YOU TUBE

קידום ביוטיוב

אם תמונה שווה אלף עוקבים אז לכמה יכול להגיע סרטון?

עם יותר מ 2 מיליארד משתמשים בחודש, יוטיוב היא פלטפורמה שיכולה לחולל פלאים לקידום עסקים וחברות. כמובן שכחלק מבניית האסטרטגיה השיווקית שלכם, נחליט יחד האם זו הפלטפורמה המתאימה עבורכם כרגע. במידה וכן,  ברור לכולנו שמדובר במנוע חיפוש אדיר, המאפשר חשיפה לקהל רחב. וגם כאן כמו בכל זירה דיגיטלית, צריך להכיר היטב את חוקי המשחק. להבין את הפלטפורמה לעומק ולבנות את המהלך השיווקי הנכון, תוך אפיון מעמיק והגדרת המטרות שלכם, פיתוח קריאייטיב והפקת סרטונים איכותיים, בניית הקמפיין האופטימלי וניהולו בפועל.

ערוץ הפרסומות שלכם באינטרנט

אפשר לחשוב על יוטיוב כמו על ערוץ הפרסומות הבלעדי שלכם, העומד לרשותכם תמיד בהשקעה נמוכה משמעותית, אפילו ביחס לטיזר של 5 שניות בפריים טיים.  אך בניגוד לפרסומות ה'מסורתיות', שלפני עידן הסטרימינג היו סוג של 'ברייק כפוי' בתכנית, בערוץ היוטיוב שלכם- הפרסום הוא העניין עצמו. הקהל צריך לבחור לצפות בערוץ שלכם מלכתחילה, ולכן, אופי הערוץ והסרטונים צריך להיות מקורי, קריאייטיבי, מעניין וסוחף. כזה שלוקח את הייחוד שלכם ומתרגם אותו לווידאו דרך עולמות תוכן רלוונטיים, בסנכרון עם אפיון קהל היעד והמגמות והטרנדים העכשוויים של הפלטפורמה.

ערוץ שמכוון למטרה

קידום ממומן ביוטיוב עובד על סוגי מודעות שונים, שהן אדפטציה לתוכן עצמו. כך שחשוב לבנות את התוכן השיווקי בקמפיין בהתאמה למטרות השיווקיות שלכם:

הגדלת כמות עוקבים

חשיפה לקהלים חדשים

יצירת לידים והמרות

מכירה נקודתית של מוצר/שירות מסוים

עוקבים אחריך

קמפיין ממומן ביוטיוב מגיע לקהלים שלכם דרך 2 סוגי מודעות עיקריים:

מודעת וידיאו

מודעת וידיאו שמופיעה לגולש לפני (או במהלך) סרטון אחר שבחר לצפות בו ומאפשרות לו לדלג לאחר מספר שניות, או להמשיך לצפות במודעה (In-Stream).

מודעות שעובדות

מודעות שעובדות בדומה למודעות בגוגל, באמצעות סרטוני פרסומת שמופיעים למעלה בעמוד, או מודעות תמונה וטקסט המופיעות לגולש במיקומים שנקבעו מראש בהגדרת הקמפיין.

איך עובד החיוב ביוטיוב? PPC או בשמה העברי- לפי קליק (או על צפייה של 30 שניות, במקרה של מודעות In-Stream). אם יוטיוב היא פלטפורמה שמתאימה לאסטרטגיה השיווקית שלכם, בניית קמפיין חכם ומדויק יכול למנף מאוד את העסק שלכם משמעותית. כמנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, גם כאן צריך להכיר את אחורי הקלעים, את השימוש הנכון במילות חיפוש, בחירת סוגי המודעות המיטבי, טרגוט קהל, אופטימיזציה. וחשוב לא פחות – תוכן שיתפוס את הגולש מהשנייה הראשונה ויגרום לו לא לדלג על הסרטון שלכם, אלא לצלול פנימה. את כל זה אנחנו יכולים לעשות בשבילכם. זו המומחיות שלנו.

איך מתחילים?

בשיחת ייעוץ ובניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

*מתקציבים של 5,000 ש"ח ומעלה

קידום סרטונים ביוטיוב

יוטיוב היא פלטפורמה מצוינת ליוצרי תוכן לשתף את עבודתם. עם זאת, לא תמיד קל לעשות קידום סרטונים ביוטיוב ולצבור אחיזה. שיטות קידום ביוטיוב:

שימוש בקידום מכירות בתשלום ביוטיוב: זוהי אחת הדרכים הפופולריות ביותר לקידום הסרטונים שלכם ביוטיוב. זה כרוך בשימוש במודעות שמתארחות ביוטיוב ולעיתים קרובות מכונות מודעות TrueView או מודעות באנר. מודעות אלו ממוקמות לפני או אחרי הסרטון שלך, בהתאם לסוג המודעה שבה אתה משתמש. ישנם גם סוגים אחרים של מודעות שניתן להשתמש בהם, כגון מיקומי מודעות TrueView לפני או בזמן הסרטון המופיעים בסרטון עצמו. סוגים אלו של מודעות מאפשרים לך להגיע לקהל רחב יותר מאשר רק אלה שצופים בסרטון שלך מתחילתו ועד סופו.

