שיווק באינטרנט הוא אמצעי שחובה להשתמש בו בכל עסק. בעולם הניו מדיה מי שלא באינטרנט לא קיים. איך פרסום ברחבי הרשת הפך לכל כך משמעותי עבור בעלי העסקים?
כיום כשהכל נגיש במרחק קליק בעלי העסקים במלחמה תמידית על תשומת ליבו של הלקוח. אנחנו חשופים לאלפי פרסומות ביום, אם זה בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל, בין אם זה בפרסום גלוי או פרסום סמוי. כל כך הרבה פרסומות עד שהעין שלנו התחילה לסנן את הפרסומות ולדלג אליהן. עם כל כך הרבה פרסומות איך תופסים את הלקוח?
תוכן הוא המלך!
תמיד זכרו תוכן הוא המלך. בעלי עסקים המייצרים תוכן איכותי עבור הלקוחות הפוטנציאלים הם אלה שמרווחים לידים איכותיים והגדלת רווחים. כאשר אתם מייצרים תוכן רלוונטי עבור הלקוחות שלכם ונותנים להם ערך מוסף מעבר למוצר או השירות אותו אתם מספקים, החיבור אילכם/ למותג יהיה גדול יותר וחזק יותר.
אתם יוצרים קהילה טובה שתעקוב אחריכם ותמליץ לחברים שלה, זה חוק מספק ראשון בכל מה שקשור לאותו שיווק דיגיטלי לעסקים וזה תקף גם לאותו פרסום בפייסבוק או פרסום בטיקטוק אבל גם עבור קידום אתר בגוגל.
שיווק באינטרנט – יצירת בידול מול המתחרים
תשאלו כל בעל עסק (קטן- בינוני) מה מבדל אותך מול המתחרים? הוא יענה 3 תשובות מקצועיות, ניסיון ואמינות. כשהבידול שלך הופך אותך לאחד מרבים צריך לחשב מסלול מחדש. השאלות הנשאלות הן: מה אני עושה שמייחד אותי מכל השאר? מה החוזקות שלי מול המתחרים? מה אני נותן שהמתחרים שלי לא? לאחר קבל התשובה פרסמו את זה בכל הכוח ברחבי הרשת.
פרסום סמוי
כששיווק באינטרנט נגיש לכולם כמות הפרסומות רק גדלה, פרסום שהפך לאפקטיבי הוא הפרסום הסמוי. הפרסום הסמוי בדרך כלל נעשה על ידי משפעני דעת קהל או בתוך סרטונים ויראליים. הלקוח צופה בסרטון משעשע או בתמונה מדהימה ובתוכה המותג שלכם.
איך מתחילים לשיווק באינטרנט
לכל עסק חייבת להיות תוכנית שיווקית ברורה, הקמת תוכנית שיווקית בדיגיטל מצריכה עדכון שוטף על שינויים בפלטפורמות השונות והתאמת השינויים לעסק, להתעדכן בטרנדים השונים, מחקר מתחרים ועוד…
לצורך כך אתם צריכים מאסטר בשיווק שיבנה יחד איתכם את התוכנית המתאימה לכם. בעזרת ייעוץ פרסומי תוכלו להבין מה אתם צריכים לעשות בכדי לפרוץ/ לגדול בדיגיטל.