כל העסקים זקוקים לשירות קידום אתרים SEO, אך לא כולם זקוקים לאותם סוגי פרסום. חייבים להבין את מסע לקוח. במידה ואינסטלטור או מנעולן ירצו לעשות קידום בדיגיטל האסטרטגיה תהיה שונה מאשר מאמן כושר שרוצה לקבל יותר מתאמנים לאימונים שלו.
בתחום המקצועות הלקוח צריך את בעל המקצוע כאן ועכשיו, לכן חייבים לפרסם בשיטת הPULL- הלקוח צריך שירות -> פונה לחיפוש בגוגל -> מוצא את בעל המקצוע שהוא חיפש. הלקוח כבר צריך את השירות לכן קל יותר לסגור את העסקה. אך במידה ואותו בעל מקצוע היה מפרסם בפייסבוק בשיטת הPUSH מה הסיכוי שכשהלקוח יראה את המודעה וייפול לו החשמל בבית?
לאומת זאת מאמן כושר יכול לפרסם גם בשיטת הPULL בגוגל, כל מי שיחפש מאמן כושר יגיע אליו. אך הוא יכול גם לפרסם בשיטת הPUSH. הרבה אנשים חושבים לעשות ספורט אך לא עושים עם זה יותר מידי, בעזרת פרסומת מושכת בפייסבוק נוכל להגיע לאותם אנשים ולהניע אותם להשאיר פרטים ולהגיע לאימון ניסיון.
בעזרת קידום נכון העסק יכול לקבל יותר לקוחות חדשים, אך האסטרטגית הפרסום מאוד חשובה, בלי אסטרטגית פרסום נמצא עצמנו מוציאים הרבה כסף מבלי לקבל תוצאות מתאימות.
אילו סוגי קידום אתרים SEO לעסקים קיימים?
קידום מכירות היא כל שיטה המשפיעה על אנשים לקנות מוצרים או שירותים מסוימים בעסק ומייצרת קידום עסק. על ידי זיהוי קהל יעד, איפיון ובניית משפך שוויקי נוכל לגרום ללקוח פוטנציאלי לרכוש את המוצר או השירות שאנו מציעים.
מה זה אומר קידום אתרים SEO ומה קידום עסקים בדיגיטל בפרט?
קידום אתרים SEO פרושו תנועה טבעית. קידום אתרים SEO הוא מונח כללי הכולל את כל הדרכים כדי לשפר את הנראות של המותג. לדוגמא פרסום בגוגל עסקים או פרסום פוסטים בפייסבוק ללקוחות פוטנציאלים אלו דרכים לחשוף את העסק ולהציג את המותג על הצד הטוב ביותר.
מדוע ללקוח לבחור דווקא בכם?
כחלק מאסטרטגית התוכן בפרסום אורגני חשוב להבין, מה מעניין את הלקוח? איזה ערך אתם יכולים לספק ללקוח? מה הם השאלות שעולות ללקוחת כאשר הוא מתעניין במוצר או השירות שלכם? לאחר שהבנו את הלקוח אנו צריכים להתחיל לייצר תוכן. להתחיל לייצר סרטונים עם טיפים והסברים. לעלות פוסטים לפייסבוק עם טיפים. לספק כמה שיותר ערך. כך כשהלקוח יגיע אליכם לשיחה הוא כבר יכיר אתכם וידע עם מי הוא מדבר והוא לא ישווה את השירות שלכם לשירות של אחרים כי יש "חיבור" מסוים בינכם.
אתר תדמית/מכירתי עבור קידום עסק
אתר תדמית הוא הפנים של העסק שלכם. אך שהאתר שלכם נראה כך גם הלקוח רואה אתכם. אתרים יפים עם חווית משתמש נכונה יכולה לשדר גודל חברה, מקצועיות ואמינות. אתר שמשדר עסק גדול כך גם הלקוח הפוטנציאלי יראה אותו. ישנם עסקים גדולים שמזניחים את הנושא ולא משקיעים בנראות ובעדכון האתר ובכך מפספסים לקוחות שנכנסו לאתרים אחרים שהנוכחות הדיגיטלית שלהם משדרת בדיוק מה שהלקוח חיפש.
בעזרת אתר המשדר את המסר שאתם רוצים להעביר תוכלו להוריד את העומס מאנשי המכירות שלכם, במקום שאיש המכירות יחזור על עצמו כל פעם מחדש תוכלו לרשום את הנתונים באתר ותחסכו שאלות וזמן יקר.
אתר האינטרנט שלכם ישמש אתכם בתור כרטיס ביקור ללקוחות, כך הלקוחות יכירו אתכם יותר טוב ותוכלו לחמם את העסקה בעזרת תוכן וערך שתכניסו לתוך האתר.
רוצים להתחיל לבנות או לשדרג את האתר שלכם? לבניית אתרים לחצו כאן
קידום אתרים SEO דרך מדיה חברתית
פרסום ברשתות החברתיות היא אחת הדרכים לבצע פרסום לעסקים. על ידי שיווק בעזרת משפיענים תוכלו ליצור אמון מול הלקוחות שלכם. פרסום בעזרת משפיענים צובר תאוצה בשנים האחרונות, יותר ויותר יוצרי תוכן נכנסים לפלטפורמות השונות ומעלים תוכן על בסיס קבוע. בעזרת הקשר שיש למשפיען עם הקהל שלו תוכלו לשכנע את הלקוחות הפוטנציאלים שהמוצר שלכם הוא טוב ואמין.
פרסום בפייסבוק ואינסטגרם- אנו רואים הרבה עסקים שכל הדף העסקי שלהם צועק "בואו תקנו מאיתנו". כיום עם עומס הפרסומות העין שלנו התחילה לסנן פרסומות. אנו מתקלים בפרסומות ומיד עוברים לפוסט הבא. לכן פרסום פוסטים בדף העסקי שצועקים תקנו מאיתנו לא באמת מניבים לידים. על ידי בניית אסטרטגית תוכן תוכלו ליצר עניין אצל הלקוח ולגרום לו לקרוא ואפילו לשתף את הפוסטים שלכם, כך שתוכלו להגיע לחשיפה גבוה לקהל רלוונטי.
בעזרת קידום ממומן ברשתות החברתיות תוכל לטרגט לקוחות פוטנציאלים ולפרסם להם את המוצר או השירות שלכם. הרכישה או השארת פרטים ברשתות חברתיות נעשת בצורה אימפולסיבית. ראיתי מוצר -> אהבתי -> קניתי. לכן חשוב שתהיה הצעה מעניינת במיוחד או חידוש שלא נראה עד היום כך שהלקוח ישאיר ליד או ירכוש מכם. כנ"ל למענה ללידים, המענה צריך להתבצע במהירות כי איך שההתרגשות עולה היא גם יורדת לכן חושב לשמור על הלידים חמים.
איך לבנות אסטרטגיה שיווקית שתחשוף את העסק שלכם לאלפי לקוחות פוטנציאלים תוכלו לקרוא את במאמר ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק
כרטיס ביקור דיגיטלי
אחד הטיפים לעסקים שהרבה לא מכירים, הינו כרטיס ביקור דיגיטלי. כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לנו לשלוח ללקוחות פרטי התקשרות. בתוך הכרטיס הדיגיטלי יופיע מספר הטלפון, כתובת העסק, דף פייסבוק, דף אינסטגרם, קישור לWaze ועוד. ישנה אפשרות להוסיף תיק עובדות, פרויקטים לדוגמא ועוד. כך שגם כשהלקוח ירצה ליצור קשר יהיה משהו שיחמם אותו ויראה לו איפה הוא יכול להיות לאחר השיחה שלו איתכם.
להכנת כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב בהתאמה אישית צרו קשר >> ליצירת קשר לחצו כאן
קישוטי רכב
מדובר על מודעות שמודפסות על הרכב שלכם או על הרכב של אנשי המכירות שלכם. מחקרים הראו שקישוטי רכב תופסים את תשומת הלב הרבה יותר משלטים, לדוגמה מאחר והרכב נע. המודעה יכולה להיחשף לאלפי אנשים ביום. לתת תחושת גודל חברה, הרבה רכבים עם לוגו של החברה משדר חברה גדולה ויציבה.
פליירים
קידום עסקים באולד סקול, גם כיום פרסום באמצאות פליירים מניב טלפונים מלקוחות חדשים. על ידי השארת פליירים ניתן לפרסם באזור ממוקד ולגרום לצופה לקחת את הפלייר הביתה כדי להמשיך לקרוא. הסטטיסטיקות נמוכות אך למרות זאת חלוקת פליירים במקומות הנכונים מניבות תוצאות מפתיעות.
פה לאוזן
כן, כן עדיין זה עובד. לקוחות ממליצים זה הליד הכי חם שתוכלו לקבל. כאשר לקוח מרוצה ממכם וממליץ לאחרים אתם נהנים מכמה יתרונות:
יתרון ראשון – לא הוצאתם על זה הוצאות פרסום, אהבת חינם!
יתרון שני – רוב הצרכנים סומכים על המלצות של חברים ומשפחה מה שהופך את השיחה מכירה קלה יותר ופשוטה, ומגדיל את אחוז הסגירה.
אך אסור להסתמך רק על המלצות, כך לא תוכלו לדעת כמה לידים חדשים יהיו לכם כל חודש, כמה עסקאות אתם עתידים לסגור ולא תוכלו לבנות תוכניות עסקיות על בסיס אפיק זה.
לסיכום
יש הרבה טיפים לעסקים שיעזרו בביצוע קידום לעסק. כדאי תמיד לנסות לבחון אפיקי שיווק חדשים ולבדוק מה הניב יותר תוצאות ומה פחות.
זכרו – אם לא תנסו לא תדעו.
אנו מזמינים אתכם לפגישה ללא עלות בה נשב ונתכנן ביחד את הפרסום שלכם בדיגיטל. צרו קשר עוד היום ונשריין יום ושעה. ליצירת קשר לחצו כאן