fbpx
חברת פרסום דיגיטלי

איך תדעו אם חברת פרסום דיגיטלי שלכם מפרסמת אותכם בצורה נכונה?

לקוחות פונים אלינו לאחרונה לאחר שנכבו על ידי חברת פרסום דיגיטלי אחרות. הידעתם שאתם יכולים להיתבע בעשרות אלפי שקלים על תמונה שהורדתם באינטרנט והכנסתם לאתר? האם אתם יודעים באיזה אתרים ישנו קישור לאתר שלכם? בדיוק בשבילכם הכנו רשימה של דרכים, איך לדעת אם חברת הפרסום שלכם עובדת בצורה נכונה ואפקטיבית. (כל הרשימה נכתבה ממקרים אמיתיים של לקוחות שפנו אלינו)

 קידום ממומן- הלקוח משלם בעצמו

קצת הסבר על ההבדלים בין קידום ממומן לקידום אורגני תוכלו למצוא בקישור >>"מה זה קידום באינטרנט"<<

חברות פרסום מוסריות, מפרידות בין ניהול הקמפיין לתקציב הקמפיין ושולחות דוחות כל חודש.

תשלום עבור קמפיינים בפייסבוק/ אינסטגרם/ גוגל ועוד.. מתבצע ב2 חלקים:

  • תשלום עבור ניהול קמפיינים- חברת הפרסום גובה תשלום עבור ניהול הקמפיין (בניית הקמפיין, אופטימיזציה ועוד).
  • תשלום לפלטפורמת הפרסום- כסף שמשולם לגוגל/ פייסבוק/ אינסטגרם עבור החשיפה/ קליקים.

למה מפרסמים גובים סכום כולל ולא מבצעים הפרדה? פשוט. בשביל לא להגיד לכם כמה הם שילמו לפלטפורמה. אם השקעתם 5,000 ₪, הם יכולים להחליט כמה להשקיע בממומן וכמה לשמור לעצמם. מה לעשות? להפריד בין ניהול הקמפיין לתקציב הקמפיין (תשלום לפלטפורמת הפרסום).

זכויות יוצרים על תמונות

ידעתם שעסקים יכולים ליפול על תמונה? זה קרה וקורה. יש אנשים שמעלים תמונות לגוגל ומחפשים אותם אחר כך כדיי לדעת מי הוריד אותם. במידה והורידו לכם אותה לצורך מכירתי? התביעה תבוא במייל. מה לעשות? לעלות רק תמונות שלכם או תמונות מבנק תמונות, לא בטוחים בקשר לתמונה? התייעצו עם אנשי הפרסום בנושא.

לייקים פיקטיביים

אחת השיטות של מפרסמים זה לשלם לאנשים ממדינה אחרת (בדר"כ ממדינת עולם שלישית) לבצע לייקים. למה זה לא טוב? על מנת שפייסבוק תחשוף יותר את הפוסטים שלכם, צריכה להיות מעורבות אמיתית לכל פוסט (תגובות, לייקים, שיתופים). זה כמו חנות, אם לא יכנסו אנשים החנות תשאר ריקה. לייקים פקטיביים אומן מוסיפים לכם לייקים לעמוד/ עוקבים לעמוד אבל העוקבים האלה לא יבצעו מעורבות. פייסבוק מזהה שיש הרבה לייקים אבל אף אחד לא מגיב על הפוסטים. המסקנה של פייסבוק היא שהפוסטים שלכם לא מעניינים. לאומת זאת לייקים אמיתיים מביאים איתם מעורבות בפוסט וגדילת הדף. מה לעשות? להיות מעורבים בקמפיינים של החברת פרסום דיגיטלי שלכם ולא לפחד לשאול שאלות איך, למה וכמה.

פרסום שחור

אתרים שנופלים, עמודי פייסבוק חסומים, הזהרות של גוגל שהאתר מכיל תוכן זדוני… ראינו הכל. לקוחות רבים פנו אלינו לאחר שניסו להשתמש בבוטים, חברות אחסון זולות או לנסות לעבוד על המערכת בדרך זו או אחרת. ככל שהפרסום השחור הופך להיות מתוחכם יותר, כך גם המערכות של גוגל ופייסבוק נעשים מתוחכמים יותר. מה לעשות? אל תחפשו קיצורי דרך, נסו רק את הדרך הבטוחה.

החלפת קישורים לאתרים זדוניים

בעבר חברות פרסום החליפו קישורים עם כל חברה אפשרית. דוגמא אמיתית – לקוח בתחום המחשוב שלא ידעו אותו והכניסו לאתר שלו קישור לחברת טיולים בסיני ואת האתר שלו הכניסו לאתר של יצור סבונים. בהמשך לסעיף 4, ב-2016 גוגל שיפר את מערכת האלגוריתם של עדכון הפינגווין (החלפת קישורים) והחלפת קישורים לאתרים זדוניים לא רק שכבר לא עוזר, ההפך, זה רק פוגע בקידום של האתר שלכם. מה לעשות? תפנו אלינו ואנחנו נברר בשבילכם לאן האתר שלכם מפנה ומקבל פניות.

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן