תוכן עניינים
רוצים שמומחה לשיווק יחזור אליכם?
השאירו פרטים בטופס למטה
קידום אורגני לאתרי תדמית

קידום אורגני לאתרי תדמית – בניתם אתר, אז מה עכשיו?

אם אתם בשלבים של לבנות אתר תדמית או שאתם כבר חושבים על השלב הבא של קידום אורגני לאתרי תדמית, הגעתם למאמר הנכון.

במאמר זה אסביר בדיוק מה כדאי לבעל עסק שרוצה להיכנס לשיווק דיגיטלי צריך לעשות.

דבר ראשון – להבין את כל האפשרויות העומדות בפניו

כל עסק, לא משנה אם אנחנו מדברים על עסק קטן של חנות אוכל לחיות או לעסק גדול כמו קוקה קולה, חייב לעשות שיווק.

בפני עסק מתחיל קיים אינסוף אפשרויות שיווק, אולם ההמלצה היא לתכנן אסטרטגיה לטווח קצר כמו קידום ממומן בגוגל או פרסום בפייסבוק.

השלב הבא זה כבר לחשוב על אסטרטגיה לטווח ארוך כמו לדוגמה קידום אורגני לאתרי תדמית שלכם.

דבר שני – להבין כל מה שחברת הפרסום אומרת לכם

אתם רוצים לחשוב על איך X כסף שתשקיעו ייצר לכם פי 2, פי 4 או פי 10 על הכסף שלכם.

אין לכם דרך בטוחה לדעת את זה, כל חברת פרסום יכולה להראות לכם תוצאות שהצליחו לתת ללקוח הכי מוצלח שלהם שגם זה לא בהכרח משקף, כי יכול להיות שהוא מרוויח פי 5 על הספות שלו אבל בתכלס הריווחיות שלו מאוד נמוכה עבור כל מכירה.

אז מה כן כדאי לכם לעשות?

כדאי לכם להבין למה לבחור פלטפורמה אחת על האחרת.

לדוגמה גוגל זאת פלטפורמה שיותר מושכת אנשים, כמו לדוגמה שאתם תחפשו שירות מסויים כמו לדוגמה שיפוץ משרדים.

בפייסבוק אי אפשר לבוא בגישה כזו, זה כמעט אף פעם לא יצליח, מה הסיכוי שנתפוס בדיוק את הבן אדם שרוצה לעשות שיפוץ למשרד שלו?

ניהול קמפיינים בפייסבוק יותר מתאימה למוצרים כמו: מוצרי תינוקות, מחשבים, אוכל, בקיצור משהו שאתם מייצרים חשק מיידי לבן אדם ואו שהוא יקנה או שלא.

רימקטינג בפייסבוק זו דרך לרדוף אחרי הלקוחות שלכם שנכנסו לאתר האינטרנט שלכם וזה המלצה מעולה למשפך לעסקים קטנים.

אז מתי כן כדאי לעשות קידום אורגני לאתרי תדמית?

קידום אורגני לאתרי תדמית מתאים שאתם כבר בשלב השני. זה יכול להיות מהתחלה במידה ואתם עסק בינוני / גדול או ברגע שיש לכם כבר תקציב שיווקי עבור ניהול קמפיינים שהוא גבוה מ-10,000 לחודש.

במקרים נדירים, בהן התחרות לא גבוהה, ההמלצה של חברה לקידום אתרים תהיה לבחור דווקא בקידום אורגני.

דבר שלישי – תפעלו לפי האינטואיציה שלכם – האם חברת הפרסום רוצה רק את הכסף שלכם או שהיא באמת רוצה לטובתכם?

כמו שכבר אמרתי, אתם חייבים להבין את ההיגיון שעובד מאחורי האסטרטגיה. למה הולכים לפייסבוק / למה הולכים לאסטרטגיה ארוכת טווח אם אתם רוצים להרוויח כסף בטווח קצר?

אלו שאלות שחשוב מאוד לשאול בפגישה ולהבין אותם.

קידום אורגני לאתרי תדמית הוא מעולה. הוא יעזור לכם להגדיל את התנועה לאתר שלכם וככה לייצר יותר מכירות מבלי להשקיע כסף בקמפיינים, אבל הוא לא מתאים לכל אחד.

אז תתאמו פגישות עם כמה חברות פרסום עבור קידום אורגני לאתרי תדמית ותבקשו לדעת הכול:

  • כמה חיפושים יש לכל ביטוי?
  • מהי רמת התחרות של כל ביטוי?
  • האם הביטוי בכלל רלוונטי לעסק שלי?
  • האם אני יכול לבחור את הביטויים?
  • האם יש מגבלה לביטויים?

זכרו – אף חברה לא יכולה להבטיח לכם תוצאה ראשונה בביטוי מסויים מהסיבה הפשוטה, גוגל מחפשת את הביטוי הכי רלוונטי.

לא משנה איזה מאמר תכתבו וכמה האתר שלכם יהיה חזק, לא תוכלו לדוגמה להיות תוצאה ראשונה בביטוי "פוש דיגיטל", כי האתר שלנו הוא התוצאה הכי רלוונטית, כמו שלא תוכלו להיות תוצאה ראשונה בביטוי "קוקה קולה" ובדיוק ככה לא תוכלו להיות תוצאה ראשונה ב"ספות ברמת גן" אם העסק שלכם בראשון לציון.

אז אם מבטיחים לכם תוצאה ראשונה, זה אמור להדליק לכם נורה.

אנו בפוש דיגיטל נשמח להיות אחד מבין החברות שתתאמו איתה פגישה, ואנחנו מבטיחים להסביר את הכול בצורה ברורה כדיי שהכול יהיה מובן.

לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים ויועץ יחזור אליכם

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

דילוג לתוכן