האתגר

חברת יוניטו פנתה אלינו בעקבות קבלת כמות גבוהה של לידים, אך עם אחוזי סגירה נמוכים. הם נתקלו בלידים רבים ששואלים המון שאלות שלא הובילו לסגירות.

המטרות של החברה היו:

  • שיפור איכות הלידים.
  • הגדלת כמות הלידים.
  • העברת מסרים טכניים של המוצרים בצורה קלילה.
  • ייעול התקציב.

 

בעלי החברה מאוד חששו משום שאומנם היו הרבה לידים לא טובים אבל מתוך אותם לידים כן היו לידים שנסגרו. היה להם חשוב לעשות את המעבר בצורה חלקה עם מינימום סיכון.

הפתרון

ברגע שהתחלנו לעבוד יחד, פיתחנו תוכנית מעבר מפורטת שתאפשר העברת פעילות דיגיטלית במינימום סיכון.

התוכנית כוללת יצירת נכסים דיגיטליים חדשים, ניהול קמפיינים חדשים במקביל לקיימים.

גישת מעבר זו תבטיח מעבר חלק ויעיל תוך צמצום סיכונים ופגיעה בביצועים ושיפור תוצאות הקמפיינים.

מה ביצענו?

  • פתיחת עמוד עסקי חדש.
  • בניית דף נחיתה המסביר את המוצר והשירות.
  • הקמת קמפיינים ממומנים בגוגל ופייסבוק.
  • יצירת כמות גדולה של מודעות.
  • יצירת מספר מודעות המציגות קהל יעד שונה.
  • הוספה בתוך טופס הלידים שדה של "עיר".

פוסטים שפורסמו

תוצאות

גידול של למעלה מ-50% באחוזי הסגירה

תוך עבודה עם כמות לידים קטנה יותר.

שיפור חווית המכירה

אנשי המכירות דיווחו על תחושת שינוי חיובית ועל הנאה רבה יותר בעבודתם, כתוצאה מהגעת מתעניינים מוכנים יותר לשיחה.

הפקת תובנות עסקיות

ניתוח נתונים מעמיק אפשר זיהוי קהלים בעלי שיעורי המרה גבוהים יותר, וכן הבנה טובה יותר של אזורים גאוגרפיים עם פוטנציאל גבוה יותר לסגירות.

דילוג לתוכן