fbpx
ניהול קמפיינים בפייסבוק

ניהול קמפיינים בפייסבוק

כך תראו את העסק מתמלא בלקוחות

איך ניהול קמפיינים בפייסבוק יעזור לעסק שלכם להמריא ולהניב יותר לקוחות מידי חודש? כל זאת במאמר שהכנו עבורכם.

כל בעל עסק רוצה לראות את העסק שלו גדל וצומח. אנחנו בטוחים שגם אתם רואים את העסק שלכם כך, בין עם זה ביום יום או בלילה מאוחר מדמיינים איך אתם מקימים אימפריה משלכם. אחד מהמרכיבים החשובים ביותר להצלחת העסק הוא שיווק. אתם אוהבים את מה שאתם עושים, נהנים לקום בבוקר ולפתח את העסק שלכם. אבל האם אתם מפיצים את הבשורה שלכם לעולם?

כמה אנשים שמעו על העסק שלכם היום?

אם מטוס התרסק באי בודד שאף אחד לא שמע עליו ולא מכיר אותו. האם המטוס התרסק? אותה שאלה מופנת אליכם- אם העסק שלכם קיים אבל אף אחד לא שמע אליו האם העסק קיים? חשיפה גדולה מידי יום היא הכרחית לכל עסק במיוחד לעסקים בתחילת דרכם. כיום עם שלל האפשריות שקיימות בתחום השיווק פשע לא להשתמש בהם. רשתות חברתיות, גוגל, יוטיוב, טאבולה TIKTOK ועוד. הם רק חלק מהכלים שעומדים לרשותכם. הפיצו את הבשורה שלכם לעולם.

ניהול קמפיינים בפייסבוק שלבים לקמפיין מנצח

הגדירו את העסק שלכם

במה העסק עוסק? לאיזה תחום העסק שלכם משתייך? מה מבדל אתכם מאחרים? למה לבחור דווקא בכם? מה החזון שלכם? הגדרת העסק הינו תהליך חשוב שנותן מבט כולל על הפעילות העסקית שלכם.

מחקר

כל שלב השיווק מתחיל ממחקר. בצעו מחקר מה המתחרים שלכם עושים, איך הם פועלים? באיזה אסטרטגית תוכן הם משתמשים? מה הערך שהם נותנים ללקוח? חישבו יצירתי, בצעו את ההתאמות לעסק שלכם והעבירו את הפרסום מנקודת מבט שלכם.

בצעו בדיקות

אף אחד לא יכול לדעת בוודאות איזה פרסום יניב הכי הרבה לקוחות חדשים. עולם השיווק הוא דינמי. לכן חשוב לבצע מספר פרסומים ולבדוק מה משך את הקהל שלכם להגיע ולקנות ממכם. לפרסם פוסט אחד וממנו להסיק מסקנות זה כמו לקנות רכב ולהגיד כל המכוניות אותו דבר.

שימור ושיווק מחדש

מלבד לפרסום לקהל לקוחות חדש חשוב לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים. מה האפשרויות שעומדות לפנינו?

  • פרסום מידע רלוונטי לקהל הלקוחות שלכם בכל אחד מהנכסים הדיגיטליים שלכם (אתר אינטרנט, פייסבוק, אינסטגרם, YouTube ועוד).
  • פרסמו מוצרים משלימים, כך תוכלו לא רק לחזק את הקשר עם הלקוח אלה גם להגדיל מכירות.
  • השתמשו בפייסבוק שלכם לשירות לקוחות. כיום החברות הגדולות בארץ הקימו מוקדי מכירות המתנהלים בפייסבוק. אם הם יכולים אתם בטוח יכולים לאמץ את השיטה.

תקציבי פרסום

ראו בעסק שלכם בתור השקעה. אתם משקיעים ימים ולילות בצמיחת העסק אך לא משקיעים בפרסום העסק, מה שיוצר לוף אין סופי. אם אין תזרים לקוחות קבוע לעסק לא תהיה צמחיה והגדלת רווחים. אל תפחדו להוציא תקציבים גדולים על פרסום. פרסום לקהל גדול של לקוחות יניב את הפירות שאתם מחכים להם.

בניית צוות מנצח!

כל עסק חייב להיות מורכב מ- Winners אם זה העובדים בחברה או מהספקים שאתם בוחרים לעבוד מולם.

בחירת חברת פרסום שתלווה אותכם בשיווק העסק שלכם היא חשובה משום שמולם אתם הולכים להתנהל על בסיס חודשי. לכן מלבד החלק המקצועי של החברה חשוב מאוד לבדוק את הכימה שלכם איתה, בדקו מי עתיד להתנהל מולכם ובדקו את התקשורת בינכם. עד כמה הנציג שמתנהל מולכם מבין אתכם וקשוב אליכם.

אם הגעתם עד לפה אנחנו חייבים לדבר אנחנו מזמינים אתכם לשיחת הכירות בה נבחן את האפשרות לעבוד ביחד. מלאו את הפרטים בטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן