OFFLINE
גורמים להצלחה שלכם לעלות לאוויר
מחקרים מראים שגם היום בעידן הדיגיטלי, 80% מהישראלים עדיין מאזינים לרדיו, כאשר זמן ההאזנה הממוצע לאדם הוא כשעה וחצי ביום. מנתוני נילסן עולה כי למעלה מ 70% מצריכת הרדיו היא מחוץ לבית. כך שלמרות שרוב העולם השיווקי מכוון דיגיטל, הפרסום ברדיו טומן בחובו פוטנציאל אדיר של מאות אלפי מאזינים ביום, עם אפשרויות פריסה ארצית או מקומית.
במקרים רבים, רדיו הוא ערוץ נפלא ואפקטיבי לחשיפת העסק שלכם, כחלק מאסטרטגיה שיווקית כוללת. בישראל בה מאות אלפי אנשים מבלים בכבישים מדי בוקר וערב, וחיים סביב זמני החדשות, הפרסום ברדיו עדיין מהווה שחקן חיזוק רציני בעולם השיווק, בזכות לא מעט יתרונות:
בשונה מפרסומי אופליין אחרים, הרדיו כן מאפשר מיקוד גיאוגרפי, בזכות פריסת תחנות הרדיו בארץ, ואפשרויות פרסום בתחנות מקומיות ואזוריות.
ברדיו ניתן לפרסם תשדירי חסות במסגרת אירועים שונים- המגדירים קהל יעד ספציפי.
רכישת זמן שידור בשעה ספציפית, מאפשר פרסום בטיימינג האפקטיבי ביותר.
למרות שלא ניתן לדעת במדויק את כמות החשיפה כמו בפלטפורמות הדיגיטליות, בהחלט ניתן לאמוד את כמות המאזינים ואת פוטנציאל החשיפה.
הפרסום ברדיו נחשב לשפוי יותר מבחינת עלויות ביחס להפקת פרסומת טלוויזיה למשל, ועדיין מאפשר חשיפה אדירה.
בשונה מפרסומים בפלטפורמות הדיגיטליות ובטלוויזיה, ברדיו אי אפשר לדלג על הפרסומת. אם המאזין כבר מקשיב לתוכנית הספציפית, הוא יקשיב גם לתשדיר שלכם.
לרוב אנו נמליץ על פרסום ברדיו לעסקים שרוצים לפרוץ בגדול וליצור תהודה, כהכנה לפרסום בדיגיטל שיש לו את היתרונות המובהקים שלו- בכל הקשור למערך בקרה, רמת מיקוד והנעה לפעולה. אם נחליט יחד שפרסום ברדיו הוא חלק חשוב במערך השיווקי שלכם, נגרום לזה לקרות ובגדול. מתכנון סוג התשדיר (פרסומת או חסות) דרך בניית תמהיל המדיה, חידוד מסרים וכתיבה, ועד הפקת התשדיר בפועל.
בין אם אתם מעוניינים בבניית אסטרטגיה שיווקית כוללת ובין אם בהפקת תשדיר ייחודי ומדויק, אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ שבסיומה תדעו כל מה שצריך לדעת על אפקטיביות הפרסום ברדיו, על ממדי ההצלחה של עסקים אחרים ועל התהליך כולו.
בשיחת ייעוץ ובניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות
*מתקציבים של 5,000 ש"ח ומעלה
כל הזכויות שמורות 2023 | פוש דיגיטל
WhatsApp us