שיווק באמצעות תוכן

שיווק באמצעות תוכן

שיווק באמצעות תוכן הוא אסטרטגיית שיווק פופולרית ויעילה ביותר המשמשת עסקים כדי למשוך לקוחות חדשים ודרך לחברות להגדיל את הנוכחות המקוונת שלהן ולהגדיל את הרווחים שלהן. שיווק תוכן הוא מונח רחב המכסה מגוון טקטיקות ליצירה והפצה של תוכן כדי להגביר את המודעות למותג, לייצר לידים ולמכור מוצרים.

ניתן לחלק את האסטרטגיה הזו לשלוש קטגוריות עיקריות: אסטרטגיות שיווק תוכן, ערוצי הפצת תוכן וטקטיקות קידום תוכן.

תוכן שיווקי

תוכן שיווקי הוא סוג התוכן הנפוץ ביותר באינטרנט. ניתן למצוא אותו במדיה חברתית, בבלוגים ובאתרים.

אסטרטגיית שיווק התוכן היא חלק מהותי מתוכנית השיווק של החברה. חשוב לייצר תוכן איכותי על מנת לעסוק בקהל היעד שלהם.

לתוכן שיווקי יש סיכוי גבוה יותר להיקרא מאשר סוגי תוכן אחרים. סביר יותר שהוא ישותף במדיה החברתית ויקבל יותר חשיפה מאשר סוגי תוכן אחרים.

איך מייצרים שיווק באמצעות תוכן?

ישנם סוגים רבים ושונים של תוכן ששיווק צריך לייצר. זה כולל פוסטים בבלוג, פוסטים במדיה חברתית, דפי נחיתה ועוד.

1. כתוב את הטיוטה הראשונה על נייר

2. ערוך במחשב

3. ערוך עם לוח לבן

4. ערוך באמצעות כלי דיגיטלי

5. צור תוכן באמצעות עוזרי כתיבה בינה מלאכותית

מהי מטרת התוכן?

המטרה העיקרית של תוכן שיווקי היא לבנות נאמנות לקוחות ולהגביר את המודעות. זוהי גם דרך מצוינת להציג את המותג של החברה.

ניתן להפיק תוכן שיווקי בפורמטים שונים כמו מאמר, פוסט בבלוג, אינפוגרפיקה, וידאו ופודקאסט. אבל חשוב להבין איזה סוג של תוכן שיווקי החברה צריכה. ניתן לעשות זאת על ידי ביצוע מחקר שוק והבנת הקהל שאליו אתה מכוון. על מנת שעסק ייצור תוכן שיווקי מוצלח,

 ישנם כמה גורמים שיש לקחת בחשבון:

– איזה סוג עסק יש לחברה שלך?

– כמה זמן ייקח להפקת התוכן השיווקי שלך?

– מה היעדים שלך עבור קטע תוכן ספציפי זה?

שיווק באמצעות תוכן באאוטבריין

אאוטבריין היא רשת פרסום המשמשת כמנוע גילוי תוכן לבעלי אתרים. הם עוזרים לבעלי אתרים לייצר רווח מהתוכן שלהם באמצעות פרסום, ויש להם מגוון רחב של מוצרים שיעזרו לבעלי אתרים לייצר יותר הכנסות. היא פלטפורמה שיווקית שעוזרת למותגים לקבל יותר נראות במדיה החברתית. פלטפורמה זו מספקת להם את התוכן הפופולרי ביותר באינטרנט. קידום אאוטבריין מבוסס על שותפויות בתשלום עם מפרסמים ומפרסמים. הם גם מציעים פתרונות פרסום משלהם למפרסמים.

אאוטבריין קיימת מאז 2007 ומאז גדלה משמעותית. כעת יש להם למעלה מ-8 מיליארד ביקורים חודשיים באתרים שלהם והם מספקים הכנסה לאלפי מפרסמים.

שיווק מחוץ למוח הוא אחת הדרכים הפופולריות ביותר לייצר תנועה ולהגדיל הכנסות באתר או בבלוג שלך. זה גם עוזר עם SEO מכיוון שהוא מספק תנועה ממוקדת מאוד לאתר שלך.

יתרונות בשיווק באמצעות תוכן באאוטבריין

היא פלטפורמה שעוזרת לבעלי אתרים ולמפרסמים למצוא קהלים חדשים. פרסום באאוטבריין גם עוזר בשיפור שיעור ההמרה של מודעות על ידי אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם. החברה צומחת במהירות מאז הקמתה בשנת 2007 ויש לה למעלה מ-1,000 עובדים כיום. החברה גדלה להיות אחת מפלטפורמות השיווק המקוון המשפיעות ביותר עם למעלה מ-150 מיליון משתמשים פעילים חודשיים וכן למעלה ממיליארד דולר בהכנסות שנתיות.

חסרונות שיווק באאוטבריין

לאלגוריתם של אאוטבריין יש גם יתרונות וגם חסרונות. אחד החסרונות הוא שאאוטבריין מקדמת רק תוכן באיכות גבוהה למשתמשים מה שאומר שהיא לא מקדמת תוכן באיכות נמוכה כמו מאמרי clickbait. זה יכול להוביל לתנועה באיכות נמוכה עבור בעלי אתרים וכן לשיעורי מעורבות נמוכים יותר עבור משווקים בפלטפורמה.

אאוטבריין הוא סוג של שיווק שניתן להשתמש בו כדי לפרסם את התוכן שלך בפני מיליוני משתמשים. זוהי פלטפורמת פרסום פופולרית שקיימת מאז 2007.

לאאוטבריין יש קבוצה משלה של חסרונות. אחד הגדולים שבהם הוא שאין לו כל שליטה על התוכן המפורסם  אתר שלהם. המשמעות היא שמפרסמים אינם יכולים לבדוק איזה סוג תוכן יוצג וכיצד הוא יוצג ב-אאוטבריין

חיסרון נוסף הוא שאאוטבריין לא מספקת שום ניתוח או דיווח לפרסומות שלהם, מה שמקשה על מפרסמים לדעת עד כמה המודעות שלהם יעילות ומה עליהם לעשות הלאה.

טיפים למיקסום קמפיין פרסום באאוטבריין

אאוטבריין היא אחת מרשתות הפרסום הגדולות בעולם. אם אתה מחפש למקסם את מסע הפרסום שלך, אז הטיפים האלה יעזרו לך להפיק ממנו את המרב.

הצעד הראשון הוא ליצור רשימה של מילות מפתח שבהן תרצה להשתמש במודעה שלך. אלו המילים שאנשים עשויים לחפש כשהם נכנסים לאתר שלך או קוראים את המאמר שלך.

לאחר שתהיה לך רשימה של מילות מפתח, הגיע הזמן לעשות מסע פרסום של Outbrain. זה יאפשר לך למקד לקהלים ספציפיים ולהגדיל את הנראות של התוכן שלך. אתה יכול גם להגדיר מסע פרסום של Outbrain עם מודעות מרובות באמצעות מילות מפתח וקהלי יעד שונים.

בעת הפעלת מסע פרסום של Outbrain, ודא שאם מישהו לוחץ על אחת מהמודעות שלך, הוא מועבר ישירות לתוכן באתר או בפוסט בבלוג שלך, שם הוא יכול למצוא מידע נוסף על מה מדובר.

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן