fbpx
פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק – 15 טיפים ששווים זהב

אם אין חכם כבעל ניסיון, אז בעל ניסיון של תקציבים של מאות אלפי שקלים בשירותי פרסום בפייסבוק כנראה מאוד חכם 😊

אם כבר החלטתם לעשות פרסום בפייסבוק עם חברה מקצועית התקשרו עכשיו >>>

077-9977786

ואם באתם כדיי לקבל טיפים, אז ללא מילה נוספת, הנה הטיפים שישפרו לכם את הקמפיין, ויתנו לכם או ללקוחות שלכם לידים הרבה הרבה יותר טובים.

הדבר הראשון שחשוב כשעושים פרסום בפייסבוק – בחירת המיקום

היכן כדאי להציג את המודעות? פרסום בפייסבוק? פרסום באינסטגרם? במסנג'ר או בניוזפיד?

ברוב המקרים מומלץ גם פרסום בפייסבוק וגם פרסום באינסטגרם בניוזפיד, אך למידע נוסף מומלץ ללמוד איפה הקהל נמצא וכך להבין איפה לפרסם לו.

מיקום נכון של פרסום בפייסבוק

באיזו צורה לעשות פרסום בפייסבוק?

מודעות קרוסלה

בכל הקשור לאותם אתרי איקומרס, ניהול קמפיינים דרך מודעות קרוסלה מתאימות כמו כפפה ליד.

מבחינה פסיכולוגית המשתמש ישר רואה מוצר שהוא אוהב מבין השלוש מודעות וזה מה שהופך את הקמפיין להרבה יותר יעיל.

גם במכירה של שירותים אפשר לעשות בו שימוש במידה ועושים זאת בצורה חכמה:

קמפיין וידאו בפייסבוק – כולם עושים את זה, אז תתחילו גם אתם

לפי מחקרים שעשינו;

  • יש סיכוי של פי 2 למשתמש לרכוש מסרטון וידאו יותר ממשתמש שצופה במודעה רגילה!
  • סרטונים בעלי אורך של עד 30 שניות הם האפקטיביים ביותר, וככל שהסרטון ארוך יותר, פחות ירצו לרכוש, אז תשדלו לעשות את זה קצר וקולע.
  • סרטוני עדות מלקוחות ממליצים מייצרים אמינות גבוהה ומגדילים את הסיכוי לרכישה

מפרסמים ללא סרטונים שמים את עצמם בעמדת נחיתות ומקשים על אותו משרד פרסום או חברת דיגיטל לייצר להם לידים רותחים שמחכים לסגור.

סרטון של פרסום בפייסבוק

גודל מודעה לפייסבוק

תמונה לפרסום:

  • 1200*628 פיקסל
  • כותרת 25 תווים
  • תוכן 90 תווים
  • לינק קישור 30 תווים
  • 1.91:1 יחס

קרוסלה לפרסום:

  • 1080*1080 פיקסל
  • כותרת 40 תווים
  • תוכן 90 תווים
  • לינק קישור 20 תווים
  • 1:1 יחס

מודעה Slideshow לפרסום:

  • 1289*720 פיקסל
  • כותרת 25 תווים
  • תוכן 90 תווים
  • לינק קישור 30 תווים
  • 16:9 / 1:1 / 2:3 יחס

וידאו לפרסום:

  • פורמט MOV או MP4
  • רזולוציה של לפחות 720p
  • גודל של מקסימום GB2.3
  • תמונה ממוזערת של 675 X 1200 פיקסל
  • כותרת 25 תווים
  • תוכן 90 תווים
  • לינק קישור 30 תווים
  • 16:9 יחס

מה עם קצת אימוג'ים ❓ ❓🎉✅🏆

פרסום עם אימוג'ים יכול לעזור למודעות שלכם לבלוט הרבה יותר, אך שימו לב לא להגזים יותר מדיי.

רק תסתכלו על מודעות בלי אימוג'ים ועם ותבינו לבד.

אנו ממליצים על 3-4 אימוג'ים במידה ומדובר על מודעות קלילות ולא נושאים שקשורים לקהל יעד כמו B2B או אותו מנהל רכש / מנהל מערכות מידע.

פחות מ-100 שקל ליום – ואתם לא במשחק

במידה והתקציב שלכם הוא נמוך מ-3,000 ₪ לחודש, עדיף לכם לחסוך אותו ולא להשקיע אותו בקמפיין לא מוצלח.

מלבד קריאייטיב שתופס את העין וקופירייטינג שמניע לפעולה, אתם חייבים תקציב מינימאלי של 100 שקל ליום כדיי לבצע אופטימיזציה נכונה לקמפיין.

חברת הפרסום – צריכה את התקציב הזה כדיי לבצע אופטימיזציה ולהבין אילו מודעות עובדות יותר טוב, איזה קהל עובד יותר טוב, באילו ימים עובד הכי טוב.

פייסבוק – צריכה לדייק את הקהל והיא יכולה לעשות זאת רק שנותנים לה זמן ודאטה, ודאטה מייצרים על ידי ניצול תקציב שהוא מינימום 100 שקל ליום.

הטיפ שלנו הוא להתחיל מהסוף להתחלה, להבין מה כמות הלידים / הרכישות שרוצים, ואז להתייעץ עם משרד פרסום בנוגע לקמפיין.

לייצר רכישה אחת אתם צריכים:

  • 200 מבקרים אם אחוז ההמרה הינו 0.5%
  • 100 מבקרים אם אחוז ההמרה הינו 1%
  • 33 מבקרים אם אחוז ההמרה הינו 3%

אם אתם עושים פעם ראשונה קמפיין או רוצים לשפר, תרגישו חופשי להשאיר לנו פרטים או להתקשר אלינו.

הקדישו 10% מהתקציב ליצירת מותג – קמפיין מעורבות לעמוד

מעלים פוסטים טובים מאוד אבל מגיעים רק לחלק קטן מהעוקבים שלכם בעמוד?

האלגוריתם של פייסבוק הוריד את החשיפה האורגנית, כך שאם העלאתם פוסט ויש לכם 100 לייקים לעמוד, כנראה שבקושי 20 יראו אותו.

לכן קמפיין מעורבות לדף יכול להיות פיתרון מעולה, מדוייק שמייצר גם נראות שהעמוד מאוד פעיל.

עוקבים נאמנים מייצרים קידום אורגני בפייסבוק ממש כמו קידום אורגני בגוגל.

רימקטינג בפייסבוק

מכירים את הטיול לחו"ל שעוקב אחריכם בפייסבוק? מה לגבי הנעליים שראיתם באתר והוספתם לעגלה אבל לא רכשתם? קמפיין רימקטינג הוא זה שמייצר את הרכישות.

זוהי דרך מעולה לעשות פרסום בפייסבוק שגורמת לכם להתבלט, ולכל המתלבטים – להפסיק להתלבט.

החוכמה היא לעשות את זה נכון, ולהבין באיזה שלב במשפך השיווקי הלקוח שלכם נמצא.

לדוגמה אצלנו;

לקוחות שהתעניינו בשירות בניית אתרים יראו דוגמאות לאתרים שבנינו

לקוחות שהתעניינו בשירות קידום אתר בגוגל יראו מיקומים של אתרים שקידמנו

לקוחות שהתעניינו בשירות ניהול קמפיינים יראו המלצות של הלקוחות שלנו

פרסום בפייסבוק – קהל מותאם אישית

בכל מה שקשור לאותו פרסום בפייסבוק, קהלים אלו נחשבים להרבה יותר מדוייקים ומאפשרים למקד לפי חמש צורות:

  • קבצי לקוח – כמו XL של מיילים / טלפונים
  • תנועה לאתר – אלו שביקרו באתר או בדפים ספציפיים
  • פעילות באפליקציה – אלו שקיימו אינטראקציה עם האפליקציה שלכם
  • פעילות לא מקוונת – אלו שקיימו אינטראקציה עם העסק בערוצים אחרים כמו חנות / טלפון או ערוצים אחרים
  • מעורבות – אלו שהתעניינו בשירות או במוצר שלכם בפלטפורמת פייסבוק

הקפידו להסתכל ב- Audience Insights

הקפידו להפיק תובנות מהקמפיינים שלכם כאשר אתם מבצעים פרסום בפייסבוק.

ניקח לדוגמה נתון שמצאתם בקמפיין שלכם, שהקהל שמבצע הכי הרבה מעורבות הוא גברים בני 25-34:

  • כדאי להמשיך לפרסם לו ולהגדיל תקציבים לאותו קהל
  • אפשר לחדד את המודעה עוד יותר כדיי לשפר את אחוז ההמרה
  • צריך להבין למה נשים וגילאים אחרים מייצרים פחות רכישות – אולי נכין מודעות לנשים? אולי זה פשוט המוצר?

