fbpx
דיסקריפשן

גוגל אנליטיקס 4

עדכון החדש

באוקטובר עדכנו אותנו גוגל על העדכון החדש של גוגל אנליטיקס 4, עדכון שמספק תובנות חכמות יותר למי שיודע להשתמש בו. העדכון מדובר בכל הפורומים של קידום אתרים בחו"ל וגם קידום אתרים בארץ. אז מה חשוב לדעת על עדכון גוגל אנליטיקס 4 וממה כדאי להימנע?

גוגל אנליטיקס והשפעתו על קידום אתרים בגוגל

ניתן לחשוב שהמטרה של גוגל אנליטיקס היא בשירות ניהול קמפיינים בגוגל הלוא הוא PPC. אך כל מי שמתעסק בקידום אתרים חייב לדעת גוגל אנליטיקס על בוריו. בעזרת גוגל אנליטיקס תוכלו למדוד תנועה לאתר, תוכלו להבין טרנדים מסוימים והכי חשוב – האם הקידום האורגני מתבצע בהצלחה. גוגל לא מפסיק לבצע עדכונים שוטפים כדיי שנוכל לקבל עוד מידע בנושא ולשפר את יכולת ההמרה שלנו. אם אתם מסתבכים ורוצים לדעת עוד בנוגע לעדכונים החדשים, המאמר הזה בשבילכם:

גוגל אנליטיקס 4 רענון בזמן אמת

הכלל עדכונים של האירועים וההמרות של כל המשתמשים באתר כולל תצוגת עמודים. ישנה אפילו דרך לייצר אירועים ולהתאים אירוע אישית בעזרת גוגל אנליטיקס 4.

עריכת אירועים

בעזרת ניווט לתפריט של האירועים, תוכל לראות את כל האירועים, בנוסף תוכל לשנות אירוע קיים או ליצור אירוע חדש. בעזרת כפתורים תוכל לקבוע האם מדובר בהמרה או לא. תוכל לקבוע מה הם התנאים לאירוע זה, לדוגמה רק לאחר כמות מסוימת של קליקים.

אז איך משדרגים לגוגל אנליטיקס 4

במידה ואין לכם גוגל אנליטיקס, כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור property חדש ולהטמיע את הקוד שמופיע לכם.
במידה ויש לכם גוגל אנליטיקס, עליכם ללחוץ על הכפתור Upgrade to GA4 ולאחר מכן לחצו על הCheck box. אם גם זה לא מצליח, אנו ממליצים לכם ליצור roperty חדש ולבצע את ההטמעה מהתחלה.

אל תפחדו משינויים

על מנת להיות חברה לקידום אתרים טובה או להיות מקדם אורגני פרילנסר איכותי, כדאי כל הזמן להיות פתוחים לעדכונים של גוגל. קידום אתרים טוב נובע מלמידה והתאמה של הסביבה ורוב העדכונים של גוגל באים לטובת קידום אתרים בכובע לבן ונגד קידום אתרים בכובע שחור. אז אם גם אתם מקדמים בכובע לבן, קבלו בחום את העדכונים של גוגל.

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן