fbpx
קידום אתרי חנות

קידום אתרי חנות לשיפור יחסי ההמרה

טיפים שיעזרו לכם בקידום אתרי חנות, ישפרו את התפוקה ושיעור ההמרות של האתר:

במידה ואתם בעלי אתר חנות שהיא מקוונת או מתכננים להקים אתר מסוג זה, שיעור ההמרות יהיה אחד הנתונים החשובים ביותר באתר שלכם – במדריך זה נציע מספר טיפים ליישום באתר מבחינה עיצובית, שיוכלו לסייע בשיפור יחס ההמרה (הרכישות) שלו:

הטרנד הבולט בקידום אתרי חנות הנאת הגולשים לפעולה באמצעות תמונות

משתמשים באתרי חנות אינטרנטית מסבים תשומת לב רבה לתמונות. ניתן לשפר את יחסי ההמרה עם תמונות שיציגו:
▪ תמונות של אנשים – הגולשים בדרך כלל נמשכים באופן יותר טבעי לתמונות של אנשים, לעומת דמויות אחרות כגון דמויות מאוירות או מצוירות.
▪ לכלול תמונות בתפריט הניווט ובתוצאות החיפוש – אם העסק שלכם מציע למשל סדרה של מספר פריטים כמו מספר סוגי מצלמות, הקלדת המילה "מצלמה" בשדה החיפוש תפתח תפריט אשר יציג את כל הפריטים בחנות שכוללים את המילה "מצלמה", ולצד כל אחד משמות הפריטים תוצג התמונה של המוצר.

חנות שהיא מקוונת שתדבר בשפה שהגולשים יתחברו אליה

מדובר בניהול נכון של תוכן חנות מקוונת, בצורה שתמשוך את העין ותעודד את הגולשים לפעול – הרעיון הוא להתמקד במספר מסוים של עמודים יותר חשובים באתר, וליישם עליהם מאפייני תוכן בסגנון של:

▪ שימוש במילים/ביטויים שמנחים את הגולשים לפעולה: הביטויים יכולים להיות בסגנון של "הוסף לסל", "לחץ על רכישה", "לחצו על הרשמה" ועוד. בנוסף, קיימות מספר מילים שניתן להשתמש בהם כדי להפעיל את הגולשים כגון: לקבל, בחר, לתת, להוסיף, לקחת ועוד.
▪ שימוש במספרים: למשל – הצגת נתונים כגון מספר האנשים שכבר רכשו את המוצר יכולה לבנות לקהל ביטחון כאשר הם יודעים שכמות מסוימת של אנשים כבר קנו אותו ונהנים ממנו.
▪ תוכן שפונה לרגש: פנייה ללקוחות באופן אישי ("אתה/אתם" ולא "אנחנו"), ושימוש במילים מעודדות רגש חיובי כגון "מדהים", "שמח", "מנצח", ועוד.
▪ לספר סיפור: ספרו לגולשים כיצד המוצר שלכם נוצר, ואיך הוא יכול לסייע להם.

הבלטת כפתורי ההמרה

כפתורי ההמרה באתר חנות שהיא מקוונת צריכים להיות האלמנט הבולט והגלוי ביותר בעמוד – כפתור המרה שיעוצב או יוטמע בצורה לא בולטת יגרום לגולשים לפספס אותו, ובכך בעצם לפספס את הרכישה. ניתן להבליט את כפתורי ההמרה דרך כמה אלמנטים עיצוביים:

▪ שימוש בצבע מבליט
▪ גודל שייתן נוכחות
▪ מיקום נכון בעמוד

כפתור המרה אחד לעמוד

בתור בעלי חנות מקוונת, הדרך היותר טובה שלכם להניע את הגולשים לבצע רכישה הוא לפשט להם את תהליך הרכישה – ריבוי כפתורי המרה יכולה להעמיס עליהם ולמנוע מהם להבין איך לבצע את הפעולה, ולכן חשוב להטמיע אופציית הנעה לפעולה אחת לעמוד. לאחר שבניתם חנות אינטרנטית כל מה שנשאר זה לעשות קידום אורגני, כדיי לקבל טראפיק איכותי ומדויק.

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן