TV

פרסומות בטלוויזיה

הצלחה בפריים טיים

למרות שהמרחב הדיגיטלי פתח אינספור אפשרויות פרסום ברזולוציות מותאמות אישית, לטלוויזיה יש תוקף, עוצמה ויכולת חשיפה, שעדיין הופכים אותה לספוט פרסומי נחשק עבור לא מעט חברות ומותגים. ויש לכך סיבות טובות:

באזז תקשורתי

המשמעות של זמן אויר בטלוויזיה, היא חשיפה למאות אלפי לקוחות פוטנציאלים בדקה ולתהודה רחבה מאוד עבור המותג שלכם.

מיקוד ופילוח

למרות שנוטים לחשוב שהיכולת להגיע לקהלים ספציפיים שמורה לפלטפורמות הדיגיטל, רכישת זמן אויר בטלוויזיה ושידור פרסומות בתכניות ספציפיות הפונית לקהל צופים מסוים מהווה פילוח קהלים מצוין.

כוח שכנוע

הטלוויזיה היא הפלטפורמה הקרובה ביותר לחיינו האמיתיים, לכן קל באמצעות פרסום באחד מערוצי הטלוויזיה, לשכנע את הצופה להשתמש במוצר כזה או אחר.

לרציניים בלבד

הפרסום בטלוויזיה כרוך בתקציב פרסום מתאים, בהפקה מקצועית ועמידה במספר תנאים בסיסיים שהכרחי שיתקיימו על מנת לקבל את אישורי הערוצים לשידור. לדוגמא, קיימים חוקים מהותיים לגבי מה מותר להראות ולהגיד בפרסומת, אישור זכויות יוצרים על מוסיקה, קטעי וידאו קנויים ועוד..

קצת מאחורי הקלעים

עלויות - התקציב שתצטרכו להשקיע בפרסום בטלוויזיה מורכב משני סעיפים מרכזיים: - רכישת זמן אויר הנקבע לפי מספר פרמטרים כגון הערוץ המשדר, גובה הרייטינג בזמן השידור/התכנית, סוג התשדיר (חסות או פרסומת) ואורכו של תשדיר הפרסום, בהתאם. כהערכה, העלויות נעות החל מ 50,000 ש"ח לתשדיר חסות (6 שניות), והחל מ 250,000 ₪ לתשדיר פרסומת (כ 30- 60 שניות בד"כ)

עלויות ההפקה עצמה הנקבעות עפ'י סוג התשדיר (האם מדובר בהפקה מצולמת או הפקת פוסט פרודקשיין הכוללת פוטג'ים וכותרות בלבד). בהפקה מצולמת העלויות משתנות בהתאם להשקעה הנדרשת, האם יש שימוש בפרזנטורים מוכרים, לוקיישנים שונים (בארץ או בחו'ל), צוות וציוד מקצועי, שינוע, ועלויות נלוות כגון איפור, ביגוד, פרופס, אביזרים, הסעות ועוד…

פרסומת או חסות - תשדיר חסות היא האופציה הידידותית יותר באופן משמעותי, מבחינת עלויות שידור והפקה. מדובר באורך של 6 שניות ברצועת שידור של בוקר או ערב, שעדיין ניתן לשדר בזמן פריים טיים ולקבל אימפקט תקשורתי חזק.

ללכת על זה בגדול פרסום בטלוויזיה אם כן, אינו דבר של מה בכך ומתאים לעסקים עם יכולת השקעה ותקציבי פרסום מתאימים. עם זאת, בבניית האסטרטגיה הנכונה עם ליווי מקצועי, בחירה מושכלת של רצועות השידור האפקטיביות ביותר, סוג התשדיר והתאמה אולטימטיבית לצורכי העסק ולמותג, ניתן להגיע ליחס יפה מאוד של עלות/תועלת. ואנחנו כאן כדי לגרום לזה לקרות, ובגדול.

איך מתחילים?

בשיחת ייעוץ ובניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

*מתקציבים של 5,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן