פרסום בעיתון

פרסום בעיתון

פוש מיתוגי שלא חשבתם עליו

פרסום בעיתון הוא אחת הדרכים הוותיקות ביותר לפרסום. עם התעצמות האינטרנט והדיגיטל השימוש בה פחת אך הוא עדיין קיים.

עסקים רבים שרוצים לפרסם את עצמם בצורה ממוקדת לדוגמה בעיר שלהם או באזור המגורים שלהם, ימצאו לנכון לבצע פרסום בעיתון מקומי אפקטיבי. פרסום בעיתונות הוא תחום פרסומי רחב שהתקציבים בו מתחילים מכמה מאות שקלים ויכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים.

אז למי זה מתאים לבצע ? האם כדאי לפרסם פרסום בעיתון מודפס או עיתון דיגיטלי? פוש דיגיטל עושים לכם סדר.

פרסום בעיתונות מתחלק ל-2 קטגוריות

  1. פרסום בעיתון מקומי – שוק המקומונים מופץ באזורים רבים בארץ ומתאים בעיקר לבעלי עסקים עם חנות/עסק במקום אחד. פרסום בעיתונות מקומית אשר העלונים הללו מופצים בדוכנים, בתים פרטיים, בתי עסק וכך מגיעים לקהל יעד הזקוק למידע זה.
  2. פרסום בעיתון אזורי – פרסום בעיתון אזורי מיועד בעיקר לבעלי עסקים שרוצים להגדיל את המיתוג שלהם. עסקים שיש להם כמה סניפים בארץ ורוצים להיראות איכותיים.

מהי הדרך הנכונה לבצע פרסום בעיתון

  • התייעצות עם יועץ פרסומי או סוכנות פרסום, תוכל לחסוך לכם כסף רב.
  • יש חשיבות גבוהה לאיכותם של התכנים, הגרפיקה לגודלה של המודעה ולמיקומה בעיתון.

חשוב מאוד לגבש אסטרטגיה שיווקית לפני ולחשב ROI (החזר על ההשקעה).

פרמטרהסבר
נושא רלוונטיבחרו נושא שרלוונטי לקהל היעד שלכם שיעניין את הקוראים.
כותרת יעילהכותרת יעילה או כתבה צריכה להיות מוכרת ומעניינת. היא צריכה לתפוס את תשומת לב הקוראים ולגרום להם להתחיל לקרוא.
תוכן איכותייש לספק מידע מעניין, רלוונטי ואיכותי בתוך הכתבה. תכתבו בשפה ברורה והימנעו משפה מורכבת אלא אם זה מה שמתאים לקהל שלכם.
תמונות וגרפיקותהשתמשו בתמונות או גרפיקות מתאימות שיחזקו את התוכן שלכם ויוסיפו ערך חזותי.
רשתות חברתיותשתפו את הכתבה ברשתות חברתיות כדי להגיע לקהל רחב יותר ולגרום לקרואים לשתף ולהתייחס.
פרסום הכניסו מודעות פרסומיות או תוכן פרסומי בעיתון על מנת להרוויח הכנסה נוספת.
מדידת הצלחההשתמשו בכלים של גוגל אנליטיקס על מנת לקבוע האם הפרסום היה מוצלח ולכוון את האסטרטגיה להמשך.

איך משלבים פרסום בעיתון עם פרסום דיגיטלי?

שילוב פרסום בעיתון עם פרסום דיגיטלי יכול להיות אפקטיבי ולייצר תוצאות מרשימות. הנה כמה דרכים לשלב בין שני העולמות האלו:

  1. סינרגיה: הפרסום בעיתון והפרסום הדיגיטלי יכולים לתמוך זה בזה וליצור סינרגיה. לדוגמה, השתמשו בעיתון לפרסום מותג ומבצעים מיוחדים וכאשר אנשים מגיבים למודעה, הפנו אותם לאתר האינטרנט שלכם על מנת להביא להם יותר מידע והזדמנויות לרכוש.
  2. שימוש בקודי קופון: תוספו קודי קופון מיוחדים שניתן להשתמש בהם באתר האינטרנט שלכם או בחנויות פיזיות. הקופונים הללו יכולים להפנות לרכישה ברשת האינטרנט שלכם ולמעשה למדוד את ההצלחה של הפרסום.
  3. קמפיינים משולבים: צרו קמפיינים משולבים. לדוגמה, עשו פרסום בעיתון והשתמשו ברשתות חברתיות ובאימיילים כדיי להגיע לקהל נוסף ולקדם את הקמפיין הזה.
  4. שימוש בקרמים קרוס-מדיות: כאשר משלבים עיתון עם פרסום ברדיו, טלוויזיה או פרסום באינטרנט, זה עשוי ליצור יותר יעילות כיוון שהקהלים השונים במדיות השונות חווים אותכם 360.
  5. מדידת וניתוח תוצאות: השתמשו בכלים למדידת וניתוח תוצאות כדי להבין איך הוא משפיע על הפרסום הדיגיטלי ולהתאים את האסטרטגיה בהתאם.
  6. השימוש בכלי פרסום דיגיטלי בתוך העיתון: הוסיפו קודים של QR בעתונות שמפנים לדף מבוסס אינטרנט, לאפליקציה, או לטופס להשרמה בניוזלטר. זה יכול לספק לקוראים אפשרויות נוספות לפעול.
  7. פרסום דיגיטלי ממומן: השתמש בכלי פרסום דיגיטלי כמו Google Ads או Facebook Ads לקדם את המבצעים akfo ולהגיע לקהל רחב יותר, גם אלה שאינם קוראי עיתון.

השילוב בינו לבין הדיגיטל משפר את עשיית המדיה ויכול להיות אפקטיבי ביותר בהגעה לקהלים שונים ובמידות היעילות של כל מגמה פרסומית.

יתרונות של פרסום בעיתונות

חשיפה ומחיר

התפוצה של עיתון מודפס מגיע לאלפי אנשים אם לא יותר. זו נחשבת לפלטפורמה זולה מאוד ומתאימה לעסקים בתחילת דרכם שרוצים להוביל את העסק שלהם לשלב הבא.

קהל שבוי

המודעות הללו בעיתון לא ניתנות לדילוג ואי אפשר להתעלם מהן. לכן, הקהל שקורא אותן נחשב ל"קהל שבוי" ובמידת הצורך הוא יעשה שימוש במידע שמופיע בהן.

הנעה לפעולה

בשונה משירות פרסום ברדיו למשל, שבו אי אפשר להמחיש לקהל היעד את המוצר/שירות. שילוב של אלמנטים הכלולים בעיצוב במודעה ובכתיבה השיווקית עוזרים לתפוס את עין הגולש ולהניע אותו לפעולה.

פרסום בעיתון מודפס או דיגיטלי

אין ספק שהשוק עובר לעיתונים דיגיטליים, ביחד עם ניהול קמפיינים אך אין זה אומר שהעיתון המודפס לא מתאים לסוגים שונים של עסקים עם מגוון תקציבים. בעיתון מודפס קיימת אפשרות לחתוך את הדף ולקחת אתו או לקחת אותו או את כל העיתון ולשמור אותו לשלב מאוחר יותר, דבר שאינו אפשרי במהדורות הדיגיטליות. בכל מקרה, אנו בפוש דיגיטל מאמינים שצריך לגבש אסטרטגיה שיווקית לפני כל פרסום.

שילובים אפשריים

עבור עסק שמעוניין לבצע מיתוג אנו ממליצים לשלב בין כמה מפלטפורמות הפרסום השונות מתוך האופציות של פרסום בטלוויזיה, ברדיו, בכתבות דיגיטליות, ברשתות החברתיות ופרסום דרך מנועי החיפוש. שילוב בין פלטפורמות אלו יאפשרו ללקוח הפוטנציאלי לראות אתכם בכל מקום, כך המותג ישתרש בזיכרון שלו. פעולה זו תשכנע אותו לפעול בדרך זו והוא יספר על כך גם לסובבים אותו.

כיצד מבצעים פרסום בעיתון?

כדי לקדם את העסק שלך, השלב הראשון הוא לשוחח עם נציג פרסום שלנו, או להשאיר לנו הודעה. היועץ הפרסומי שלנו ישוחח אתכם, יקשיב לצרכים שלכם ובהתאם לכך ימליץ לכם על הדרכים האפקטיביות ביותר כדי להגיע למטרה. ההתאמה היא אינדיבידואלית לכל סוג של עסק, לאחד מתאימה יותר המדיה הדיגיטלית באמצעות פילוח של גילאי המשתמשים ברשתות החברתיות ולאחר עדיף לפעול בעיתונות המקומית המודפסת. היועצים הפרסומיים שלנו שמכירים את עולמות המדיה על כל הרבדים שלהם, יוכלו לתפור עבורכם את החליפה המתאימה ביותר, כדי שתיהנו מהתוצאות.

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן