תוכן עניינים
רוצים שמומחה לשיווק יחזור אליכם?
השאירו פרטים בטופס למטה
תגובות שליליות

איך להפוך תגובות שליליות על מודעות למנוע צמיחה – השיטה שעובדת

כולנו רוצים תגובות שליליות על מודעות, לא צריך להסביר את המשמעויות שלהם גם בעלויות פרסום וגם במעורבות ובהתעניינות של לקוחות פוטנציאליים שהם רואים הרבה תגובות על מודעה.

אבל מה קורה עם תגובות שליליות?

אז רוב בעלי העסקים, רואים תגובה שלילית ואוטומטית לוחצים 'הסר' במחשבה שזה פוגע במותג וזה סתם ירחיק לקוחות פוטנציאליים.

במייל הזה, נחשוב רגע בזוית אחרת.

בוא נגיד שהעלנו מודעה, ושהיא באמת נחשפת לקהל רלוונטי כי עשו את העבודה כמו שצריך ומגיעה תגובה שלילית. באופן אוטומטי – אנחנו חושבים שזה רע. אבל מה אם היינו חושבים על זה כפידבק מהקהל שלנו? נגיד שהתגובה השלילית זה עניין המחיר ושהמוצר יקר ולא שווה את הכסף, אם זה היה בשיחת מכירה היינו מנתקים אותה? ברור שלא! אז גם כאן אותו דבר, לקבל את ההתנגדות ולענות בכנות למה באמת המוצר במחיר שנקבע. ואם אתם שואלים מה זה נותן לנו, אז התשובה היא שכנראה יש עוד 10 אנשים שחשבו שזה יקר ורק אחד באמת כתב את זה {האחד שכנראה גם לא יקנה בסוף כי הוא סתם מחפש לעצבן} ואותם 10 אנשים קיבלו לגיטימציה להתנגדות שלהם, קיבלו תשובה וכנה וכתוצאה מכך הם סומכים עליכם והסיכוי שהם ירכשו יעלה. 

קחו דוגמא:

וקחו דוגמא נוספת:

ככה בדיוק אנחנו מייצרים אמינות מול הלקוחות שלנו. הם רואים את התגובות האותנטיות ואז במקום שהתגובה השלילית תפגע היא עושה בדיוק את ההפך {כמובן יש מקרים שבאמת עדיף להסיר, לשיקולכם}.

אם מדברים על תקשורת עם הקהל שלכם, תגובות זה אחד ההזדמונויות המעולות לעשות את זה. וכן – גם עם התגובות השליליות. זה נותן לנו את האפשרות לראות איך הקהל רואה אותנו ולהגיב בהתאם.

לא משנה כמה תקציבים תשקיעו באותו פרסום בגוגל או עם משרד פרסום, זה לא יעזור לכם אם יש תגובות שליליות.

ואם אתם רוצים גם חברה שתדע לתקשר נכון מול הלקוחות שלכם,

ולבנות מעטפת שיווק מדויקת עבורכם.

תפנו אלינו במייל חוזר

ותנו פוש 💪

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

דילוג לתוכן