צרו מודעות רלוונטיות כשאתם עושים פרסום בפייסבוק

פייסבוק רוצים שהמודעות יהיו מעניינות ומושכות ולכן הם נותנים לכם ציון רלוונטיות.

ציון רלוונטיות הוא חשוב מאוד מאחר והוא זה שקובע את המחיר לקליק ואת התדירות שבה פייסבוק תציג את המודעות שלכם.

ציון רלוונטיות נקבע בין 1-10 ונקבע על פי מי שצפה והקליק או לא הקליק.

אז בדקו מה הציון רלוונטיות של המודעה שלכם מול פייסבוק.

במידה והציון הינו 8+ המחיר יהיה נמוך יותר לאלף חשיפות, ובמידה והוא יהיה נמוך, המחיר יהיה יקר יותר לאלף חשיפות.

בנוסף ישנו משוב חיובי או משוב שלילי שחייבים להסתכל עליהם כדיי להצליח.

עקבו אחרי תדירות המודעות

במידה ותדירות המודעות תהיה גבוהה מדיי, התוצאות יהיו נמוכות.

תדירות מתייחסת למספר הפעמים שהמודעה הוצגה לקהל יעד ספציפי ובמידה והתדירות מגיעה ל2.0-2.5 כדאי "לרענן" את המודעה ולתת עיצוב אחר או תוכן אחר.

בעומס של לידים? תענו להם באמצעות Facebook messenger

הזדמנות מעולה עבור הרבה עסקים לחמם את הליד ולהימנע מלידים לא רלוונטים זה פשוט לשאול שאלות.

לכל עסק יש שאלות שבמידה והלקוח עונה עליהם בשלילה הוא לא רלוונטי לדוגמה "מה גודל החברה?".

דוגמה אחרת לניהול נכון של מערך המכירות הוא לשאול "באיזו שעה תרצה שנחזור אלייך?" וככה הלקוח מקבל מענה בדיוק בזמן שמתאים לו.

עקבו אחרי המתחרים שלכם

עם facebook library תוכלו לראות מה המתחרים שלכם מפרסמים וכך לדעת אילו דברים הם עשו טוב ואילו דברים תוכלו לשפר.

בדקו האם:

  • יש לכם שירות / מוצר שאין למתחרים שלכם?
  • משהו בעל ערך בשירות / מוצר שאין למתחרים?
  • האם המחיר שלכם טוב יותר מהמתחרים?

בעזרת הבלטת הייחודיות שלכם, הסיכויים שהמשתמשים יבצעו רכישה ממכם היא גבוהה יותר משל המתחרים שלכם.

הנושא מורכב ? העבירו לדף נחיתה / אתר

קשה להסביר ולהעביר ערך עבור נושאים מורכבים, בעיקר שירות שנחשב יקר יותר משירות אחר מסיבה מסויימת.

יש מקרים שסרטון וידאו יכול להסביר בצורה ברורה, אבל בחלק מהמקרים עדיף לעשות טיזר ולתת לגולש עוד מידע בדף נחיתה או באתר אינטרנט.

ככה גם נוכל לתרגט אותו ולעשות לו פרסום רימקטינג כפי שהסברנו.

הקפידו להציץ לפוליסה של פייסבוק לפני קמפיין בפייסבוק

ישנם הרבה חוקים של עשה ואל תעשה כשמדברים על פרסום בפייסבוק, אבל בכל הקשור לפוליסה של פייסבוק, במידה ועברתם על החוקים בתמימות או ביודעין – המודעה לא תאושר או תימחק ולעיתים רחוקות גם חשבונכם יכול להיחסם.

פרסום בפייסבוק – סיכום

לפני שאתם בכלל מדליקים את המחשב, קחו דף ועט ותבינו איך כדאי לגשת לקהל, מה יעניין אותו? מה יגרום לו לעזוב את הכול ולרכוש בזה המקום ובזה הרגע?

ואם אתם צריכים עזרה – אנחנו כאן בשביל לעשות לכם את החיים יותר קלים וכדיי ליצור לכם קמפיין שימיר בצורה הטובה ביותר.

ולטיפ האחרון – אל תשכחו הנעה לפעולה, אז התקשרו עכשיו >>> 077-9977786

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן