תוכן עניינים
רוצים שמומחה לשיווק יחזור אליכם?
השאירו פרטים בטופס למטה
CTR נמוך

CTR נמוך ואין לכם כיוון למה? בואו נדבר קהל

לא תמיד CTR זה הדבר שיגיד לנו האם נגיע להחזר השקעה שכיוונו אליו. יכולות להיות מודעות שאותו CTR נמוך אצלם, אבל הוא מאוד מדויק לקהל ומי שממשיך במשפך רוכש באחוזים גבוהים. אבל נגיד שניתחתם את המודעות שלכם והבנתם שבאמת הקריאייטיב לא מספיק טוב ואם זה המקרה, המייל הזה הוא בדיוק בשבילכם.

אחת מהטעויות המשמעותיות שרוב בעלי העסקים עושים זה לחשוב שאם הפקתם איזה סרטון מגניב, או עיצבתם מודעה יפה עם תמונה איכותית זה מה שיעבוד. ואת האמת זה מפתיע אותנו כל פעם מחדש – לפעמים דווקא הקריאייטיב שנראה פחות 'מושך' הוא זה שעובד והסרטון שהשקענו עליו כמה אלפי שקלים לא עובד בכלל.

יכולות להיות הרבה סיבות, אבל אחת הסיבות המרכזיות הוא שזה פשוט לא מדבר לקהל.

זה אולי נשמע לכם פשוט וממש לא חידשנו לכם כלום, אבל בואו נעמיק את זה רגע.

אם הסרטון שלכם מתחיל ב-

'הכירו את …. של חברת…'

האם זה מה שהקהל שלנו רוצה לשמוע? מי שצופה בנו כנראה סתם גולל באנסטגרם על הספה, כנראה שלהכיר מוצר שהוא חושב שהוא לא צריך של חברה שהוא לא מכיר זה פחות מה שמעניין אותו ברגע הזה למרות שאולי הוא בדיוק הקהל יעד.

{ואפשר להוסיף גרסאות נוספות כמו – 'את חייבת להכיר את..' או 'קוראים לי.. מחברת..'}

עכשו נלך לכיוון ההפוך,

נגיד שהסרטון מתחיל ב –

'איך תוך 3 חודשים הגעתי מ… ל….'

ובמשפט נשים בדיוק את המקום שהקהל שלנו נמצא ואת הנקודה שהוא רוצה להיות בה בעזרת המוצר שלנו. האם זה משהו שכן יעניין את הקהל שלנו לצפות בו? כנראה שכן. מישהו עם בעיה מסוימת שהוא רוצה לפתור, מאוד מעניין אותו איך אפשר לפתור את הבעיה, ואם גם יש זמן מוגדר שאפשר כבר להיות בפיתרון, בכלל זה משהו שהוא יתעניין בו.

אחרי שעשיתם את כל זה

CTR נמוך – טיפ לאמיצים בלבד – 

תמצאו מישהו שהוא בדיוק הקהל שלכם, שהוא ניטרלי לגמרי ויגיד לכם את האמת ותתנו לו לצפות בסרטונים שלכם. בסוף תשאלו אותו שאלה פשוטה – אם זה היה קופץ בממומן, היית ממשיך לצפות?

אם התשובה היא כן, לכל אורך הסרטון. הצלחתם לעשות את זה נכון

ועכשו אולי אתם חושבים שצריך לעשות הכל מ-0 ולהפיק סרטונים חדשים אבל זה לא בהכרח המקרה.

קחו את הסרטונים שלכם, תנסו לשנות רק את המשפט הראשון למשפט שמדבר קהל באופן מדויק ותראו איך התוצאות משתפרות באופן משמעותי.

ואם אתם כבר לא מצליחים להבין איך לדבר נכון לקהל שלכם,

ורוצים לעבוד עם חברת פרסום כמו פוש דיגיטל שמתמחה בשירותי קידום בדיגיטל ויודעת לדבר בדיוק לקהל שלכם

מוזמנים לפנות אלינו

בואו ניתן פוש 💪

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

דילוג לתוכן