מהם סרטונים ביוטיוב?

סרטוני יוטיוב הם סרטונים שמועלים ליוטיוב על ידי המשתמשים בו. הם יכולים להיות מוקלטים או קטעים חיים, והם יכולים גם להיעשות באמצעות סוגים שונים של מדיה כגון מצלמה, ציור או אנימציה. המונח יוטיוב נטבע בשנת 2005 על ידי מייסד החברה Jawed Karim והוא צירופה של "אתה" ו"שפופרת".

יוטיוב הפך לאחד מהאתרים הפופולריים ביותר באינטרנט כיום. זוהי אחת מחברות הבת של גוגל, כאשר גוגל מחזיקה בה באמצעות חברת האם Alphabet Inc.

למי מתאים קידום סרטונים ביוטיוב?

יוטיוב היא פלטפורמה ששימשה יוצרי תוכן רבים כדי לצבור פופולריות ולבנות קהל עוקבים גדול. זוהי גם פלטפורמת שיתוף הווידאו מספר אחת בעולם עם למעלה ממיליארד משתמשים.

קידום סרטונים ביוטיוב יכול לשמש למטרות רבות. חלק מהם הם:

– קידום סרטונים ביוטיוב כאסטרטגיה שיווקית כדי להגיע ליותר אנשים ולהגביר את המודעות למותג שלכם.

– קידום סרטונים כאסטרטגיית פרסום ממומן ביוטיוב לעסקים ומותגים, שעוזרת להם להשיג יותר לקוחות ולהגדיל את הרווחים שלהם.

איך מקדמים סרטונים ביוטיוב?

יוטיוב הוא אחד מאתרי שיתוף הסרטונים הפופולריים ביותר שבהם אנשים צופים בסרטונים במגוון רחב של נושאים. חשוב להבין כיצד לקדם סרטונים ביוטיוב. הקידום הוא צורת אמנות וישנן מספר דרכים בהן ניתן לעשות זאת. אתם יכולים לקדם את הסרטון שלכם על ידי פרסום ביוטיוב, בבלוג, במדיה החברתית או באתר האינטרנט שלכם. אבל לא תמיד קל להביא את הסרטונים לראש הדירוג. כמה שלבים שיכולו לעזור לכם:

– צור סרטון עם סיפור מרתק ומשהו חדש שהצופים שלכם לא ראו בעבר

– היו עקביים עם לוח הזמנים של הפרסום שלכם ושתפו תוכן רלוונטי ומרתק

– השתמש בכלי ניתוח של יוטיוב כדי לעקוב אחר הביצועים שלכם

לאיזה עסקים הקידום מתאים?

קידום ביוטיוב הוא אסטרטגיה טובה לעסקים שרוצים להגיע לקהל היעד שלהם. זוהי דרך יעילה להשיג נראות, לבנות מודעות למותג ולהגדיל את המכירות. שיווק וידאו ביוטיוב הוא דרך מצוינת לקדם את העסק שלכם. זה יכול לשמש עסקים קטנים, חברות גדולות ואפילו סטארטאפים שרק בתחילת דרכם. עבור כל סוגי העסקים הללו, קידום ביוטיוב יכול לספק יתרונות מרובים במונחים של מכירות, מודעות למותג וגיוס לקוחות. ישנם סוגים רבים ושונים של סרטונים שניתן לקדם ביוטיוב, החל מסרטוני תדמית ועד הדרכות, הדגמות מוצר ועוד ועוד. סוג הסרטון שאתם רוצים לקדם יהיה תלוי בתעשייה בה אתם עוסקים. במקרה של קידום עסקים, סרטוני יוטיוב הם דרך מצוינת למשוך תשומת לב למוצרים ולשירותים של החברה שלכם כדי שאנשים יוכלו לגלות עליהם יותר.

מהם היתרונות ביוטיוב?

יוטיוב הוא אחד מהאתרים הפופולריים בעולם. זה מאפשר לאנשים לצפות בסרטונים ולהעלות סרטונים משלהם. זוהי גם פלטפורמה שבה אנשים יכולים לשתף סרטונים זה עם זה.

ליוטיוב יש הרבה יתרונות לעסקים ומותגים שרוצים לקדם את המוצרים, השירותים או המותג שלהם. חלק מהיתרונות הללו הם:

– להגיע ליותר אנשים במדינות שונות

– הגדלת תעבורת האתר

– בניית זיהוי מותג

– בניית מעורבות קהילתית

– השג תובנות של לקוחות

 כדאי לכם להתקדם איתנו ביוטיוב!

יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם. זהו גם אחד מאתרי האינטרנט הפופולריים ביותר, עם למעלה ממיליארד משתמשים. הכוח של יוטיוב הוא בכך שהוא נותן לך פלטפורמה להגיע לקהל רחב יותר מכל פלטפורמת מדיה חברתית אחרת. לכן עליכם לקדם איתנו סרטוני יוטיוב. יש לנו צוות ייעודי של מומחי קידום סרטונים שמנוסים בהצגת הסרטונים שלכם על ידי אנשים רבים ככל האפשר. פוש דיגיטל יעזרו לכם להעלות את הסרטון שלך על גבי יוטיוב ולהפוך אותו לוויראלי!

דילוג לתוכן