תוכן עניינים
רוצים שמומחה לשיווק יחזור אליכם?
השאירו פרטים בטופס למטה
קידום אורגני למרפאות

קידום אורגני למרפאות – מה שונה כל כך מקידום אורגני רגיל?

קידום אורגני למרפאות שונה גם ברמת האמינות, גם ברמת נוכחות מקומית וגם ברמת הסמכות.

צריך ממש לציין שמות של רופאים, תארים, ניסיון שלהם בתחום, אני מאוד אוהב לעשות עמוד לכל רופא.

אבל בואו ישר נצלול לנושאים החשובים ואסביר לכם לא רק איך לקדם אלא גם איך לשפר את אחוז ההמרה.

רמת הקופי

הכותב תוכן / הקופירייטר שכותב למרפאות חייב להיות מהתחום. יש חשיבות מאוד גבוהה לשפה מקצועית אבל יותר מיזה, מה ששמתי לב שמאוד עובד בתחומים האלו זה מחקרים + ציטוט ממחקרים.

זה גם מאוד עוזר לי בקידום אורגני GEO.

צריך לרשום בצורה מעמיקה על הבעיה הרפואית, למי היא מיועדת, ממה היא נגרמת, איך ניתן לפתור אותה, זמני החלמה, מי המטפל וכו. כמה שיותר מידע יותר טוב.

בהקשר הזה הכתיבה צריכה להיות כאילו הרופא מדבר איתכם, לא גבוה מדיי ולא נמוך מדיי.

קידום אורגני למרפאות – רמת העיצוב

אל תחסכו בעיצוב בחיים שמדובר בבניית אתר למרפאה. אני חוזר, אל תחסכו. מומלץ גם לשנות עיצוב כל כמה שנים כדיי להישאר טרנדי.

וכמובן מומלץ לבנות בניית אתר תדמית עם פוש דיגיטל 😊

בהקשר הזה האתר שלכם חייב להיראות כמו מרפאה. נקי, אסתטי, עם תמונות אמיתיות וכמובן מומלץ של הרופאים עצמם.

GMB או גוגל מיי ביזנס או גוגל מפות – יש לו הרבה שמות

דבר ראשון תקימו GMB ותוסיפו שם את כל הפרטים: מיקום, פייסבוק, טלפון, שעות פעילות וכו.

דבר שני יהיה לכם מאוד קשה לקדם מרפאה עם ציון של 2 כוכבים.

אתם חייבים להתאמץ מאוד שידרגו אותכם כדיי לקבל יותר לידים.

בהקשר הזה מרפאה היא כמו מסעדה, המון אנשים רושמים מרפאת שיניים ומחפשים משהו קרוב עם הרבה ביקורות.

קידום אורגני למרפאות עם קישורים חיצוניים

הרבה אני נתקל בקישורים ברמת איכות לא טובה, ועל זה אני חייב לכתוב מאמר. כי או שהציון של האתר המקשר נמוך, או שהוא מספים (מוציא אלפי קישורים לאתרים וגוגל מגדיר את זה כבר כספאם) או שאין לו טראפיק, או שאין לו מיקומים בתוצאות ראשונות, או וותק, או שהוא לא קשור לתחום המקשר.

בכל מקרה, אתם חייבים קישור חזק, ועדיפות 50% מהקישורים שילכו לבראנד.

קישורים טובים אפשר לקחת ממקומונים באזור שלכם או פשוט עם פוש דיגיטל.

מה אני יעשה שאנחנו עושים דברים רק בצורה מושלמת ומה שלא משפרים לשלמות? 😊

בהקשר הזה רשת הקישורים היא כמו לקוחות ממליצים. אתם רוצים:

  • שהם היו אצלכם
  • שהם ימליצו
  • שההמלצה תהיה חיובית

מחקר מילות מפתח

רחב ככל האפשר.

אני מדבר על מאות ואלפי ביטויים. יש ככ הרבה גיוון לביטוי מסויים כמו ניתוח ברגל.

הרבה אני אוהב לבחור גם ביטויים אינפורמטיביים שיקשרו לביטויים המחירתיים וככה מרים אותם.

חשוב ללכת הרבה לביטויים מקומיים ולבנות עמוד לכל עיר, לכל אזור, לכל תחום.

בהקשר הזה מי שמבין בקידום אתר בגוגל טוב יודע להתמודד עם ביג דאטה, ומי שלא עדיף שילך לקצת כי תפסת מרובה לא תפסת.

זהו השעה תשע ואני חייב להיכנס לזומים, זה מה שהספקתי לכתוב.

בכל אופן עם אתם בעלי מרפאות, ממליץ לכם בחום ליצור איתנו קשר,

ואם אתם רק מתעניינים במידע, יש לכם עוד מלא מאמרים בבלוג.

בהצלחה 😊

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

דילוג לתוכן