חברת יוניטו פנתה אלינו בעקבות קבלת כמות גבוהה של לידים, אך עם אחוזי סגירה נמוכים. הם נתקלו בלידים רבים ששואלים המון שאלות שלא הובילו לסגירות.
המטרות של החברה היו:
בעלי החברה מאוד חששו משום שאומנם היו הרבה לידים לא טובים אבל מתוך אותם לידים כן היו לידים שנסגרו. היה להם חשוב לעשות את המעבר בצורה חלקה עם מינימום סיכון.
ברגע שהתחלנו לעבוד יחד, פיתחנו תוכנית מעבר מפורטת שתאפשר העברת פעילות דיגיטלית במינימום סיכון.
התוכנית כוללת יצירת נכסים דיגיטליים חדשים, ניהול קמפיינים חדשים במקביל לקיימים.
גישת מעבר זו תבטיח מעבר חלק ויעיל תוך צמצום סיכונים ופגיעה בביצועים ושיפור תוצאות הקמפיינים.
מה ביצענו?
תוך עבודה עם כמות לידים קטנה יותר.
אנשי המכירות דיווחו על תחושת שינוי חיובית ועל הנאה רבה יותר בעבודתם, כתוצאה מהגעת מתעניינים מוכנים יותר לשיחה.
ניתוח נתונים מעמיק אפשר זיהוי קהלים בעלי שיעורי המרה גבוהים יותר, וכן הבנה טובה יותר של אזורים גאוגרפיים עם פוטנציאל גבוה יותר לסגירות.
כל הזכויות שמורות 2023 | פוש דיגיטל
WhatsApp us