רעיונות לכתיבת תוכן

רעיונות לכתיבת תוכן – איך מחפשים ועל מה כותבים? רעיונות שיתנו לכם פוש

היום כל אחד שפותח עסק יודע שהעבודה הכי קשה שיכולה להיות היא לחשוב כל הזמן על רעיונות לכתיבת תוכן חדשים.

טיפ מספר 1 – תכתבו בשפה שלכם

היום עסק זה בן אדם. הלקוח שלכם סגר / סוגר / יסגור איתכם או עם האיש מכירות שלכם קודם כל בגללו.

אתם לא תצליחו אפילו למכור פלאפון של אייפון עם איש מכירות גרוע.

וכאן מגיע השפה השיווקית שלכם. כל שיווק דיגיטלי, כל מאמר של קידום אתרים בגוגל, כל ניהול קמפיין בפייסבוק, מתחיל קודם כל מהצורה שבה אתם מאמצים את השפה שלכם שתרד לכתב כמוכם.

ככה אנשים כבר יכירו את הסגנון דיבור שלכם ויקשרו את המודעה אליכם.

שימו לב – לא לדבר בצורה פשוטה מדיי / שגיאות כתיב.

טיפ מספר 2 – רוצים רעיונות לכתיבת תוכן? תחשבו על אילו שאלות אתם תמיד נשאלים

בדרך כלל הנושאים ששואלים אותכם הכי הרבה אליהם, אלו שאלות שאף אחד עוד לא כתב עליו. אז נסו למצוא את הטיימינג הטוב ביותר.

לדוגמה בזמן הקורונה היו המון שאלות על מענקים.

בזמן המלחמה היו המון שאלות על חל"ת.

ובזמן הקיץ יש תמיד שאלות של איך לתקן מזגן.

אז מצאו את השאלות שאנשים שואלים ותנו להם את התשובות ישר ולעניין.

שימו לב – גוגל טרנד יכול לתת לכם רעיונות למה טרנדי עכשיו

טיפ מספר 3 – שאבו קצת מידע מהמתחרים שלכם

כמובן לא להעתיק. אבל כן לקחת השראה אפילו מאתר אחר לגמרי יכול לעזור לכם.

להבין איך נראה מאמר טוב, ולכוון לעשות אותו יותר טוב.

שימו לב – אם התחום שלכם הוא דיני נזיקין ולא מצאתם תכנים שהתחברתם אליהם מהמתחרים אז אתם יכולים לגשת גם לעורכי דין אחרים לדוגמה בתחום הפלילי.

טיפ מספר 4 – ספרו את הסיפור

היה לכם סיפור טוב לאחרונה? זה אחלה בכל הקשור לאותם רעיונות לכתיבת תוכן!

אנשים חולים על סיפורים, במיוחד כאלו עם תפניות ושאפשר להתחבר אליהם.

אז תחשבו על סיפור שקרה לכם עם לקוח לאחרונה או על משהו שהיה לכם קשה שפתרתם או אולי סתם סיפור מצחיק.

שימו לב – הטיפ הזה הוא טוב רק למי שיודע לספר סיפורים.

טיפ מספר 5 – רוצים רעיונות לכתיבת תוכן? תשאלו את הלקוחות שלכם על מה לכתוב

הלקוחות שלכם מעולים בלתת עצות, תסמכו עליי.

למה סגרתם איתי? מה אפשר לשפר בעבודה איתי? מה אתם אוהבים בעבודה איתי?

שאלות כאלו אולי נשמעות מטופשות אבל הם יעזרו לכם כבעלי מקצוע.

הלקוחות שלכם יודעים לשים את עצמם מחוץ לעסק שלכם וככה לתת לכם בדיוק את הפיתרון.

הבקשה לאותן רעיונות לכתיבת תוכן יקחו ללקוח שלכם בדיוק שניה לחשוב עליו והם יהיו מבריקות.

שימו לב – חשוב לכתוב בצורה פשוטה ושלא תסבך את הקורא.

רעיונות לכתיבת תוכן – לסיכום:

רעיונות לכתיבת תוכן הן הכרחיות וכדאי לפעול עם גאנט תוכן מסודר של משרד פרסום.

פוש דיגיטל מתמחים בבניית אסטרטגיות שיווק לטווח קצר וארוך שיגדילו לכם את המיתוג העסקי של העסק שלכם.

למידע נוסף הכניסו פרטים לצור קשר ונתקשר אליכם בהקדם האפשרי

בהצלחה!

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן