קידום אורגני, או בשמו השני קידום אתרים במנועי חיפוש או בשמו השלישי SEO הוא תהליך של שיפור האתר והתאמתו לרשת החיפוש ולמשתמש יותר ויותר. רק על ידי שידורג זה תוכל לתפס גבוה יותר ויותר בתוצאות החיפוש של מנועי חיפוש כמו גוגל, בינג ויאנדקס.
מהניסיון שלנו נתקלנו בבעלי עסקים שמבצעים פעולות בצורה תמימה שמשפרים את המיקומים שלהם כמו הוספת תכנים וסרטונים ובעלי עסקים שמבצעים פעולות בצורה תמימה שפוגעים באתר שלהם כמו הוספת תוכן משוכפל וקישורים פנימיים שבורים.
המטרה של קידום אורגני היא פשוטה – ככל שהאתר שלך יהיה מדורג גבוה יותר, כך יותר משתמשים יראו אותו, מה שמוביל ליותר תנועה לאתר, יותר לידים ומכירות.
פוש דיגיטל עם המדריך לשנת 2024!
שינויים באלגוריתמים
מנועי החיפוש משנים תכופות את האלגוריתמים שלהם כדי להבטיח שהתוצאות שהם מספקים הן הכי רלוונטיות והכי איכותיות. שינם פרמטרים שאותה מנוע החיפוש מעדכן כמו התאמת האתר למובייל ופרמטרים שנשארים סודיים.
שינויים אלו ישפיעו על קידום האתר שלך, ולכן חשוב להתעדכן בהם או לתת לאותו משרד פרסום להתעדכן בהם.
קבל כמה שינויים חשובים שנעשו באלגוריתמים של מנועי החיפוש:
דגש על תוכן איכותי: מנועי החיפוש שמים יותר ויותר דגש על תוכן איכותי. זה אומר מספיק תוכן AI. פיתרון – תתחיל להשקיע ביצירת תוכן שלקוחות שלך שואלים, תוכן אינפורמטיבי שעוד לא נכתב עליו בגוגל. ועל הדרך, שיהיה רלוונטי למילות המפתח שאתה מכוון אליהן.
דגש על חוויית משתמש: מנועי החיפוש שמים דגש על חוויית משתמש. זה אומר שאתה צריך לוודא שהאתר שלך מותאם למובייל / טאבלט / דסקטופ , קל לשימוש, מהיר לטעינה, ובעל עיצוב נוח.
כי בסוף המטרה היא לייצר רכישות / לידים, ואם האתר לא מניע לפעולה זה לא משנה אם האתר מדורג במיקומים ראשונים ומקבל מיליון כניסות.
פיתרון – תן למעצב אתרים או לאותה חברת פרסום לעבור על האתר שלך ולהגיד לך איך האתר שלך נראה מבחינה עיצובית.
דגש על ביטויים ארוכים: מנועי החיפוש שמים דגש הולך וגובר על ביטויים ארוכים (long-tail keywords), כאשר הם מדרגים אותך. למה? כי יש להם מספיק אתרים שכותבים על ביטויים זנב קצר.
פיתרון – תרשום לך בצד להתחיל לכתוב וליצור תוכן רלוונטי לביטויים ארוכים ובסוף המאמרים תתחיל לכתוב!
מהירות טעינה: גוגל פרסם מאמר בשם "Speed Matters", בו הוא הדגיש את החשיבות של מהירות של טעינת אתרים. אתרים עם מהירות טעינה איטית נוטים לדרג נמוך יותר בתוצאות החיפוש.
פיתרון – שרת טוב, תמונות באיכות נמוכה יותר ותוספי קאש.
תוכן וידאו: הוידאו הפך לפופולרי יותר ויותר בשנים האחרונות. סרטונים ארוכים גם משפרים את זמן השהייה וזה פרמטר שגוגל מתייחס אליו מאוד ברצינות.
אבל זה לא מסתיים כאן, מנועי החיפוש בודקים את איכות התוכן שלך, כולל איכות הווידאו, התרגום והתגיות.
פיתרון – תתחיל להשקיע בצילום סרטונים מקצועי לאתר שלך.
הידעת? לפוש דיגיטל יש שירות של פרסום בטיקטוק, אותו נוכל לצלם גם לרוחב כדיי שתוכל להטמיע באתר שלך.
טיפים חדשים לקידום אתרים במנועי חיפוש
בנוסף לשינויים באלגוריתמים, למדנו מהניסיון שלנו גם טיפים שיכולים לעזור לך לקדם את האתר שלך נכון לשנת 2024 ובעצם נכון לכל שנה.
הנה כמה מהטיפים החדשים החשובים ביותר:
השתמש ב-E-A-T : E-A-T זה ראשי תיבות של Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness. אלו הם שלושת הגורמים החשובים ביותר שמנועי החיפוש כמו גוגל בוחנים כשהם מעריכים את איכות האתר שלך. אז איך לשפר את הEAT אתה שואל?
- שוב, תוכן איכותי שנכתב על ידי מומחה, כן אתה! ותן לחברת פרסום לבצע הגיה ושכתוב כדיי שזה גם יותאם לגוגל.
- יצירת קישורים עם אנשים אחרים בתחומך, לדוגמה אם אתה מוכר רהיטים אז קישורים עם מעצבות / קבלנים.
- ביקורות חיוביות – היה טעים ספר לחברך, לא טעים ספר לנו – זה נכון לכל עסק.
השתמש ב-AMP: AMP ((Accelerated Mobile Pages זהו פרוטוקול שמאפשר ליצור דפי אינטרנט שנטענים במהירות במכשירים סלולריים.
מנועי החיפוש מעניקים דירוג גבוה יותר לעמודי AMP, כך שאם אתה רוצה למשוך יותר תנועה ממכשירים ניידים, אתה צריך להשתמש ב-AMP.
השתמש ב-Schema.org: Schema.org הוא סט של תגים שיכולים לעזור למנועי החיפוש להבין טוב יותר את התוכן של האתר שלך. אם תשתמש בתגים אלו, תוכל לשפר את הדירוג של האתר שלך בתוצאות החיפוש.
אילו כלים יעזרו לך?
השתמש ב-Google Search Console: Google Search Console הוא כלי חינמי שיכול לעזור לך לבדוק שגיאות אתר.
השתמש ב-Google Analytics: Google Analytics הוא כלי חינמי שיכול לעזור לך לבדוק את התנועה לאתר שלך.
השתמש ב-Google Trends: Google Trends הוא כלי חינמי שיכול לעזור לך לזהות מילות מפתח רלוונטיות.
השתמש ב-Google Keyword Planner: Google Keyword Planner הוא כלי חינמי שיכול לעזור לך להעריך את נפח החיפוש של מילות מפתח.
השתמש ב-Google My Business: Google My Business הוא כלי חינמי שיכול לעזור לך להופיע בתוצאות החיפוש המקוונות.
קידום אתרים במנועי חיפוש – סיכום!
קידום אתרים במנועי חיפוש הוא תהליך מורכב ומתפתח כל הזמן. יש לך 2 אפשרויות:
1. להשקיע שעות בלמידה ושעות בליישם
2. להשאיר את זה למומחים ולהתעסק בניהול העסק שלך
אצלנו בפוש דיגיטל מגיעים לקוחות שטוענים שהם עושים קידום אורגני לעסק שלהם בצורה הטובה ביותר, והאמת, חלק מיהם גם באמת עושים לעצמם קידום טוב.
אבל הם נותנים לנו את המושכות כי בעל עסק לא יכול לעבוד 24/7 ואם הוא רוצה לגדול ולגייס עובדים הוא חייב להאציל סמכויות.
מוכן לקחת את העסק שלך לשלב הבא? תתקשר וקבל ייעוץ בחינם!