fbpx
קידום אתר בגוגל

איך מבצעים קידום אתר בגוגל

איך מבצעים קידום אתר בגוגל? למה מבנה האתר כל כך חשוב בתהליך קידום אתרים בגוגל. במיוחד עבורכם הכנו מדריך על הדברים שחשוב לשים לב בקידום אתר בגוגל.

האופן בו האתר מוצג למשתמש משפיע מאוד על תהליך קידום אתר בגוגל SEO. נראה שמעדכון לעדכון גוגל מעדיפה אתרים מעוצבים ומסודרים ומענישה אתרים שאינם. חייב להיות חיבור ברור בין כל דף ופסקה ומשמעות מאחורי אותו חיבור.

קידום אתרים בגוגל הוא תחום שמשתנה ללא הרף. רק אותו בעל עסק או חברה לקידום אתרים שלא יפסיקו ללמוד ויבצעו קידום אתר בגוגל ברמה השוטפת, יגדילו ראש ויתאימו את עצמם יוכלו להתקדם בתוצאות ולהגיע למקומות הראשונים.

התאמה למובייל

היום התאמה למובייל היא לא בגדר המלצה אלא כבר בגדר חובה. חברה לבניית אתרים באינטרנט חייבת לעצב את האתר גם לדסקטופ וגם למובייל. אם האתר לא מותאם, עדיף לא לרכוש. במיוחד אתרים שנבנו עם פלאש או אתרי מסחר.
זה לא רק פוגע בתהליך קידום אתר בגוגל זה מרחיק משתמשים כמו מאש כאשר המשתמש לוחץ על כפתור והוא לא עובד.

יש לבצע פעם אחת ולעקוב פעם בחצי שנה שהכול תקין

מחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים

בשונה מתהליך של ניהול קמפיינים דיגיטליים, מחקר מילות מפתח מאפשר לכם להבין את כמות החיפושים ואת רמת התחרות של כל הביטויים הרלוונטיים עבורכם ללא צורך במחקר פרסונה. ברמה השוטפת מומלץ לברר אם יש מגמות מסוימות של עלייה או ירידה בכמות החיפושים כמו גם במידת התחרות ברמה החודשית

איך מבצעים קידום אתר בגוגל על ידי חווית משתמש

כשגוגל נתקל באתרים שבנויים או מעוצבים בצורה גרועה, הוא ימנע חשיפה של קידום אורגני עבורם. אם אתה מבצע קידום אתר בגוגל בצורות שהסברנו ואתה לא מצליח להבין למה אתה לא מתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל, זאת יכולה להיות אחת הסיבות. המטרה של גוגל היא שהאתרים יהיו בנויים כמו שהיא רוצה, ושכל מי שעושה פרסום בגוגל לעסקים יעמוד בסטנדרטים שהיא קובעת.

מהירות אתר

אחד הפרמטרים החשובים ביותר של גוגל, במיוחד לאחר שנכנס העדכון Vitall web core.
אתרים איטיים נענשים על ידי גוגל ומקבלים גם על הדרך אחוז נטישה גבוה מהגולשים שאין להם סבלנות לחכות כל כך הרבה זמן. יש לבצע אופטימיזציה נכונה לתמונות, השמטת תוספים, החלפת שרת וכל דבר שישפר לך את מהירות האתר, רק כך תוכל לשפר את תהליך קידום אורגני SEO.

מחקר שגיאות אתר

ישנם למעלה מ-208 פרמטרים של גוגל שחלקם גלויים וחלקם סודיים שיעזרו לכם לבצע קידום אתר בגוגל.
כלים כמו זפו, Screaming Frog ו – YOAST יאפשרו לכם להבין מה חסר לכם כדיי שפעולות הקידום שלכם יהיו מושלמות.

ברמה השוטפת מומלץ לעקוב אחר שגיאות פעם בשבוע לפחות.

ניתוח של Google analytics

כל מקדם SEO שמבצע קידום בדיגיטל חייב לבצע ניתוח סטטיסטי כדיי לדעת לנתח את ביצועי המאמצים שלו.
זה יאפשר לו להבין באילו עמודים ההשפעה של תהליך קידום אתר בגוגל שלו אפקטיבית יותר ואיפה לא.
בעמודים שבהם יש פחות המרות ופחות זמן שהייה עליו יהיה להבין מה הבעיה ואיך אפשר לפתור אותה.

ברמה השוטפת מומלץ לעקוב אחר Google analytics פעם בשבוע לפחות.

סריקת האתר

אתם חייבים טקסט ברור כדיי שגוגל תבין על מה האתר שלך מדבר. כתוצאה מתהליך ניווט מסודר על ידי robot.txt או פירורי לחם ישפרו לך פלאים את תהליך קידום אתר בגוגל.

מומלץ לבצע סריקה פעם בחצי שנה

מבנה קישורים

מבנה URL היא אבני הבניין של היררכיית אתרים נכונה. חשוב לשמור על כתובת URL פשוטה עם הסבר על העמוד שהיא מייצגת. כמו כן, מפת אתר זה א,ב בכל הקשור לשיפור קידום אתר. לדוגמה במקום עמוד קבלן רשום מנהל עבודה עדיף פשוט עמוד בשם קבלן רשום.

