fbpx
קידום אורגני בגוגל קידום אורגני לבד או עם חברה לקידום אתרים קידום אתר בגוגל מידע על קידום אתרים

קידום אורגני בגוגל – הסבר, סיבות והשילובים הנכונים

קידום אורגני בגוגל היא אחת מאסטרטגיות שיווק הפופולריות ביותר ולא סתם.

SEO הוא תהליך של שיפור האתר והתוצאה שלך בגוגל. קידום אורגני מתחלק ל2 חלקים- 

  1. קידום אורגני SEO בתוך האתר- יצירת תוכן, אופטימיזציה, שיפור מהירות האתר.
  2. קידום אורגני SEO מחוץ לאתר- בניית קישורים, שיווק ברשתות חברתיות, שיווק בבלוגים.

מה המטרה של קידום אורגני בגוגל?

המטרה היא לשפר את ציון האיכות של האתר וכך לקדם את האתר בתוצאות החיפוש האורגניות  של גוגל. גוגל סורק כל אתר ומדרג אותו, את שיטת הדירוג היא לא חושפת אבל היא מספרת לכולם מה חשוב לאלגוריתם. דבר ראשון הוא מהירות אתר- גוגל בודקת כמה מהר האתר שלכם נטען, במידה והאתר שלכם נטען לאט אוטומטית היא תדרג אותו בציון איכות נמוך.

זמן שיהיה באתר

לאחר שהאתר נטען מהר ועברת את השלב הראשון גוגל בודקת האם התוכן שרשמתם הוא איכותי ומעניין. איך היא בודקת זאת? לפי זמן שיהיה באתר, במידה והגולש נמצא הרבה זמן באתר סימן שהתוכן הוא איכותי ומעניין והכי חשוב רלוונטי עבור המשתמש.

נגישות והתאמה למובייל

לגוגל חשוב שהאתר יהיה נגיש ונוח לשימוש, במידה והאתר לא נוח לשימוש או לא נגיש למשתמש היא תשלח לכם Email מ search console על בעיות באתר.

כאשר האתר שלך מדורג בציון איכות גבוה בגוגל ומגיע לתוצאות הראשונות, האתר מתחיל לקבל יותר קליקים ויותר טראפיק.

כתוצאה מאותו טראפיק איכותי ומדויק תוכל להנות מיותר רכישות באתר.

איך לבצע קידום אורגני בגוגל

מה הקשר בין בניית אתר לבין קידום אורגני בגוגל?

בכל הקשור לקידום אורגני, חשוב מאוד שלא יהיו שגיאות באתר כמו לינקים שבורים, רספונסיבי, או כל דבר אחר שפוגע במהירות ובאופטימיזציה. משרד פרסום המתמחה בקידום אורגני, יודע כיצד לבנות את האתר לא רק בצורה יפה, אלא גם בצורה שתהיה מאונדקסת באופן תקין מול גוגל. בניית אתר בצורה לא תקינה, תפגע גם באורכו של פרק הזמן שבו ישהה הגולש, דבר שיגרום לאחוז נטישה גבוה בקרב הגולשים. הפגיעה תהיה גם מבחינה אורגנית, וגם מבחינה של קידום ממומן. אם אתם מעוניינים לשפר את אחוז ההמרה שלכם, חשוב מאוד לבנות אתר מעוצב כבר בעת הקמת העסק. הפסד רב של טראפיק הוא הפסד רב של לידים.

קידום אורגני בגוגל עם וורדפרס או עם וויקס?

היום חלק גדול מהאתרים בנויים על פלטפורמת וורדפרס. קידום בוורדפרס מתבצע בצורה הטובה ביותר, כיוון שהאלגוריתם של גוגל קורא באופן מושלם אתרי וורדפרס. בעזרת תוספים שניתן להתקין בחינם כמו לדוגמא תוסף Yoast ניתן להתאים כל עמוד על פי הפרמטרים של גוגל.

ומה לגבי קידום בוויקס?

קידום בוויקס מתבצע גם הוא בצורה טובה, אך לא מושלמת כמו קידום בוורדפרס. בדרך כלל, אתרים שבנויים בוורדפרס נראים מרשימים הרבה יותר, מאתרים שבנויים בוויקס. וויקס היא פלטפורמה לבניית אתרים בלבד והיא מותאמת לעסקים חדשים שעדיין לא עברו לשלב הבא.

מה לגבי אתרים הבנויים מקוד?

פוש דיגיטל יודעת לבצע קידום אורגני גם באתרי קוד. חשוב להבין שהיתרון הנוסף שאתרי וורדפרס או וויקס שהם כל כך טובים, היא הסיבה שאין צורך בעבודה של מתכנת לביצוע של כל פעולה קטנה עבור שינויים באתר. הוספת שעות פיתוח תוביל לכך שסך העלויות שישלם הלקוח יהיו הרבה יותר גבוהות. לכן מומלץ מאוד לבצע בניית אתר איכותי בוורדפרס בשלבים הראשונים של העסק, בסופו של דבר זוהי דרך זולה וכדאית הרבה יותר בפעילות השוטפת.

אלפי אנשים מחפשים אותך בכל שנייה

ישנם אלפי אנשים המחפשים אותך, את השירותים שלך ואת המוצרים שלך. אותם אלפי משתמשים מגיעים לתוצאות הראשונות בעמוד הראשון. ללא קידום אתרים אורגני בגוגל, הסבירות שהמשתמשים יראו את האתר שלך בין התוצאות הראשונות הוא קטן במיוחד משמע פספוס לקוחות.

משתמשים רבים מתעלמים מהממומן

היום, כבר יותר ויותר משתמשים מבינים ש- 3 התוצאות הראשונות בגוגל הן תוצאות ממומנות ולכן המשתמשים מקליקים על יותר תוצאות זאת אומרת אם בעבר הקליקו רק על התוצאות הראשונות היום מגיעים גם לתוצאות 4-5, זה אומר שלמרות הממומן עדיין  משתמשים יגיעו אלייך בצורה אורגנית. הכי חשוב, לא תצטרך לשלם כסף לקידום ממומן וליהנות מלקוחות חדשים כל חודש ללא הוצאות נוספות.

המתחרים שלך מבצעים קידום אורגני / קידום אורגני בגוגל

כיום המודעות לקידום האתרים היא מאוד גבוהה, עסקים רבים פונים לקידום אורגני בגוגל משום שזאת השקעה שמניבה לטווח הארוך, ממש כמו נדל"ן. משקיעים עכשיו נהנים בהמשך. במידה ואינך עושה קידום אורגני בגוגל לא תמצא את עצמך במקומות הראשונים בגוגל אלה תמצא את המתחרים שלך. אז במידה ולא התחלת לעשות קידום אורגני בגוגל אתה צריך לעשות זאת אתמול. כל יום שתתעכב המתחרים שלך יעקפו וישפרו את עצמם. התחל עכשיו!

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר

משרד פרסום או עשה זאת בעצמך?

יש נטייה לחשוב שמקדם אתרים ייתן לכם את השירות הטוב ביותר, אולם היום רוב חברות הפרסום ומשרדי הפרסום מספקים לכל לקוח קמפיינר צמוד, אשר מלווה אתכם מקצועית ומעניק לכם את ההכוונה הנחוצה. בעבודה עם חברת פוש דיגיטל למשל, תקבלו קמפיינר צמוד, איש SEO צמוד, מעצב וקופירייטר. כדי ליצור עבודה קולחת, שיטת העבודה שלנו היא שכל לקוח עובד מול יועץ פרסומי מיומן, אשר מעניק לכם את מלוא המעטפת והוא זה שיחבר ביניכם לבין גורמים מקצועיים אחרים במערך המנוסה שלנו.

קידום אורגני הוא בהחלט עבודה לא פשוטה, ישנם הרבה דברים שצריך להתייחס אליהם, ביניהם: מחקר רציף יומי בגוגל, יצירת תוכן באופן קבוע , קישורים, אופטימיזציה ועוד… מה שיגבה ממך זמן, כסף וללא ידע וניסיון ישנה אפשרות שהעבודה הקשה שתשקיע לא תניב פירות. לשם כך יש 2 אפשרויות- הראשונה היא ללמוד קידום אורגני, ישנם קורסים/ לימודים במכללות בנושא. אפשרות שניה- לעבוד עם חברת פרסום מקצועית אשר תספק לך שירות קידום אורגני בגוגל. הכל עניין של איפה העסק נמצא בחייו העסקיים וכמה זמן יש לך להשקיע עבור הקידום.

מדוע מומלץ עם משרד פרסום?

  1. פרק הזמן שמבזבז הלקוח מול גורם אחד במערכת, הוא נמוך יותר הרבה יותר מבזבוז זמן יקר שנובע מעבודה מול כמה גורמים.
  2. יועץ פרסומי יכיר את רבדי העשייה שלכם, ילווה אתכם, ייעץ לכם ויוביל אתכם למהלכים מוצלחים.

במסלול זה תוכלו לקבל שירות כולל בבית אחד. אם תרצו בעתיד גם לשפר את נראותו של האתר שלכם או להעלות קמפיין בפלטפורמה נוספת כמו ניהול קמפיינים בפייסבוק.

בנוסף לחברות פרסום יש עשרות אתרים מקודמים בבעלותן שמהן הן מספקות לכם קישורים. מלבד העלות שתשלמו עבור קניית קישורים, לא תוכלו להתחרות בניסיון ובמקצועיות של חברות הפרסום. כמו שאתם מומחים בתחום העיסוק שלכם, כך העובדים בחברות פרסום למדו שנים, עוברים הכשרות וממשיכים ללמוד, כדי להכיר את כל מכלול התחומים החדשניים ולבצע את עבודתם על הצד המקצועי והטוב ביותר. גם אם תלמדו כתיבה שיווקית, קידום אורגני SEO ותקדמו אתרים חיצוניים לטובת החלפת קישורים, הזמן והעלויות שתשקיעו במהלכים הללו, לא יהיה שווה ערך מול האלטרנטיבה המומלצת שהיא משרד פרסום.

השילוב של קידום אתרים בגוגל SEO עם קידום ממומן בגוגל PPC

גוגל היא פלטפורמה המנסה להיות רווחית ככל שניתן, אך גם רלוונטית ככל האפשר. מה הכוונה? מבחינת קידום ממומן בגוגל – גוגל תתעדף אתרים אשר מקודמים אורגנית על פני אתרים אחרים. זה נעשה בפועל בעזרת הצעת מחיר פומבית שמתחשבת גם במחיר הביד וגם בציון האיכות של הביד. תוכלו לקרוא יותר במאמר "מה זה בעצם קידום באינטרנט" מבחינת קידום אורגני בגוגל, אם יכנסו לאתר שלך מבקרים רבים (בצורה ממומנת שתוביל לאורגנית) גוגל יעלה אתר זה בדירוג המיקומים בדף הרלוונטי של העיסוק שלך. לכן השילוב בין השירות של פרסום בגוגל והשירות של קידום אורגני הוא חשוב מאוד.

שילוב בין קידום אורגני לקידום ממומן הוא בהחלט דרך מעולה לייצר לקוחות חדשים מידי חודש. קידום אורגני הוא תהליך הנמשך מספר חודשים עד שהאתר מגיעים לדפים הראשונים. לאחר שבחרתם את מילות המפתח הנכונות עבור העסק שלכם והתחלתם לעבוד על הקידום האורגני שלכם תוכלו לשלב את הקידום הממומן על המילים הללו. כך תוכלו להיות במקום הראשון כבר מהיום. ברגע שתגיעו למקומות הראשונים בעזרת הקידום האורגני תוכלו להוריד את הממומן עבור אותם מונחי חיפוש ולחסוך בעלויות.

השילוב של קידום אורגני בגוגל SEO עם פרסום ברשתות חברתיות

קידום האתר ברשתות החברתיות הוא חלק בלתי נפרד מקידום האתר, לאחר שהעלתם כתבות מעניינות או תוכן איכותי לאתר פרסמו אותו בכל הרשתות החברתיות. גוגל מזהה את מקורות התנועה לאתר. תנועה מרשתות חברתיות מעלה את "האמון" של גוגל באתר. בעזרת פרסום פוסטים המפנים לאתר תוכלו לקבל תנועה אורגנית ואיכותית לאתר, להבליט את המקצועיות שלכם ולרכוש את אמון הלקוחות העתידיים שלכם. תוכן איכותי הוא תוכן המייצר לקוחות חדשים מדי חודש, תמיד תזכרו תוכן הוא המלך.

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר

פרסום כתבה לטובת קידום אורגני בגוגל

ישנן דרכים רבות להוביל משתמשים לאתר שלכם לצורך קידום אורגני בגוגל. דרך אחת כבר הזכרנו והיא דרך קידום אורגני, הדרך השנייה אותה גם הזכרנו היא קידום ממומן. דרכים אחרות הן למשל פרסום כתבה באתר מקודם של מכר.

אפשר לפרסם באתר אחר לאחר שבדקתם שלאתר זה מגיע טראפיק רב, והציון איכות הוא גבוה. תוכלו לבצע פרסום כתבה על ידי פנייה לארגון/אתר ולהציע לו להעלות את המאמר שלכם בנושא בו אתם מתמקצעים. אל תשכחו לבצע הפנייה לאתר שלכם מתוך המאמר. גוגל יודע לאנדקס בצורה תקינה החלפת קישורים, אך אם מגיעים לאתר הרבה מאוד קישורים בטווח זמן קצר, דבר זה עלול להדליק את הנורה האדומה של גוגל. זאת כיוון שהוא מתייחס לכך כאילו הגולש מנסה לבצע מניפולציה. לכן יש להקפיד לבצע זאת במידה הנכונה.

האמונה שלנו

במאמר זה דיברנו על מה הוא קידום אתרים בגוגל, המטרה שלו והקשר שלו עם אפיקי פרסום נוספים. אנו ממליצים לכל אחד להתחיל להשקיע בשירותי קידום אתרים בגוגל בין עם בכוחות עצמו או עם חברת פרסום מקצועית.

אנו בפוש דיגיטל מאמינים שלקוח צריך להוציא את המינימום הכספי ולהרוויח את המקסימום הכספי. השירות שלנו כולל ליווי של יועץ פרסומי שילווה אתכם בכל שלב שבו אתם נמצאים, בין שאתם עסק קטן, עסק בינוני או עסק גדול, אנחנו כאן כדי לסייע לכם בכל מה שקשור לתחום זה.

אם זה בדיוק מה שאתם מחפשים, נשמח מאד לשוחח אתכם. למידע נוסף תוכלו ליצור איתנו קשר טלפוני או להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה