fbpx
קידום אתרים באינטרנט

קידום אתרים באינטרנט

קידום אתרים באינטרנט, או באנגלית SEO זה ראשי התיבות של אופטימיזציה למנועי חיפוש. כשמתכוונים למנועי חיפוש בדרך כלל מתכוונים לגוגל, שכן הוא המנוע החיפוש הפופולארי ביותר עם למעלה מ3.5 מיליארד חיפושים כל יוםו-92% מהשוק!

קידום אתרים הוא בעצם כולל מגוון שיטות שנועדו לשפר את המיקומים של אתרים בתוצאות החיפוש וכך לייצר טראפיק לאתר. ככל שעובר הזמן, יותר ויותר משתמשים מעדיפים להיכנס לתוצאות אורגניות מאשר לתוצאות ממומנות, ולכן קידום אורגני או אסטרטגיית קידום אתרים באינטרנט נחשבת לטובה ביותר שמסתכלים לטווח הארוך.

מבין כבר למה קידום אורגני חשוב עבורך? צור איתנו קשר עוד היום וקבל הצעה מותאמת לאתר שלך >>> 077-9977786

איך עובד קידום עסקים באינטרנט?

כל המנועי חיפוש כמו גוגל ובינג' משתמשים בסורקים (נקראים גם עכבישים או בוטים). אותם סורקים אוספים מידע על כל הדפים שהם יכולים למצוא באינטרנט. מרגע שהם מסיימים לסרוק דף אינטרנט הם מתחילים לעקוב אחרי כל הקישורים החיצוניים והפנימיים לדפים אחרים. ככה הם מצליחים להבין את המבנה ההיררכי של כל הדפים במסד הנתונים של מנוע החיפוש, הנקרא אינדקס.

כאשר משתמש מקליד שאילתה בגוגל, מנוע החיפוש משתמש באלגוריתם שלו את העמוד שהוא מאמין שהכי רלוונטי והכי מדויק.

המטרה שלנו בתור חברה לקידום אתרים, היא:

  • סידור האתר שלכם מבחינת המבנה ההיררכי שלו
  • לפתור את השגיאות הקיימות בו מבפנים ומבחוץ
  • לייצר תוכן איכותי ומדויק שמעניין את הגולשים שלכם
  • ולבצע עוד מגוון רחב של פעולות הנקראות – אופטימיזציה

ישנם הרבה פרמטרים לביצוע קידום אתרים באינטרנט כדיי להגיע למקומות הראשונים. מה שיתאים לאתר אחד לא בטוח יתאים לאתר אחר, לכן חשוב מאוד לבצע אסטרטגיה שיווקית לפני שמתחילים.

קידום באינטרנט / קידום אתרים באינטרנט

קידום באינטרנט הוא תחום שמשתנה כל הזמן. אפילו גוגל מדווחת על זה שהיא משנה את האלגוריתם שלה ומתוך 208 פרמטרים של קידום אתרים באינטרנט ישנם הרבה פרמטרים שגוגל שומרת עליהם בסוד.

אבל ישנם 2 עקרונות שתמיד היו ותמיד ויהיו חשובים לגוגל:

  • להתאים את האתר למשתמש ולא רק לגוגל
  • לא לבצע מניפולציות וקידום שחור

פוש דיגיטל חרטה על דגלה לבצע רק קידום אורגני חוקי ולבן.

אנו מבצעים מחקר על קהל היעד, על התחום ועל המתחרים כדיי לדעת איך לדבר אליהם בצורה שתניע אותם לפעולה לעבר רכישת השירות או המוצר.

איך קידום אתרים ושיווק באינטרנט עובד?

כפי שכבר אמרנו קידום אתרים באינטרנט מסתמך על האלגוריתם של גוגל.

האלגוריתם לוקח בחשבון מאוד פרמטרים שרק מקדם SEO מומחה יודע, וגם לא בצורה מלאה מאחר והמון פרמטרים סודיים.

למרות זאת ישנם 3 פרמטרים מרכזיים:

  • תוכן – הסורקים של גוגל יודעים לסרוק את התכנים שמופיעים בתוך האתר, להבין אם היה שימוש במילות מפתח בכותרות ובפסקאות, להסתכל על המבנה ההיררכי של העמוד (לפי כותרות, לפי תמונות) ועוד.
    אבל הדבר הכי קל והכי משקף – זה כמה אנשים נכנסו לאותו עמוד וכמה זמן הם שהו בו.
    מאמר מעניין יקבל יותר כניסות ויקבל דירוג טוב יותר, לעומת מאמר לא מעניין שאפילו לא יהיה בעמודים הראשונים של גוגל.
  • קישורים – פה מדובר גם על קישורים פנימיים וגם על קישורים חיצוניים.
    קישורים פנימיים – תפקידם זה לקשר לעמודים החשובים ביותר של האתר.
    קישורים חיצוניים – תפקידם זה לקשר מאתרים חיצוניים איכותיים עם הרבה טראפיק אל האתר שלכם. ברגע שאתר גדול מצביע על האתר שלכם, גוגל מבינה שאם האתר הזה המליץ עליכם אז כנראה שיש לכם נוכחות דיגיטלית. ואז גוגל מעלה לכם את הדירוג של קידום אתרים באינטרנט.
  • מבנה האתר – אם החלטתם לבנות אתר תדמית עם פוש דיגיטל, תהיו בטוחים שהאתר מותאם גם מבחינת קידום אורגני SEO עם 0 שגיאות. אבל במידה ולא, אנו נצטרך לבצע את כל הקשור למבנה האתר, מהירות האתר ולעיתים גם את העיצוב שלו.
  • אופטימיזציה – עליכם או על חברת דיגיטל / משרד פרסום להסביר לגוגל כל דבר שמתבצע באתר. גוגל הוא כמו בית משפט שאנו שולחים לו את עבודת האופטימיזציה שביצענו ומקווים לראות את ההתקדמות החיובית.
    במידה ועשיתם קידום אורגני בצורה נכונה, צפו לעלות במיקומים. במידה ולא – כבר הבנתם.

קידום אתרים באינטרנט: המגמות החדשות

כשאנו מתעמקים בקידום אתרים באינטרנט, חשוב להבין שהשטח הזה הוא לא סטטי. האינטרנט, כמו הטכנולוגיה בכלל, מתפתחת באופן תדיר, והתגובה לשינויים אלו חיונית להצלחה. מובייל אירסט (Mobile First): בעשור האחרון, הטרנד הגדול הוא ההעברה לשימוש בסלולר, כשהגולשים מחפשים מידע מכל מקום. גוגל כבר הודיעה כי היא סורקת אתרים מבחינת התאמתם למובייל באופן ראשון לפני הגירסה המחשבית. כך, אם האתר שלכם לא אופטימי לסלולר, זה יכול לפגוע בביצועים שלו בגוגל.

מספר פרמטרים העוזרים לקידום אתרים באינטרנט:

טכנולוגיות חדשות

טכנולוגיות כמו AMP (Accelerated Mobile Pages) הן כלים שמטרתם להאיץ את זמן הטעינה של הדפים באינטרנט במכשירים ניידים. גוגל מעדיפה דפים מהירים, ולכן זו טכנולוגיה שמומלצת לכל בעל אתר.

פרטיות המשתמש

 בזמנים בהם המשתמשים הם יותר מודעים לפרטיותם, חשוב להקנות אמון. כדאי לוודא שהאתר שלכם תואם את דרישות GDPR ושיש לכם מדיניות פרטיות ברורה וגלויה.

רשתות חברתיות וקידום

 רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, וטוויטר הן אמצעי חשובים להביא טראפיק לאתר. באמצעות הן, ניתן ליצור אינטראקציה, לשדרג את הנוכחות הדיגיטלית ולקדם תוכן.

חווית המשתמש UX

 אם הגולש לא מרוצה מהאתר שלך, הוא לא יישאר בו. גוגל יודעת לזהות את הגולשים שלא מתעניינים באתר, וזה יכול להזיק לדירוג שלכם. איכות העיצוב, התוכן, והתפריט הם גורמים המשפיעים על החוויה של הגולש.

מעבר לשינויים הטכניים והטכנולוגיים, קיימות מגמות תוכניתיות שחשוב לזהות ולהסתכל עליהן באופן רצוף:

התמקדות בקהל היעד

 לעתים, במטרה להגיע למקום הראשון בגוגל, בעלי האתרים מתעלמים מהם הצרכים והתחומי העניין של הקהל אליו הם מכוונים. בשוק העמוס של היום, ההבנה המעמיקה של הקהל שלכם והתגובה לצרכיו הם המפתח לבניית מערכת יחסים איתו.

כתיבה מכירתית

 התוכן אינו רק למידע. הוא צריך להפעיל, להתעורר ולגרום לגולש לפעול. אם זה הרשמה לניוזלטר, קניית מוצר או יצירת קשר – הקידום האמיתי מתחיל כשהגולש מגיב לקריאה לפעולה.

בניית אמון

 בעידן שבו המידע מתפשט במהירות אדירה, המשתמשים הם הרבה יותר ביקורתיים. ביקורות, המלצות ותגובות של לקוחות הן הרכיב החשוב ביותר בהחלטת רוב הלקוחות לבצע רכישה או ליצור קשר.

ממשק התקנים אישיים

 בעתיד הקרוב, אנו צפויים להיות מחוברים לאינטרנט לא רק דרך הניידים או המחשבים שלנו, אלא גם דרך הבית שלנו, המכונית שלנו ואף המזוודה שלנו. קידום באינטרנט יהפוך להיות הרבה יותר מתכופף וידרוש התמקדות בחוויה המשתמש באמצעות מגוון התקנים.

הבנת המידע

 אם פעם המטרה הייתה להביא גולשים לאתר, היום המטרה היא להבין את ההתנהגות שלהם באתר. אילו דפים הם צופים בהם, איך הם מגיעים, מאילו מקורות ואיך הם מגיבים לקריאות לפעולה. כלים מתקדמים כמו Google Analytics או Hotjar מאפשרים לנו להבין היטב את הגולשים ולהתאים את האתר לצרכיהם.

חברה לקידום אתרים באינטרנט

פוש דיגיטל הינה חברה לקידום אתרים באינטרנט המומחית בשירות של קידום אורגני וגם ניהול קמפיינים.

צוות המומחים שלנו קידם ומקדם את העסקים המובילים ביותר בשוק לעמודים הראשונים ולתוצאות הראשונות.

רוצים לבצע איתנו שיחת ייעוץ ללא עלות בנוגע לאתר שלכם? התקשרו עכשיו >>> 077-997-7786

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן