fbpx
כרטיס ביקור לצורך קידום אורגני

כרטיס ביקור למיתוג העסק

רקחו בדמיונכם לרגע את הסצנה הבאה: סיימתם פגישת עבודה, לחצתם ידיים ועכשיו הגיע הזמן להחליף כרטיס ביקור, כדי לשמור על קשר בהמשך הדרך.
כרטיס הביקור שלכם אמור להיות המפתח שמניע לפעולה, לבלוט מבין הערימה ולהעביר את המסר – המומחיות והיכולות שלכם או של בית העסק והוא חיוני לפגישות עסקיות, כנסים, מפגשי נטוורקינג ואפילו אם לפתע בגינה פגשתם קולגה, לקוח פוטנציאלי או הורה שיכול לקדם עבורכם עסקה.
אפיון כרטיס ביקור הוא מלאכת מחשבת וחשוב להשקיע בתהליך התכנון של גודל, צורניות וכמובן העיצוב של התוצר והטקסט שיופיע על הכרטיס.

איך מעבירים את המסר הנכון באמצעות עיצוב הכרטיס?

בבואכם לתכנן כרטיס ביקור חשוב לחשוב אסטרטגית ולהבין מה תרצו להעביר דרך הכרטיס – מקצועיות, מומחיות, מיומנות, שירות מהיר, זמינות גבוהה. כמו כן, החליטו מי קהל היעד שלכם ובאיזו תעשייה אתם פועלים כדי שהכרטיס יתכתב עם הקודים המקובלים בתעשייה ויתאים גם לקהל היעד. למשל, כרטיס ביקור ססגוני עם אלמנטים מקפיצים לקהל צעיר ובועט דור ה-Z או כרטיס "מעונב", סולידי ופורמאלי יותר שפונה לאוכלוסייה מקצועית או מבוגרת יותר.

כרטיס ביקור – הגודל קובע וכך גם חומר הגלם

לאחר שאפיינתם וחשבתם על הפרמטרים שחשוב לכם שהכרטיס יציג אותם נכון, מגיעים לשלב העיצוב עצמו. כדאי להחליט מה יהיה גודל הכרטיס האם גודל סטנדרטי כך שהכרטיס ייכנס לקייס של כרטיסי הביקור ולארנק ויהיה קל לשלוף אותו או גדול ובולט יותר והאם בכלל תרצו כרטיס מלבני או בעל צורניות המתכתבת עם המותג או המהות של העסק. למשל, כרטיס בצורת ספר להוצאת ספרים. אפשר גם לייצר מעין משחק יצירתי עם הכרטיס כמו כרטיס אוריגמי מקיפולי נייר או כרטיס שמציע אינטראקציה כלשהי עם המשתמש ומעביר מסר של חדשנות וחשיבה מחוץ לקופסה.
חשבו על החומר ממנו יהיה עשוי הכרטיס כאשר היום אין גבול לדמיון מחומרים ממוחזרים ועד חומרים פלסטיים, עור ובדים מעניינים בעלי טקסטורה יוצאת דופן, כך שהכרטיס יהיה ייחודי.
מבחינה עיצובית, כדאי גם לבחור אלמנטים שנקשרים לעסק כמו הדפסים של פרחים לחנות פרחים או כוסות קפה לעסק שמתמחה בקפה.

מה כותבים ועל מה שמים דגש לפני שמדפיסים כרטיס ביקור?

החליטו האם להדפיס את המלל והאלמנטים השונים משני צדי הכרטיס או על גבי צד אחד שלו. אפשר להדפיס טיזר בצד אחד ואת המלל המלא בצד השני או מלל בשפה אחת ותרגום של הטקסט בצד השני. בחרו להציג את המלל בצורה קלה וברורה בפונטים קלים לקריאה גם מרחוק ובקומפוזיציה כזאת אשר תתדגיש את המסרים החשובים ביותר שתרצו להעביר.
אל תשכחו לשלב בכרטיס אינפורמציה חשובה כמו שם העסק, תפקידכם בחברה, סלוגן או מוטו ופרטי התקשרות כמו דואר אלקטרוני, טלפון נייד, כתובת פיזית וכיצד ניתן לאתר אתכם במדיה החברתית ואף להשתמש באייקונים של הרשתות כמו לינקדאין, פייסבוק ואינסטגרם.

על מנת להבליט את המלל חשבו אולי על קונטרסט דרמטי בין הרקע של הכרטיס לצבע הגופן (למשל, רקע לבן וגופן שחור) ובכל מקרה, היצמדו לפלטת הגוונים המזוהה עם העסק שמעבירה את המסרים הנחוצים. החליטו היכן על גבי הכרטיס ובאיזו דרך למקם את הלוגו של החברה כך שהוא יהיה נוכח אך לא יגרע מהמידע החיוני שבחרתם להציג בכרטיס. תוכלו להציג את הסקיצה של הכרטיס בפני אנשים שחוות דעתם חשובה לכם ולקבל פידבק בנוגע למראה הכרטיס והאפקטיביות שלו.
ניתן לעצב כרטיס ביקור לפי תבניות מוכנות לכרטיסי ביקור או לפנות למעצב גרפי ובכל מקרה, לשים דגש על איכות ההדפסה כך שהכרטיס יהיה ייצוגי ותעשו בו שימוש.

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן