fbpx
טיפים לעיצוב פליירים

טיפים לעיצוב פליירים לעסק שלכם

פליירים מהווים דבר חשוב מאוד עבור כל עסק אשר מעוניין לחשוף את עצמו בצורה רחבה ומשמעותית ובעיקר במסגרת תקציבית הגיונית. מכיוון הפליירים יכולים להיות אמצעי פרסום בעל השפעה רבה לכל עסק, אין ספק שחשוב להשקיע בהם. אם החלטתם לעצב פליירים לעסק שלכם, חשוב שתעשו זאת בצורה נכונה, ותקראו את המאמר אודות טיפים לעיצוב פליירים על מנת שהם אכן יענו על המטרות שלהם.

כיצד מעצבים פליירים לעסק בצורה נכונה?

כאמור, לפליירים איכותיים יכול להיות ערך פרסומי רב לכל עסק ועל כן, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לעצב פלייר מושלם לעסק שלכם, בכל היבט אפשרי:

ראשית כל, יש להגדיר מטרות בצורה מסודרת וברורה לפלייר. עליכם לשאול את עצמכם מהי מטרת הפלייר, האם מטרתו היא לאפשר לעסק שלכם ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאלים נוספים או שמא מטרתו היא להשיק מוצרים או שירותים חדשים של העסק או לשמר לקוחות קיימים. יש לא מעט מטרות שבגינן כדאי ליצור פלייר אך חשוב מאוד להגדיר את המטרה של כל פלייר שהעסק שלך מעוניין להפיק בצורה המדויקת ביותר.

טיפ חשוב נוסף הוא להגדיר את קהל היעד אשר אליו אתם מכוונים את הפלייר מבחינת גיל, מין, מיקום גאוגרפי, חתך אקונומי ועוד. עיצוב הפלייר חייב לפנות בצורה ממוקדת לקהל היעד שהגדרתם מראש הן מבחינת הטיפוגרפיה שלו, הן מבחינת הצבעים של הפלייר, הטקסט שמשלבים בו, התמונה או האיור ועוד.

חשוב מאוד להתאים את בחירת הנייר שעליו יודפס הפלייר לקהל היעד שלכם. חשוב לזכור כי נייר עבה יראה וישדר יוקרתיות הרבה מכפי שישדר נייר דק, אך מצד שני חשוב שתזכרו שהעלות של נייר עבה תהיה יקרה יותר מנייר דק ועל כן, עליכם לעשות את החישובים שלכם בהתאם לתקציב שהגדרתם מראש וכן בהתאם לקהל היעד. אם אתם חנות מעצבים יוקרתית יתכן מאוד כי פלייר אשר יודפס על נייר דק לא יראה מספיק מרשים עבור סוג העסק שלכם ויכול גם להזיק לתדמית שלכם.

בכל פלייר חשוב מאוד למכור רק דבר אחד, כאשר יש למכור אותו בצורה הברורה והיצירתית ביותר. חשוב מאוד שלא לבלבל את הלקוח שמקבל את הפלייר עם עומס של פרטים שונים ומבצעים שונים. לקוחות שיקבלו פלייר עמוס בפרטים לא פעם לא באמת יבינו מדוע כדאי להם לבחור דווקא בעסק על פני מתחריו.

טיפ נוסף הוא לבחור סקלת צבעים מצומצמת באופן יחסי אשר תייצג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר. 

כדאי להשתמש בפונטים כמה שיותר קריאים על מנת להעביר מידע חשוב בפלייר לרבות מספרי טלפון חשובים, כתובת האתר. כדאי להגביל את השימוש בפונטים לשניים בלבד. לא כדאי למקם אינפורמציה חיונית קרוב מדי לשוליים וזאת מכיוון שהיא עלולה להיחתך בהדפסה.

הטקסט בפלייר

עיצוב הפלייר הוא דבר חשוב מאוד, אך אין ספק שגם יציקת התוכן לתוך הפלייר חשובה לא פחות. המטרה היא ליצור תוכן שיווקי אשר יניע את הלקוח לפעולה. ניתן לשלב סלוגן אשר מדגיש את היתרון או הייחוד של כל עסק או שאפשר לשלב טקסט מכירתי אשר מגביל מבצע מסוים בזמן. המטרה היא למעשה לבחור מילים שמעבירות את המסר של הפלייר בצורה מדויקת אשר תואמת לקהל היעד של העסק.

חשוב מאוד לשלב משפט מניע לפעולה בפלייר שיגרום ללקוחות להתעניין בעסק שלכם, ליצור קשר, לרכוש מוצר או לבצע כל פעולה רלוונטית אחרת.

שילוב של קופונים ומבצעים

אחת הדרכים הטובות ביותר להפוך פלייר לאפקטיבי ואיכותי היא לשלב בו קופונים, מתנה ללקוח או הטבות שונות שהמטרה שלהן היא לשכנע את הלקוח לבחור דווקא בעסק, לרכוש את מוצריו או לבחור בשירותיו על פני כל עסק מתחרה אחר.

כדאי מאוד לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר עבור עיצוב פלייר לעסק שלכם וזאת בכדי שהוא יענה על המטרות שלו באופן האידיאלי.

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן