fbpx
איך מתמחרים עבודות קידום אתרים

פרסום בגוגל עם חברת דיגיטל או לבד?

פרסום בגוגל לעסקים הוא אחת ההחלטות הטובות ביותר שאתם יכולים לקבל ובחירת חברת פרסום היא בין ההחלטות החשובות ביותר שאתם צריכים לקבל.

הלידים בגוגל באים מוכנים לקנייה, התשלום הוא פר קליק, ולא סתם גוגל אדס היא פלטפורמת הפרסום הנפוצה והגדולה ביותר.

אם אתם פעם ראשונה בדיגיטל פרסום בגוגל בהחלט יכולה להיות החלטה מושכלת כדיי לייצר לידים בטווח הקצר (בשונה לדוגמה מפרסום של קידום אתרים בגוגל).

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר

איך עובד פרסום בגוגל ולמה כדאי לעשות אותו עם חברת דיגיטל?

גוגל היא פלטפורמה שמאוד חשוב לה הרלוונטיות, לכן כדאי מאוד לעבוד עם חברת דיגיטל שמומחה באותו ניהול קמפיינים, שיודעים "לסחוט את הלימון" עד הסוף ולייצר לכם מקסימום תמורה בעבור ההשקעה שלכם.

אסטרטגיה שיווקית

אפשר לשלוט בכל הקשור לכותרת המודעה ולתיאור המודעה – ויש לזה חשיבות רבה.

אותה חברת דיגיטל או משרד פרסום מומחה יבצעו לפני הכול שיחת איפיון עם הלקוח. ברגע שיזהו את הייחודיות של הלקוח, יוכלו לבדל אותו מהמתחרים שלו.

גם מבצע מיוחד יכול להניע את הגולש לפעולה ולגרום לו להקליק על המודעה.

יש כמה שאלות שצריך לשאול לפני שמתחילים פרסום בגוגל:

  • מי קהל היעד?
  • מה יניע אותו לפעולה?
  • איך אנחנו שונים מהמתחרים?

רלוונטיות של העמוד

גוגל אדס עובדת כמעין מכירה פומבית. אך בשונה ממכירה פומבית רגילה, זה לא רק חשוב כמה אתם מציעים, אלא גם השכלול של האיכות והרלוונטיות של העמוד שלכם.

ללא איכות טובה של דף / אתר – לא רק שגוגל לא תתעדף אותכם, גם המשתמשים לא יתעדפו אותכם ולא ישאירו לכם פרטים.

תחשבו – האם אתם ההייתם משאירים פרטים או מזמינים מחנות עם באגים, טעינה איטית ועיצוב מיושן? בדיוק. לכן צריך חברה שגם מבינה ויודעת בניית אתרים.

רלוונטיות של הביטויים

המכירה הפומבית סובבת סביב ביטויי מפתח (מילות מפתח). אותה חברת פרסום בוחרת אותם ביטויי מפתח הטובים ביותר עבור הלקוחות שלה.

בחירת הביטויי מפתח בדומה לאותו קידום אורגני הם:

  • כמות חשיפות גבוהה
  • רלוונטיות גבוהה
  • תחרות נמוכה
  • עלות לקליק

אם תבחרו ביטויים שלא רלוונטים לכם, יגיעו לכם קליקים לא רלוונטים, והלידים לא יהיו איכותיים.

חברת פרסום טובה יודעת לבצע מעקב ברמה היומית ולבחור את האסטרטגיה בצורה כזאת שתטיב עימכם.

עלות לקליק

בשלב המכירה הפומבית יש אפשרות לבחור מה המחיר המקסימלי שתהיו מוכנים לקליק. חברת דיגיטל מומחית תרצה לשלם כמה שפחות.

המטרה היא לשלם מינימום ולקבל מקסימום.

איך היא תעשה זאת?

נניח שהעלות לקליק היא 4 שקלים, אותה חברת דיגיטל תציע לגוגל רק חצי שקל ויבדוק אם הוא חושף אותה או לא.

במידה וכן – מעולה!

במידה ולא – היא תעלה טיפה את הביד לדוגמה לשקל

אם תעשו זאת לבד, ותבחרו ביטויים עם עלות לקליק גבוהה, כנראה שתבזבזו את כל התקציב שלכם ביום או ביומיים.

ביטויי מפתח חיוביים ושליליים

בנוסף לאותם ביטויי מפתח חיובים, אותה חברת פרסום תבחר גם ביטויי מפתח שליליים. אם נפרסם חברת ניקיון, הביטויי מפתח השליליים יהיו לדוגמה "חברת ניקיון דרושים" או "חברת ניקיון בחו"ל" (כמובן לאחר שיחת איפיון מסודרת עם הלקוח).

גוגל מציעה ביטויים באופן אוטומטי!

לכן ללא מעקב יום יומי של חברת דיגיטל, וסימון ביטויי מפתח שליליים, הקמפיין שלכם יניב קליקים לא איכותיים שיגרמו ללידים לא איכותיים.

פרסום בגוגל מחיר – כמה כסף להשקיע?

התקציב של פרסום בגוגל נקבע אך ורק על פי מטרות הקמפיין.

האסטרטגיה צריכה להיות מהסוף להתחלה.

נניח שהלקוח מעוניין להשיג 10 לידים בחודש בתחום של אילוף כלבים.

קודם כל נבדוק את כמות החיפוש הנמצאת ברשת החיפוש דרך גוגל אדס –> 1,900 חיפושים

לאחר מכן נבדוק את עלות הקליק הממוצעת –> 3 שקלים

החישוב יהיה כזה:

אם מתוך 1,900 חיפושים 5% יראו את המודעה (זאת החשיפה הממוצעת) אז 95 משתמשים יחשפו למודעה.

אם מתוך 95 משתמשים 5% יקליקו על המודעה (זה כמות הכניסות הממוצע) אז יתקבלו 5 לידים במחיר של 60 ₪ לליד.

כך נחשב כמה נשקיע בכל קבוצת מודעה:

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל השוואת מחירים

בואו נודה בזה, בסופו של דבר, סוכנויות דיגיטל יש הרבה, והתקציבים משתנים החל מדמי ניהול של 1,500 ₪ בחודש ועד ל17% מהתקציב שיכול להגיע גם לעשרות אלפי שקלים.

למרות זאת, יש כמה דברים שחשובים לפני שבוחרים את חברת הפרסום שלכם:

  • כמה שנות ניסיון יש לאותה חברה?
  • האם היא מתעסקת עם תקציבים גבוהים?
  • מי הלקוחות שלה?
  • מה הלקוחות שלה אומרים עליה?
  • עד כמה היא הבינה את הראש שלכם?
  • עד כמה חשובה להם ההצלחה שלכם?
  • כמה זמן (בממוצע) הם ישבו על הקמפיין שלכם?
  • מה תהיה רמת התקשורת בינכם?

פוש דיגיטל חרטה על דגלה לקבל רק לקוחות שהיא מאמינה שהיא יכולה לקדם.

אנו מתאמים ציפיות עם הלקוחות שלנו עד רמת הקליק ובתור גישה – מבטיחים קצת ומקיימים המון.

אם כבר הבנתם למה אתם צריכים חברת דיגיטל, התקשרו אלינו עוד היום והתייעצו איתנו בנוגע לקמפיין שלכם >>> 077-9977786

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה