OFFLINE

פרסומת ברדיו

גורמים להצלחה שלכם לעלות לאוויר

מחקרים מראים שגם היום בעידן הדיגיטלי, 80% מהישראלים עדיין מאזינים לרדיו, כאשר זמן ההאזנה הממוצע לאדם הוא כשעה וחצי ביום. מנתוני נילסן עולה כי למעלה מ 70% מצריכת הרדיו היא מחוץ לבית.  כך שלמרות שרוב העולם השיווקי מכוון דיגיטל, הפרסום ברדיו טומן בחובו פוטנציאל אדיר של מאות אלפי מאזינים ביום, עם אפשרויות פריסה ארצית או מקומית.

שיווק שעושה הדים

במקרים רבים, רדיו הוא ערוץ נפלא ואפקטיבי לחשיפת העסק שלכם, כחלק מאסטרטגיה שיווקית כוללת. בישראל בה מאות אלפי אנשים מבלים בכבישים מדי בוקר וערב, וחיים סביב זמני החדשות, הפרסום ברדיו עדיין מהווה שחקן חיזוק רציני בעולם השיווק, בזכות לא מעט יתרונות:

מיקוד אזורי

בשונה מפרסומי אופליין אחרים, הרדיו כן מאפשר מיקוד גיאוגרפי, בזכות פריסת תחנות הרדיו בארץ, ואפשרויות פרסום בתחנות מקומיות ואזוריות.

פילוח קהלים

ברדיו ניתן לפרסם תשדירי חסות במסגרת אירועים שונים- המגדירים קהל יעד ספציפי.

תזמון מדויק

רכישת זמן שידור בשעה ספציפית, מאפשר פרסום בטיימינג האפקטיבי ביותר.

בקרה

למרות שלא ניתן לדעת במדויק את כמות החשיפה כמו בפלטפורמות הדיגיטליות, בהחלט ניתן לאמוד את כמות המאזינים ואת פוטנציאל החשיפה.

תקציב

הפרסום ברדיו נחשב לשפוי יותר מבחינת עלויות ביחס להפקת פרסומת טלוויזיה למשל, ועדיין מאפשר חשיפה אדירה.

הקשבה

בשונה מפרסומים בפלטפורמות הדיגיטליות ובטלוויזיה, ברדיו אי אפשר לדלג על הפרסומת. אם המאזין כבר מקשיב לתוכנית הספציפית, הוא יקשיב גם לתשדיר שלכם.

לפרוץ בנתיב המהיר

לרוב אנו נמליץ על פרסום ברדיו לעסקים שרוצים לפרוץ בגדול וליצור תהודה, כהכנה לפרסום בדיגיטל שיש לו את היתרונות המובהקים שלו- בכל הקשור למערך בקרה, רמת מיקוד והנעה לפעולה. אם נחליט יחד שפרסום ברדיו הוא חלק חשוב במערך השיווקי שלכם, נגרום לזה לקרות ובגדול. מתכנון סוג התשדיר (פרסומת או חסות) דרך בניית תמהיל המדיה, חידוד מסרים וכתיבה, ועד הפקת התשדיר בפועל.

בין אם אתם מעוניינים בבניית אסטרטגיה שיווקית כוללת ובין אם בהפקת תשדיר ייחודי ומדויק, אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ שבסיומה תדעו כל מה שצריך לדעת על אפקטיביות הפרסום ברדיו, על ממדי ההצלחה של עסקים אחרים ועל התהליך כולו.

איך מתחילים?

בשיחת ייעוץ ובניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

*מתקציבים של 5,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן