תוכן עניינים
רוצים שמומחה לשיווק יחזור אליכם?
השאירו פרטים בטופס למטה
פרסום כתבות וגם פרסום כתבה לשיפור קידום אורגני SEO וגם פרסום בגוגל

פרסום כתבה / פרסום כתבות

מקפצה דיגיטלית לעסק שלכם

פרסום כתבה הפך לאחד הטרנדים החמים של עולם קידום האתרים באינטרנט. אז אחת ולתמיד, מהו פרסום כתבות, איך הוא מתבצע, ומה התועלת שיכולה להיות לעסק שלכם?

מהאתרים הגדולים – לעסק שלכם

פרסום כתבות מתייחס לפרסום של כתבה שתתפרסם באתר גדול בעל מוניטין. הכתבה תזכיר במישרין או בעקיפין את העסק אותו אנחנו רוצים לקדם, ותקשר לאתר. הכתבה תיתן ערך או מידע ללקוח, ויהיה מצוין שמדובר בתוכן ממומן. הפרסום באתרים חזקים מבטיח חשיפה אורגנית מול גוגל, לצד גולשים שיקליקו על הקישור ויגיעו הישר לאתר העסק שלכם.

פרסום כתבה בגוגל על ידי קידום אורגני

כאשר גוגל מזהה שאתרים חזקים מפנים לאתר שלכם, הוא מסיק שאתם רלוונטיים ומעניינים, ובכך מקדם אתכם מבחינה אורגנית, מה שיעלה את החשיפה שלכם למי שמחפש מילות מפתח בתחום העיסוק שלכם. בהמשך ניגע בטעויות שכדאי להיזהר מהן.

פרסום עדין ולא אגרסיבי

כולנו מכירים את הפרסומות ה"צועקות", שמייצרות אנטגוניזם, וגורמות לנו לסגור אותן במהירות. הפרסום דרך כתבות הוא פרסום עדין, ששם בראש סדר העדיפויות את הערך ללקוח. כשמדובר בפרסום הכתבות, הכתבה צריכה להיות כתובה היטב, מעניינת, ורלוונטית לתקופה הנוכחית, על מנת להגביר את האפקטיביות של פרסום הכתבות. מי שיקרא את הכתבה, וייהנה ממנה, בעל סיכוי רב להקליק על הקישור בסוף הכתבה כדי לשמוע פרטים נוספים.

מילה של וואינט

כשמדובר באתרים גדולים ומוכרים, אנשים רבים סומכים על אותו אתר בעיניים עצומות, ומרגישים שיכולים לסמוך על הכתבות שמתפרסמות באתר. למשל, אם העסק שלכם הוא חברת נדל"ן, ופרסמתם כתבה בוואינט עם הטיפים למשקיע הצעיר, משקיעים רבים יסמכו על האתר כגוף מהימן, שמפרסם תוכן איכותי וערכי, ולכן יקראו את הכתבה. בכתבה תהיה המלצה ניטרלית על השירות שלכם, מה שיעודד את הגולש לפעול.

פרסום כתבות? לא כל כך מהר

לפני שאתם פונים למקדם האתרים הקרוב לביתכם על מנת לבצע פרסום כתבות, כדאי לברר כמה דברים חשובים. למשל, מה העלות של פרסום כתבה בכל אתר, באיזה אתר יהיה הכי חכם לפרסם את הכתבה? עסק שהוא מאוד נישתי, יכול להתפרסם באתר אחר שמתאים לנישה, מה שמעודד את ההיענות. קיימים באינטרנט לא מעט פורטלים ואתרים בנישות מסוימות, וחבל שלא לנצל את הקהל המפולח.

פרסום כתבה – כל הטעויות שיעלו לכם ביוקר

כדי לא להסתבך עם האלגוריתם של גוגל, יש כמה דברים שחשוב להקפיד עליהם. לא היינו רוצים לעורר חשד מצד גוגל – ברגע שעסק קטן מככב באתרים הגדולים לעיתים תכופות מדי, גוגל עלול להבין שמדובר בניסיון למניפולציה, ויעניש את האתר שלנו ויציג אותו במיקום נמוך בגוגל. יש לבצע את פרסום הכתבות בצורה נכונה. בניית קישורים יבטיחו לכם קישורים באתרים רלוונטיים, במחירים משתלמים. אנשי המקצוע יוכלו להדריך אתכם שלב אחר שלב, כדי לבצע את הדברים בתבונה, ולהפיק את מירב התוצאות.

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

דילוג לתוכן