איך מקדמים אתר בגוגל בעזרת קישורים פנימיים

קישורים פנימיים הם אותם קישורים בתוך העמודים שמקשרים לעמוד הראשי או לעמודים אחרים.
מומלץ מאוד לבצע זאת על מנת להסביר להעביר את הגולש באתר לעמודים נוספים וכך לשפר את זמן השהייה.

כפי שהזכרנו, פרמטר חשוב לשיפור קידום אתרים בגוגל הינו היכולת של המשתמש לנווט בצורה קלה. אם האתר שלך כולל מספר רב של עמודים, מומלץ מאוד להשתמש בקישורים פנימיים כדיי לספק זרימה בין העמודים וכדיי להסביר לגוגל איזה עמוד חשוב יותר ואיזה עמוד חשוב פחות.

מומלץ לעקוב פעם בשבוע אחרי לינקים שבורים

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר

אבטחת אתר

HTTPS חשוב מאוד בכל הקשור להעלאת הדירוג שלך מול גוגל ולשיפור קידום אתרים. ישנם הרבה יתרונות לHTTPS:
* המשתמשים שלך ירגישו בטוחים יותר
ניהול קמפיין בגוגל יעבוד בצורה יעילה יותר
* חווית המשתמש תשתפר

 זאת הסיבה שיותר מ-50% מהאתרים משתמשים בHTTPS ומשנה לשנה האחוז גדל.

יש להתקין תעודת SSL ולאחר מכן להתייחס רק אם וכאשר מופיעה שגיאת אבטחה

תוכן איכותי בשימוש מילות מפתח

אחד מהפרמטרים המרכזיים של גוגל עבור קידום אורגני בגוגל הוא הזמן התוכן.
ישנם כמה כללים שמדובר על תוכן:
* על התוכן להיות מקורי
* על התוכן להיות עם מספיק מילים (מומלץ מינימום 400 מילה)
* על התוכן להיות מעניין

פרמטר נוסף של גוגל הינו זמן השהייה, כלומר אם התוכן יהיה רלוונטי לגולש והגולש יקרא אותו, גוגל תבחין שזמן השהייה עד שהגולש נטש הוא איטי ולכן תשפר את ציון האיכות שלו.

גוגל מחשבת כמה זמן משתמש נמצא בתוך האתר שלך וכמה פעמים נעשה שימוש במילות מפתח במאמר.
זאת בשביל לקבל החלטה האם האתר רלוונטי למשתמש או לא.
אתרים שמספקים תוכן איכותי יזכו לבצע פרסום לעסקים שלהם בחינם בצורה אורגנית, ואתרים שלא, יפגעו מבחינת קידום אורגני.

תוכן משוכפל

גוגל אוסרת לעשות שימוש בתוכן מועתק / משוכפל. במידה ולקחת תוכן מאתר אחר תיענש על ידי גוגל על זכויות יוצרים ואפילו במקרים נדירים תיקנס. במידה והעתקת בתמים תוכן מעמוד באתר שלך לעמוד אחר ולא עשית שימוש בתגית קנוניקל, גם אז תיענש על ידי גוגל.
לכן אנו ממליצים לעשות שימוש בעזרה של חברה לקידום אתרים בגוגל כדיי שלא ייווצרו בעיות בתהליך קידום האתרים.

ברמה השוטפת מומלץ לעלות כ-3 מאמרים בחודש אך תוכן נוסף (במידה והוא מקורי, ארוך ומעניין) אף פעם לא יזיק.

אופטימיזציה

אם אתם עדיין לא יודעים, כל פרט הכי קטן באתר חייב להיות מוסבר לגוגל. אנחנו מדברים על כל עמוד, כל כותרת וכל תמונה.
מומלץ לשלב ביטויי מפתח כדיי לשפר את המיקומים על הדרך.

ברמה השוטפת מומלץ לבצע אופטימיזציה על כל עמוד / פוסט שנכנס לאתר ובנוסף על עמודים / פוסטים קיימים.

קידום אתר בגוגל דרך קישורים חיצוניים

כל עסק שרוצה לבצע קידום אתר בגוגל חייב לקבל קישורים מאתרים.
יש 3 פרמטרים שמשנת 2016 הפכו להיות חשובים בתהליך הקידום:
* על האתר להיות מקודם עם טראפיק
* על האתר להיות איכותי מבחינת גוגל
* על האתר להיות בתחום עקיף עם האתר שהוא מקשר אליו

ברמה השוטפת מומלץ לא להגזים בכמות הקישורים לאתרים חדשים. יש לעשות זאת בהדרגתיות:
אתר חדש לדוגמה יוכל לקבל כ-5 קישורים בחודש בעוד שאתר וותיק יוכל לקבל כ-50 קישורים בחודש.
בשום מצב לא לקנות קישורים שמנותקים אחרי שנה.
גוגל מבחין שמדובר במניפולציה ומעניש את האתר.

לסיכום

אנו ממליצים תמיד לבצע תהליך קידום אורגני SEO עם חברה לקידום אתרים. ישנם יותר מ-208 פרמטרים לקידום אתרים בגוגל, חלקם סודיים וחלקם לא, והתעסקות בקידום האתר שלך כל היום לא תוביל את העסק שלך להכניס לך כסף ולנהל אותו בצורה נכונה. לפוש דיגיטל  יש צוות מומחה הכולל ייעוץ פרסומי וליווי אישי עד למקום הראשון.
תוכל להשאיר פרטים או להתקשר אלינו לשיחת ייעוץ ללא עלות.

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן