fbpx
בניית אתר איקומרס

איך מתבצע תהליך קידום אורגני לאתר איקומרס?

קידום אורגני לאתר איקומרס זאת משימה מאתגרת אשר דורשת תשומת לב לפרטים הקטנים. במאמר זה נדבר על איך עושים קידום אורגני לאתר איקומרס כך שיניב את התוצאות המקסימליות.

ההקמה של אתר וירטואלי, לא כל שכן חנויות וירטואליות, היא משימה מאוד מורכבת שמחייבת תשומת לב לפרטים הקטנים. אמנם לרבים מאוד נדמה שהחלק החשוב ביותר הוא העיצוב של האתר, או כתיבת הקוד המקצועית. אך כדי להגיע לתפוצת גולשים רחבה ככל האפשר, אתם רוצים להשקיע משאבים בתהליך קידום אורגני לאתר שלכם. קידום אורגני הוא תהליך שהעבודה קפדנית יכול להיות מאוד עוצמתי ולהניע לאתר שלכם כמויות של גולשים, כמעט ללא השקעת משאבים. התהליך כולו מתבסס על עמידה בדרישות האלגוריתם של גוגל לתוצאות חיפוש ויצירת אתר איכותי וברור ללקוחות שלכם. ועל כן, אתם רוצים להסתייע בחברה מיומנת שתלווה אתכם לאורך הדרך ותמקם את האתר שלכם גבוהה מאוד, בתוצאות החיפושים של המילים הרלוונטיות לאתר.

תהליך העבודה של קידום אורגני לאתר איקומרס

תהליך קידום אורגני, הוא תהליך שרוצה ליצור תנועת לקוחות אל תוך האתר האינטרנטי שלכם, על בסיס מיקום עמודי האתר השונים בתוצאות החיפוש של גולשים ברחבי האינטרנט. כמו כל תהליך ארוך טווח אחר, גם כאן מדובר על תהליך שמתבסס על כמה וכמה אלמנטים. ראשית, על נגישות ומשפך המכירות באתר. אתר ברור יותר ללקוח, שכולל חלוקה לקטגוריות, עמודי מכירה ועמודי סליקה, מהווה סממן לאלגוריתם של גוגל, שמדובר באתר איכותי. כמו כן, התכנים הכתובים (שכוללים גם את מילות המפתח המרכזיות שבהן אתם רוצים להופיע בראש עמוד תוצאות החיפוש) הם חיוניים. השאיפה שלכם היא ליצור תוכן קוהרנטי, קריא וקליט ללקוח, ובה בעת להשקיע משאבים בשילוב של מילות מפתח ותכנים מקצועיים. כך האלגוריתם של גוגל מזהה את ההקשרים ומדרג את האתר שלכם גבוהה יותר בתוצאות החיפוש. ולצד כל זאת, אתם יכולים לשפר עוד יותר את תוצאות הדירוג ותהליך הקידום האורגני שלכם, על ידי שימוש בקישורים פנימיים וחיצוניים, בטקסטים השונים באתר. קישורים תקינים (כאלו שמובלים לאתרים מהימנים ולמידע שקשור לטקסט) מחזקים עוד יותר את האמינות והמקצועיות של האתר שלכם , וכך מקדמים אתכם צעד אחד נוסף אל עבר תנועה אורגנית של לקוחות.

תוצאות התהליך יעזרו לכם להגיע למצב שיא ההצלחה

ככל שאתם מטפסים בדירוג תוצאות החיפוש, כך יותר ויותר גולשים מרחבי הרשת יכולים לצפות באתר שלכם. על פי רוב, גולש ממוצע לא יעבור את עמוד התוצאות השני או השלישי לכל היותר, כדי ללחוץ על קישורים ולהיכנס לתוצאות החיפוש. על כן, המטרה של מרבית תהליכי הקידום האורגניים היא למקם את האתר במילות החיפוש המרכזיות לנישה, בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש. ולשם כך, אתם רוצים להיעזר בצוות מקצועי, אשר מכיר את רזי עולם הקידום האורגני יכול ללוות אתכם בכל שלב בתהליך, על בסיס ניסיון קודם, אסטרטגיה מובנת והתאמה לתנאי העבודה המשתנים באופן תדיר.

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה