטגיית שיווק דיגיטלית הכוללת קידום אתר או עסק באמצעות פרסום בתשלום במנועי חיפוש. הוא כולל גם פרסום SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) וגם פרסום PPC (תשלום לפי קליק) כדי לשפר את הנראות של אתר בדפי תוצאות של מנועי החיפוש.
בקיצור, SEM מתמקדת בשימוש באסטרטגיות בתשלום ואורגניות כדי לשפר את ביצועי האתר בתוצאות מנועי החיפוש ולמשוך תנועה רלוונטית.
קובץ שמנחה את מנועי החיפוש כיצד לסרוק את הדפים באתר שלך
תגים שעוזרים להכתיב את הטקסונומיה והמבנה של האתר שלך למנועי החיפוש.
טקסט הניתן ללחיצה בהיפר קישור נקרא טקסט עוגן. מאפשר למנועי החיפוש להבין מהו נושא העמוד.
קידום אורגני יכול לייצר לכם אתר מניב:
הוזלת עלויות הקליק
טראפיק איכותי ומדויק
מיתוג בתוצאות החיפוש
שיפור חווית המשתמש
גיוון בטראפיק שנכנס לכם לאתר
אמינות מול המשתמשים שמחפשים אותכם
מילות מפתח של קידום אתרים בגוגל
כל המטרה של קידום אתרים בגוגל הוא להביא טראפיק מדויק לאתר שלכם. איך עושים את זה? מגבשים אסטרטגיה אילו מילות מפתח נרצה להתמקד בהם. איך נבחר את מילות המפתח?
מחקר מילות מפתח עוזר לך להבין אילו מילים כדאי שיופיעו במאמרים ובאופטימיזציה של האתר.
- אילו מילים בעלי נפח חיפושים גבוה/נמוך.
- אילו מילים בעלי תחרות גבוהה/נמוכה.
- אילו מילים אתה מופיע במיקומים ראשונים/אחרונים.
בחירת מונחי חיפוש לפי כמות חיפושים גבוהה
מומלץ לבחור מילות מפתח מעל לכמה מאות חיפושים בחודש. שימו לב, כמות החיפושים עלולה להשתנות מחודש לחודש, כמו למשל הביטוי "איתור נזילות", מן הסתם יהיו יותר בחורף. הביטוי "קורס גלישת גלים" לעומתו, יקבל יותר חיפושים בקיץ.
לפי דיוק המילה לתחום
כמובן שזה חשוב, משתמש שיחפש "חברה לקידום אורגני" לא ירצה להגיע לאתר של חברה לבניית אתרים. לכן הבינו באיזה שלב אתם תופסים את הלקוח והאם מה שהוא מקליד זה מה שהוא מחפש.
ישנם מקרים בהם משתמש מחפש את הביטוי "אדריכל" אבל הוא לא באמת מחפש אדריכל אלא רוצה ללמוד אדריכלות או מחפש עבודה אצל חברת אדריכלות. השאלות אותם אתם צריכים לשאול הם: באילו מילות מפתח אתם מתמקדים? איפה אנחנו החודש לעומת חודש שעבר? מהי האסטרטגיה השיווקית?
קידום אתרים בגוגל דרך אופטימיזציה לאתר
קידום אתרי אינטרנט היא מעין שיתוף פעולה מול גוגל. לגוגל יש את הקריטריונים של איך אתר צריך להיראות, וכל דבר צריך להיות מוסבר לה: כל תמונה, כל עמוד וכל מאמר. אופטימיזציה לאתר כוללת בין היתר גם שיפור מהירות, כיווץ תמונות, סידור האתר במידת הצורך ועוד מגוון רחב של תהליכי אופטימיזציה שנועדו להסביר ולתת מידע לגוגל על האתר. השאלות אותם אתם צריכים לשאול הם: מהי רמת האופטימיזציה שבוצעה? מהי רמת האופטימיזציה שבוצעה החודש? מהי רמת האופטימיזציה שנשארה?
בניית קישורים
ככל שתקבלו קישורים לאתר שלכם מאתרים גדולים ואיכותיים, גוגל תבין שאם הם המליצו עליכם, אז כנראה שהאתר שלכם גדול ואיכותי גם. לכל חברת קידום אתרים באינטרנט יש את המערך קישורים שלה. אלו קישורים שאותה חברת SEO השקיעה שנים כדיי לפתח ונועדה כדיי לתת לכם פוש ולהביא אותכם למקומות הראשונים.
ומה לגבי קניית לינקים?
אין דרך להימנע מבניית מערך קישורים לאתר שלכם. ברוב המקרים קניית לינקים על בסיס חודשי תעלה לכם יותר מאשר שימוש באותה חברה לקידום אתרים. קניית לינקים זולים בדרך כלל עם איכות נמוכה ולכן אנו ממליצים להימנע מלקנות לינקים.
מה ההבדל בין קישורים פנימיים לקישורים חיצוניים?
נהוג להחשיב קישורים פנימיים גם בתור בניית קישורים. קישורים פנימיים הם בעצם קישורים המפנים ממאמר לדוגמה לאחד השירותים שלכם או לעמוד הראשי. המטרה שלו היא להסביר לגוגל על ההיררכיה של האתר, אילו עמודים חשובים יותר ואילו עמודים חשובים פחות. השאלות אותם אתם צריכים לשאול הם: האם יש לי באתר קישורים פנימיים? כמה קישורים חיצוניים נכנסים לי לאתר כל חודש? מאילו אתרים? מה ציון האיכות שלהם?
קידום אתרים בגוגל באמצעות תוכן
אחד הדברים הכי חשובים בתהליך של קידום בגוגל הוא התוכן. הסיבה – גוגל מתעדף אתרים עם זמן שהייה ארוך. איך עושים זאת? ספקו לגולש תוכן איכותי ומקצועי, הוא יישאר באתר שלכם זמן רב יותר. אחד מהטיפים שלנו של קידום אתר בגוגל הוא לספק תוכן למשתמש שהוא עדיין לא קרא בשום מקום אחד. תוכן חדשני נצפה הרבה יותר פעמים ודרך אסטרטגיה שיווקית לקידום אורגני תוכלו למצוא גם שאלות שהגולשים חיפשו בגוגל הרבה ולא מצאו תשובה. השאלות אותם אתם צריכים לשאול הם: כמה מאמרים נכנסים לי כל חודש לאתר? מה כמות המילים הממוצעת בכל מאמר? (נהוג להיות 300+)
מחיר קידום אתרים בגוגל
חשוב להדגיש, שמבין כל הפלטפורמות לביצוע קידום אתרים, קידום אתר וורדפרס וכך גם קידום אתר וויקס הם הזולות ביותר. הסיבה – לא צריך לערב שעות מתכנת וכל חברת קידום חיה את הפלטפורמות האלו ויודעת לעבוד עליהן במהירות וביעילות. המחירים של קידום אתרים אורגני ממוצע נעים בין 2,000 ₪ לחודש לבין 10,000 ₪ לחודש. אולם הכול תלוי תחרות. יש להתייעץ עם מומחה קידום אתרים או יועץ קידום אתרים על מנת להעריך באיזה תקציב ניתן יהיה לעקוף את המתחרים. תקציב נמוך מדיי עלול להשאיר אותכם במקום ולא לקדם אותכם. השאלות אותם אתם צריכים לשאול הם: מה אני מקבל?
שאלות נפוצות
חברה לקידום אורגני אתרים מומחית כבר בעלת אנשי SEO, כותבי תוכן, אנשי אופטימיזציה ומאגרי קישורים שלרכוש כל אחד לכוד יעלה יותר מאשר חבילה חודשית. מה גם, אפילו אם בעל העסק מקצוען בSEO, התהליך יגבה ממנו זמן רב שבו יכול להשקיע בעסק שלו. לכן תמיד מומלץ לתת למקצוענים לבצע את העבודה שלהם.
ברור! כל פיסת תוכן בעלת שימוש במילות מפתח יעזרו לאתר שלך לקבל יותר חשיפה אורגנית, ולהיות מקודם על ידי גוגל.
אילו תיוגים בתמונות חשובים בתהליך של קידום אתרים בגוגל? כולם!
טקסט אלטרנטיבי
כותרת
כיתוב
תיאור
קידום אתרים הופך ליותר חזק עם השנים. משתמשים כבר מתחילים להכיר יותר את התוצאות הממומנות של גוגל ומעדיפים להיכנס לתוצאות האורגניות. משתמשים גם מחפשים יותר תוכן בגוגל, ולכן קידום אתרים יישאר יעיל לאורך זמן.
תמיד משתנה. בשנים האחרונות ניתן לראות שיותר ויותר משתמשים עוברים להיות מחוברים במכשירים הניידים. לכן העדכונים של גוגל היו בעיקר שייכים לחווית המשתמש במכשיר נייד ולמהירות. אתר שאינו מותאם למובייל או איטי – יפגע בקידום האורגני שלו.
בנוסף, ישנם עדכונים של גוגל שכל הזמן משתנים וכך גם המערכות של אנליטיקס והסרש קונסול, אבל שלושת הפרמטרים המרכזיים תמיד ישארו זהים – אופטימיזציה, קישורים ותוכן איכותי.
האמונה שלנו,
אנו בפוש דיגיטל מספקים בין היתר שירותי קידום אתרים, ניהול קמפיינים וכך גם חברה לקידום אורגני. אנו מאמינים בשקיפות ומעודדים אותכם לשאול אותנו כמה שיותר שאלות כדיי שתבינו מה אתם משלמים ומה אתם מקבלים. לא משנה מה גודל העסק שלכם, אנו מזמינים אותכם לשיחת ייעוץ עם מומחה לקידום אתרים.
השאירו פרטים או התקשרו עכשיו