אז היום בשנת 2025, תכף 2026 אין כמעט אף חברת דיגיטל שעדיין משתמש בכותבי תוכן – וזה לא טוב בכלל.
כי אחרי שתקראו את המאמר הזה אתם תבינו למה לפחות בשנים הקרובות כדאי מאוד לעבוד עם כותבי תוכן.
סתם כדיי לגרום לכם לקרוא את המאמר כותב תוכן או GPT, אני אגיד לכם במשפט אחת שבשביל להיות בראש תוצאות החיפושים אתם חייבים תוכן חדש שעוד לא נכתב עליו בגוגל וGPT יודע רק למשוך תוכן קיים מהאינטרנט, ולכן תקשיבו טוב, אין אף עסק שהגיע לתוצאות ראשונות עם כתיבה של GPT. עכשיו בואו נתחיל עם שאר הסיבות.
אותנטיות וסגנון אישי
הצ'אט נשמע מאוד גנרי לעומת תכנים אחרים שבן אדם כותב. אני מבטיח לכם שאם אתן לכם טקסט שמישהו קרוב כתב ואתן לכם לקרוא אותו ולנחש מי כתב אותו אתם תוכלו להגיד לי מי כתב.
זה כי לכל אחד יש את הסגנון דיבור שלו ואוצר המילים שלו.
וזה משהו שמרגישים מאוד מהר.
כותב תוכן או GPT – פגיעה בול בקהל יעד
זה מזכיר לי שאנחנו כותבים מודעות (לא בצ'אט!) לחברה ליבוא מנועים לרכב או לקוסמטיקה. הכתיבה כל כך שונה שזה מדהים.
דיבור אחד הוא יותר תכלסי, והשני מאוד נקי.
למנועים הטקסט יכול להיות בסגנון של – הלך המנוע? כל המנועים, במקום אחד, במחיר טוב, במהירות שיא.
לקוסמטיקה זה יכול – אל תתפתו למוצרים של הפארם, תבדקו את ההתאמה לטיפול אצלנו במעבדות.
אסטרטגיה להנעה לפעולה
אולי אתם יכולים להגיד לGPT להוסיף הנעות לפעולה, אבל זה אף פעם לא יצא כמו בן אדם.
כאן אתם צריכים לחשוב כמו איש מכירות.
מה הפלואו הספציפי שלכם? שלי לדוגמה הוא שאני מזמין לזום ללא עלות 1 על 1, שבו אני בודק את האתר של הלקוח/ה מכל הבחינות: טקסטואלי , SEO, GEO, עיצובי, תכנותי.
הלקוח כל כך מתרשם שהוא ישר מתחיל פעילות!
וזה הזמן לציין שמי שרוצה זום ללא עלות איתי שישאיר לי פרטים ונתאם לו.
ראיתם מה עשיתי?
כותב תוכן או GPT – דיוק על הפרטים
במיוחד בתחומים כמו נדל"ן / רפואה / עורכי דין, GPT עלול לא רק להוביל למידע לא נכון לקורא אלא לתביעות!
וזו אחת הסיבות שהרבה מאוד לקוחות עברו מחברות דיגיטל שניסו לחסוך עליהם והגיעו אלינו.
עמידה בסטנדרטים של GEO ושל SEO
כרגע גוגל עדיין לא מזהה טוב אם המאמר נכתב על ידי הצ'אט או לא. אבל במוקדם או במאוחר הוא יזהה ויעניש.
וזה למה?
כי גוגל מרוויח מלהיות רלוונטי לגולש. ומהרגע שאף אחד לא כותב תכנים מקוריים יותר, הוא הופך להיות לא רלוונטי.
זה כמו מוזיאון לאומנות שלכולם יש את אותו הציור. איזה שעמום!
כותב תוכן או GPT לסיכום
תאמינו לי שגם אני כבעל עסק מאוד אוהב יעילות וחיסכון בזמן אבל יש דברים שפשוט לא שווה לחסוך בהם.
בתור חברה לשיווק דיגיטלי שמכבדת את עצמה, אנחנו תמיד ניתן את ההכי טוב ללקוחות שלנו,
כדיי שיוכלו לגדול ביחד איתנו וכדיי שיוכלו להמליץ עלינו לעוד חברות.
הזכרתי במאמר אם שכחתם שאני עושה זום ללא עלות במידה ותרצו, ובמידה ויותר מעניין אותכם השיווק הממומן כמו קידום בפייסבוק או פרסום באאוטבריין אנחנו תכלס עושים שיווק 360.