תוכן עניינים
רוצים שמומחה לשיווק יחזור אליכם?
השאירו פרטים בטופס למטה
קידום אתרים בעזרת בינה מלאכותית

קידום אתרים בעזרת בינה מלאכותית – מתי כן ומתי לא?

הבינה המלאכותית צצה לחיינו במהירות האור בבת אחת וממשיכה להתקדם בכל יום שעובר.

סוכנויות דיגיטל פיטרו עשות עובדים בתחום, מקצועות נעלמו, וכל מי שלא יודע כבר מה זה אוטומציות בAI חיי בעבר וכנראה לא ישרוד את מהפכת הAI. במאמר הזה אכתוב לכם מתי להשתמש באותו קידום אתרים בעזרת בינה מלאכותית ומתי לא. יאללה מתחילים.

כותבת תוכן וקופירייטרית – האם לפטר שתיהן?

לא. בדגש מאוד גדול של לא.

קודם כל נדבר על ההבדל בינהן;

כותבת תוכן היא זו שכותבת לך מאמרים.

קופירייטרית היא זו שכותבת לך את המודעות לקמפיינים.

זה בצורה מאוד כללית.

אז למה שתיהן חשובות ובמיוחד בהווה של היום?

בקידום אורגני, על מנת להגיע לתוצאות ראשונות אתה חייב להביא משהו חדש לשולחן.

כבר אי אפשר להשתמש בתכנים של בינה מלאכותית, שבפועל שואבים מידע מהאינטרנט ומסכמים לך את זה בצאט.

לדוגמה ניקח את הביטוי נשיכת כלב עבור עורך דין.

אם לא תספר מקרה על האם הכלב היה מחוסן / לא מחוסן, איפה זה קרה, מתי זה קרה, למה זה קרה, אתה פשוט לא תגיע לתוצאות ראשונות.

זה GPT עוד לא יודע לעשות.

בגלל זה מי שכותב את המאמר עכשיו זה בן אדם אמיתי בשם דניאל, שאמר לעצמו – אני הולך לכתוב ברבע שעה את כל מה שאני יודע בנושא הזה, תכלסי, כדיי לתת ערך.

ומה לגבי הקופירייטרית?

היתי לאחרונה בפגישה עם חברת בנייה גדולה (לא חשוב שמות) ששמה תקציב של מאות אלפי שקלים.

כשנכנסו לחשבון מודעות של פייסבוק בפגישה ראינו 4 מודעות שכתובות בGPT.

במקום לכתוב מסרים של "הכול ברדיוס קילומטר ממך, הים, הרכבת, הקניון" היה מסר של:

"זה טוב, זה זול, זה רגיל, בואו תקנו".

במקום מסר של "המיאמי של המזרח התיכון" היה מסר שהיה ברור שהוא GPT ברמת בדיחה.

קופירייטר הוא מי שיכול לשפר את אחוז ההמרה שלך פי 5, פי 10, פי 20. תשקיע בו.

כותבת תוכן עם שילוב של חברת פרסום היא זו שתביא אותך לתוצאה 1 ולא לעמוד ראשון תוצאה 8 שלא מעניינת אף אחד.

מעצבת

כאן השאלה היא כמה אתה מבין בבינה מלאכותית.

כי מי שמבין הרבה, יכול לבנות דפי נחיתה בלחיצת כפתור, יכול להפוך תמונות לסרטונים ויכול לעשות דברים שאפילו המעצבים הטובים לא יכולים לעשות.

פה צריך סוכנות פרסום חזקה כמו פוש דיגיטל 😊

עכשיו אסביר קצת מתי כן צריך.

הבעיה עם כל המערכות שיוצרות תמונות היא שבדר"כ זה לא משמר על השפה של המותג.

זה משהו שמאוד חשוב לעשות כי מבחינה פסיכולוגית אנחנו רוצים שפת מותג שתרוץ בכל קמפיין שאנחנו עושים לא משנה אם זה פרסום דיגיטלי או פרסום מסורתי.

וכאן צריך הבנה מאוד חזקה של התחום.

קידום אתרים בעזרת בינה מלאכותית – מה עם הקמפיינרים?

קמפיינרים זה תחום שהולך להימחק. לעומת זאת, אנשי שיווק זה בדיוק התחום העולה עכשיו.

אנחנו בתור חברה של אנשי שיווק (סתם שתבינו, בראיונות עבודה רוב המבחנים הם על שיווק ולא על תפעול שכל קוף יכול לעשות) יודעים ליצור רעיונות משוגעים ולשחק במוח של המשתמש.

כדיי שיקנה אותו מוצר במחיר פי 10 יותר. אתם עושים את זה כל הזמן, תחשבו על המוצר האחרון שפשוט הייתם חייבים לקנות, האם זה בגלל שהוא הכי טוב או בגלל שהוא מותג?

לעומת זאת, כמה עסקים מצאתם במקרה שהיו מעולים בלי פרסום והאם הם בכלל שרדו את השנה? כנראה שלא.

כי היום שיווק זה הפרמטר הכי חשוב לעסק, נקודה. אז תבחרו סוכנות שיווק שיודעת מה היא עושה.

קידום אתרים בעזרת בינה מלאכותית – האם מת?

יותר ויותר משתמשים מתחילים לחפש בתוצאות של GPT. מדובר כרגע בזמן כתיבת המאמר (28.9.25) על 9%.

התאוריה שלי היא או שזה יהיה כמו פייסבוק ואינסטגרם שהצעירים נמצאים באינסטגרם אז הצעירים יהיו בצאט GPT או שזה יהיה כמו גוגל ובינג ש90% נמצאים בגוגל (צאט GPT).

לכן בשנה האחרונה השקענו מאות שעות ומאות כוסות קפה כדיי לחקור כמה שיותר על התחום החדש – GEO.

עוד על מה זה GEO בכתבה הבאה או אולי יהיה לכם יותר מעניין ההבדל בין AEO לGEO.

וזהו, זה סוף המאמר שכתבתי ברבע שעה על קידום אתרים בעזרת בינה מלאכותית.

ואם עוד לא הבנתם שאתם צריכים את פוש דיגיטל, הגיע הזמן להרים שיחה ולהבין.

זמין לשיחות ממכם 😊

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

דילוג לתוכן