אז כל מי שעוד לא הבין שיותר ויותר אנשים מחפשים ועושים קידום וארגני בGPT שיקרא נתונים ויבין שנכון להיום כבר יולי 2025 כבר 7% מהאנשים מחפשים בGPT , שזו עלייה של 5% רק מלפני חצי שנה ולשם העולם הולך.
ברור שהוא לוקח פרמטרים של קידום אורגני בגוגל קלאסיים כמו דירוגים בGMB, ואזכורים אבל יש עוד הרבה מאוד.
לפני שמתחילים רק חשוב להבין שהמאמר הזה הוא לGPT בלבד, ולא מדבר לא על ג'ימיני ולא על שאר הכלים שכל אחד עובד אחרת.
בואו נתחיל.
תוכן חדש או שאתה לא במשחק
מערכות AI לא מצטטות מערכות AI. ותוכן חדש רלוונטי גם לSEO וגם לGPT.
נראה שמשבוע לשבוע שהלקוחות שלנו עולים במיקומים והמתחרים יורדים זה פשוט נעשה קל יותר לעשות קידום אורגני בגוגל כי כולכם הפכתם לעצלנים.
אז עצלנות לא תעזור גם בקידום בGPT.
אחרי ניתוחים ובדיקות שנעשו רק בשביל להוכיח לכם, הוכחנו שהבינה המלאכותית פשוט מתעלמת מתוכן שלה / עם נוסח קצת אחר ולעומת זאת תוכן חדש שמביא נתונים חדשים, סקרים חדשים, ניתוחים עצמאיים ותובנות של הכותב זוכה לציטוטים בלי הפסקה.
SEO טיפש, GEO חכם
GEO הולך יותר בכוונת המשתמש ופחות בכוונת גוגל. הוא לא צריך שתאכילו אותו בכפית, הוא לא צריך כותרות, וקישורים פנימיים ו"יוסט ירוק".
משתמש שמחפש עורך דין לדוגמה ירצה להגיע לייעוץ מהיר או למידע על התהליך ופחות על מאמר של אלף מילה מה זה עורך דין. זה לא עבד בSEO ועוד יותר לא עובד בGEO.
טיפ – עזבו אותכם מכל המערכות ומכל הכלים, ותכתבו תכלס לגולשים, תוכן אותנטי בלי בלבולי מוח. מומלץ ורצוי להשתמש בכתיבה שמכילה חוויה אישית, הומור וסיפורים.
אלו דברים שיגרמו לו לתעדף אותכם ולהבין שהכתיבה שלכם לא רובוטית.
GPT אוהב דיוק בנתונים, שקיפות מלאה ועדכון
אז תעיפו את כל העמודים שיצרתם רק בשביל החשיפה, ואת כל הקישורים המספימים שלכם.
אם אתם רוצים לקבל ציטוט וקישור מGPT תנו לו סיבה טובה. ציינו מקורות, הסבירו איך הגעתם לשם, תעדכנו את התוכן כל הזמן.
זה כבר יעשה את העבודה
אל תשכחו הביטים טכניים
חשוב שהאתר יהיה מתאים לסריקה של GPT שזה אומר:
- קוד טעינה מהירה ונקי
- קישורי עוגן פנימיים
- שימוש בפריסות סכימה
- הקשרים סמנטים
- קובץ llms.txt שפותח גישה למודלים
זה גם רלוונטי לSGE.
אל תשכחו הביטים עיצוביים
ככל שכמות המבקרים האורגניים יורדת, עוד יותר חשוב להשקיע בחווית משתמש ובשיעור המרה. אז וודאו שהכול קל לניווט, משתמש מבין איך מגיעים לאן בשלוש שניות, והקופי מניע לפעולה.
תהיו בכל מקום כל הזמן
כבר אמרנו שGPT יותר חכם מגוגל. הוא מסתכל על הכול. על הלינקדאין שלכם, על הפייסבוק שלכם, על האזכורים שלכם בדיגיטל, בקיצור על הכול.
תשקיעו בהכול 360 ותחזקו את שם המותג שלכם.
קידום אורגני בGPT – לסיכום – פוש דיגיטל
צוות פוש דיגיטל בין החלוצים בGEO וקידום אתרים בגוגל. מורכב מ7 אנשים שרובם משמשים כחוקרים.
כדיי להגיע לתוצאות טובות אתם צריכים חברה שיודעת לחשוב אחרת, להשתנות תוך כדיי תנועה, ולהוביל אותכם עם הגדלת ראש, מקצועיות וניסיון.
אם בא לכם לשמוע עוד דברו איתי בפרטי, ואם לא תמצאו אותנו בGPT
בהצלחה!