fbpx
טיפים לעסק מצליח

קידום עסקים קטנים – טיפים לעסק מצליח

פוש דיגיטל מומחית בשירותי קידום עסקים קטנים וגדולים כאחד. במיוחד עבורכם הכנו 12 טיפים לעסק מצליח שיזניקו את העסק שלכם קדימה.

שיווק כולל בתוכו אסטרטגיה שיווקית והוא צריך להשתנות משנה לשנה בהתאם לצרכים של העסק, לצרכים של הלקוחות ולתחרות של המתחרים. לא משנה כמה שנים העסק שלכם קיים, אם לא תהיו קשובים לשוק, לא תתאימו את עצמכם ולא תקבלו טיפים לעסקים כל הזמן – לא יהיה לעסק שלכם זכות קיום.

שיווק באינטרנט הוא אמצעי שחובה להשתמש בו בכל עסק. בעולם הניו מדיה מי שלא באינטרנט לא קיים. איך פרסום ברחבי הרשת הפך לכל כך משמעותי עבור בעלי העסקים? כיום כשהכל נגיש במרחק קליק בעלי העסקים במלחמה תמידית על תשומת ליבו של הלקוח. אנחנו חשופים לאלפי פרסומות ביום, אם זה פרסום בטלוויזיה, פרסום ברדיו ובדיגיטל, בין אם זה בפרסום גלוי או פרסום סמוי. כל כך הרבה פרסומות עד שהעין שלנו התחילה לסנן את הפרסומות ולדלג אליהן. עם כל כך הרבה פרסומות איך תופסים את הלקוח?

טיפ 1# לעסקים – חפשו הזדמנויות לגוון

אחת הטיפים לעסק מצליח עבור קידום עסקים קטנים הוא שמרבית העסקים פועלים בכמה חזיתות של קידום בדיגיטל: ניהול קמפיינים בפייסבוקפרסום בטיקטוקקידום באינסטגרםפרסום בלינקדאיןפרסום בגוגלפרסום באאוטבריין, פרסום ביוטיוב וכו'.
אצל עסקים שמוכרים B2B או אצל עסקים שמוכרים שירותים/מוצרים יקרים בדר"כ לוקח זמן עד שנסגרת עסקה ולכן הם לא ממש רואים עלות מול תועלת בטווח הקצר.
הם יכולים רק לחשב כמה עולה להם ליד וכמה לידים התקבלו.
זה בדיוק הזמן להבין איזו תשואה הניבה לכם כל פלטפורמה והאם כדאי לצרף פלטפורמות חדשות נוספות או שאולי לעלות / להוריד תקציבי פרסום. רשת הטיקטוק לדוגמה זאת פלטפורמה מומלצת שהפכה למאוד פופולארית במהלך השנה. לכן כדאי לשקול אותה לכל עסק שמתעסק במוצרים/שירותים לקהל צעיר. בכל הקשור לשירותי קידם אורגני בגוגל, מומלץ למדוד פעם ברבעון ופעם בשנה כדיי להבין שאתם לא זורקים כסף לפח.
בקשו מאותה חברת פרסום או משרד פרסום דו"חות של כל השנה וקצב התקדמות כדיי שתוכלו למדוד אותם.

תייצרו בידול מול המתחרים

תשאלו כל בעל עסק (קטן- בינוני) מה מבדל אותך מול המתחרים? הוא יענה 3 תשובות מקצועיות, ניסיון ואמינות. כשהבידול שלך הופך אותך לאחד מרבים צריך לחשב מסלול מחדש. השאלות הנשאלות הן: מה אני עושה שמייחד אותי מכל השאר? מה החוזקות שלי מול המתחרים? מה אני נותן שהמתחרים שלי לא? לאחר קבל התשובה פרסמו את זה בכל הכוח ברחבי הרשת.

התמקדו בתוכן קיים ובתוכן חדש

רוב העסקים של היום כבר הבינו שצריך לייצר כמויות גדולות של תוכן. אם אתם רוצים לעמוד בקצב של המתחרים שלכם תדאגו לתוכן בנושאים קיימים וחדשים שיעניינו את הגולש. הבינו מי הגולשים שלכם, מה מעניין אותם והשתמשו בגוגל אנליטיקס כדיי למדוד את הכול ולבצע ניתוח סטטיסטי.
בעזרת גוגל אנליטיקס תוכלו להבין אילו מאמרים היו יותר מעניינים ואילו פחות, כדיי שתוכלו לדעת על מה לכתוב.
בנוסף גוגל אנליטיקס יאפשר לכם תובנות לגבי קהל היעד (גיל, מין , אזור גאוגרפי ועוד). כך תוכלו לדעת למי לנסח את התוכן (אם הגולשים צעירים עדיף לכתוב בשפה יותר "צעירה" ואם הגולשים מבוגרים בשפה יותר "רשמית").

תוכן הוא המלך!

לא משנה אם אתם מחפשים קידום עסקים קטנים או גדולים, זכרו תוכן הוא המלך. בעלי עסקים המייצרים תוכן איכותי עבור הלקוחות הפוטנציאלים הם אלה שמרווחים לידים איכותיים והגדלת רווחים. כאשר אתם מייצרים תוכן רלוונטי עבור הלקוחות שלכם ונותנים להם ערך מוסף מעבר למוצר או השירות אותו אתם מספקים, החיבור אילכם/ למותג יהיה גדול יותר וחזק יותר.

טיפים לעסקים

הלקוחות שלכם הם אנשי המכירות שלכם

השתמשו בלקוחות שלכם כדיי לחזק את המותג שלכם.
בקשו מיהם לדרג אותכם בגוגל או למשל לכתוב ביקורת עליכם בפייסבוק, אין לכם מושג כמה זה עוזר, לא רק מבחינה שיווקית אלא גם מבחינה אורגנית. גוגל ושאר הרשתות החברתיות מקדמות יותר עסקים עם ביקורות חיוביות ועוקבים רבים. עוד דבר שתוכלו לעשות, זה לתת תמריץ ללקוחות שלכם להמליץ עליכם, במידה ולקוח יסגור יקבלו הטבה. זה יכול להיות שעות פיתוח או עמלה מסוימת. ככה תוכלו לשכפל את ה-DNA של הלקוחות שלכם בחינם. ניהול קמפיין בפייסבוק ללקוחות קיימים זאת דרך מעולה להישאר במודעות של הלקוחות שלכם ולגרום לכם להגדיל את הרכישות שלהם ולהישאר להם במודעות כל הזמן.

שיפור האתר

לכל עסק יש צרכים שנוספים לו במהלך השנים. לא תאמינו איך כמה התממשקויות פשוטות יכולות לחסוך לכם זמן וכסף.
לדוגמה:

  • מערכת CRM שתפנה את הלידים ישירות לאנשי המכירות
  • מערכת SMS שתשלח הודעות של הטבות ללקוחות קיימים
  • ניוזלטר שישלח ללקוחות קיימים על מאמרים חדשים שבתוך האתר

הקדישו גם בעיצוב מחדש לאתר. זה ישפר לכם את התדמית ויצור לכם אתר מודרני שנראה יותר מקצועי ואמין בפני הלקוח.

שילוב בין פרסום דיגיטלי מקוון לפרסום לא מקוון

במיוחד בשנת 2021 מומלץ לשלב בנוסף לשירותי ניהול קמפיינים ולשירותי קידום באינטרנט גם שירותי פרסום לא מקוון.
לדוגמה: כנסים, הרצאות, פודקאסטים ועוד.

בחרו באותנטיות על SHOW

הצענו לאחד מהלקוחות הגדולים שלנו שמתעסקים בייעוץ משכנתאות להשקיע בסרטונים פשוטים דרך הפלאפון של לקוחות ממליצים ולא בסרטון גרנדיוזי עם במאי, תסריטאי, שחקנים וכו'
ואיך זה עבד? מעולה!
אנשים היום מעדיפים את הפשטות על הSHOW ובנוסף זה הרבה יותר זול.

בנו שותפויות וקבלו מיהם קידום עסקים קטנים גם!

יש 2 דרכים לעשות זאת:

  • ליצור קשר עם גורם מוסמך וליצור ביחד איתו פודקאסט / וובינר או הרצאה משותפת.
    לאחד הלקוחות שלנו בעל חנות מזרונים קישרנו רופא פיזיותרפיסט מוכר שימליץ על המזרונים. זה עזר לשני הצדדים ובנוסף זה היה בחינם.
  • פרסום בעזרת משפיענים הוא דרך מעולה לשפר תדמית של עסק ולהגיע לקהל חדש. היום באינסטגרם יש מאות משפיענים ומומלץ לבחור את המשפיען הנכון.
    יש חשיבות גדולה לקהל המשפיען, לסוג התוכן ולסוג השת"פ.
    לכן כדאי מאוד להתייעץ עם חברת פרסום או משרד פרסום לפני שאתם מתחילים לבצע קידום באינסטגרם.

קידום עסקים קטנים – מה כדאי לדעת על פרסום סמוי

כששיווק באינטרנט נגיש לכולם כמות הפרסומות רק גדלה, פרסום שהפך לאפקטיבי הוא הפרסום הסמוי. הפרסום הסמוי בדרך כלל נעשה על ידי משפעני דעת קהל או בתוך סרטונים ויראליים. הלקוח צופה בסרטון משעשע או בתמונה מדהימה ובתוכה המותג שלכם.

איך מתחילים לשיווק באינטרנט

לכל עסק חייבת להיות תוכנית שיווקית ברורה, הקמת תוכנית שיווקית בדיגיטל מצריכה עדכון שוטף על שינויים בפלטפורמות השונות והתאמת השינויים לעסק, להתעדכן בטרנדים השונים, מחקר מתחרים ועוד…

לצורך כך אתם צריכים מאסטר בשיווק שיבנה יחד איתכם את התוכנית המתאימה לכם. בעזרת ייעוץ פרסומי תוכלו להבין מה אתם צריכים לעשות בכדי לפרוץ/ לגדול בדיגיטל.

קידום עסקים קטנים – טיפ אחרון:

עסק בלי פוש דיגיטל חייב תמיד לעקוב אחרי מגמות חדשות, טכנולוגיות חדשות והזדמנויות חדשות כדיי להתבלט מהמתחרים שלו. עם פוש דיגיטל אתם יכולים להיות רגועים שאנחנו כל הזמן עם היד על הדופק בכל הקשור לפרסום שלכם.
אם אתם עדיין לא לקוחות שלנו, זה הזמן ליצור איתנו קשר ולהבין איך תוכלו לקבל פוש לשנת 2021 ואחריה.

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן