מה זה קידום אורגני בגוגל? כל התשובות

מה זה קידום אורגני

תוכן עניינים

רוב העסקים בישראל בעידן של היום הם כבר בעלי אתר לעסק שלהם . הסיבה שכל עסק רוצה שיהיה לו אתר הוא כי האינטרנט הוכיח את עצמו ככלי שימושי ונפוץ בכל העולם , ומאות מיליוני אנשים גולשים בו מידי יום ,שעה ורגע . כל העיקרון בהקמת אתר אינטרנט הוא כדי שאותם גולשים ייחשפו לאתר וכך למעשה להגדיל את הסיכוי שהם ירכשו את המוצר או השירות שיש לאותו עסק להציע. קידום אורגני הוא אחד מהשיטות היעילות ביותר שבו ניתן להבליט את האתר מבין אתרים אחרים שקיימים באינטרנט. בניית האתר אינה מספיקה כי כשהאתר יהיה גמור, הוא סתם ישב באינטרנט בין מיליוני אתרים אחרים ויהיה מאוד קשה למצוא אותו ולכן צריך לבצע עבודת קידום אורגני לאתר, קידום שייתן לכם לקוחות בצורה טבעית וללא מימון.

מהו קידום אורגני בגוגל?

בכל פעם כשאנחנו רוצים לחפש משהו לא משנה אם זה מוצר או מידע קודם כל אנחנו פונים לגוגל ומחפשים שם את מה שאנחנו צריכים. התוצאות הראשונות שיוצאות לנו לרוב הם יהיו התוצאות אליהם אנחנו נפנה ובמקרה שחיפשנו מוצר או שירות אז סביר להניח שנרכוש מאותם תוצאות ראשונות שאליהם נכנסנו. אתרים אלו לא מופיעים ראשונים סתם, הם מופיעים שם כי הם עושים עבודת קידום אורגני באופן שותף כדי להופיע שם.

אתר REVE לדוגמה, הינו אתר המספק שירותי תוכן, בלוג טכנולוגי כך שמילות המפתח שלו אמורות להיות תואמות לחיפושים החודשיים. מילת מפתח כמו בלוג טכנולוגי היא בהחלט מילת מפתח שכדאי להשקיע בה כדיי לשפר את הקידום האורגני.

קידום אורגני הוא למעשה קידום טבעי כלומר, קידום האתר ברשתות החיפוש כדי להביא לקוחות בצורה טבעית (אורגנית) כתוצאה מהופעה במקומות ראשונים בגוגל במילות מפתח מסוימות.

כידוע בגלל שיש המון אתרים בכל התחומים וסביר להניח שגם התחום בו תרצו לקדם את האתר שלכם הוא יהיה תחום שמן הסתם יהיו עוד אתרים שמקדמים אז תצטרכו להיכנס לתחרות ולנסות לעקוף את המתחרים שלכם בגוגל עד להגעה לדף הראשון בגוגל ובתקווה גם למקום הראשון.

מזה קידום אורגני

הפעולות החשובות שצריך לעשות כדי לקדם אורגנית את האתר שלכם הם:

קישורים פנימיים- לוודא שכל דף באתר שלכם מכיל קישור לדף אחר באתר שלכם- כך אתם עוזרים לגוגל להבין איזה דף חשוב אצלכם.

קישורים חיצוניים– קישורים באתר שלכם שיצאו לאתרים אחרים וקישור מאתרים אחרים שיובילו לאתר שלכם. כך אתם עוזרים לגוגל שאתם מותג וגם אתרים אחרים מקשרים אליכם.

תוכן מעניין– תצטרכו שיהיה לכם הרבה תוכן מעניין שאנשים ירצו לקרוא . לתוכן אסור להיות מועתק והוא חייב להיות מקורי ומעניין. ככל שגולשים יהיו אצלכם יותר זמן כך גוגל יבין שאתם מעניינים ויעלה אתכם בסולם.

ישנם עוד המון פרמטרים שצריך לבצע כדי לקדם את האתר שלכם אך אלו הם החשובים שבתור התחלה יעזרו לכם בעבודת הקידום שלכם.

איך מבצעים קידום אורגני?

לרוב קידום אורגני הוא תחום קשה שמצריך בעל מקצוע מומחה בתחום. אך לאלו שרוצים לנסות לבד אז קודם כל צריך לבדוק שהתשתית של האתר שלכם מותאם לקידום אורגני. לבדוק שהוא מותאם לנייד ולטאבלט, בעל זמני טעינה מהירים , ומותאם להכנסת תוכן איכותי לגולשים. כמובן שיש עוד המון פרמטרים שצריך לבדוק אך לא נפרט אותם כאן.

מה זה קידום ממומן בגוגל?

בעבר עולם הפרסום היה בעזרת פרסומות בטלוויזיה, שלטי חוצות ופליירים. משנה לשנה ישנה צמיחה בשיווק באינטרנט ויותר ויותר אנשים מעדיפים את השיווק המודרני מול השיווק המסורתי.

ואיך לא? עם כל כך הרבה יתרונות:

  1. השיווק המודרני מגיע לקהל היעד, לאחר פילוח.
  2. ניתן לקבל את המקסימום מהתקציב שלך.
  3. הפרסום מדיד לרמת ליד, קליק וחשיפה.
  4. הקריאטייב מדויק בהתאמה אישית לקהל היעד.

כל פלטפורמה שיווקית כמו פייסבוק וגוגל מרחיבים את כמות הפרמטרים שאליו תוכלו לפרסם, קידום בעזרת גיל, מין, מיקום, התנהגות ועוד..

אז מה זה קידום ממומן ולמה הוא כל כך חשוב?

איך עובד קידום ממומן?

נניח ששילמתם עבור מודעה לפי חשיפות ברשת החיפוש של גוגל, המודעה תופיע ברשת החיפוש עם המילה "מודעה" בשחור ככה:

ההבדל בין ממומן לאורגני
בתמונה רואים את ההבדלים בין סוגי הפרסום

כך שמי שיחפש את המוצר/שירות שלכם, התוצאה שלכם תופיע כתוצאה ראשונה. גוגל מחשיבה מה הביד (הצעת המחיר) שאותה פרסמתם מול ציון האיכות שלכם (ציון איכות של האתר ניתן על ידי גוגל הנמדד מ1-10).  

לדוגמא:

טבלה של קידום אורגני
טבלת פרסום של גוגל

קידום באינטרנט

לפי הדוגמא גוגל תעדיף את מקדם ב', כי למרות שגוגל רוצה להרוויח יותר כסף חשוב לה גם שהמודעה תהיה רלוונטית ושהחווית המשתמש תהייה טובה.

קידום אתרים מתחלק לשני נושאים

קידום אורגני וקידום ממומן

קידום אורגני מאפשר לנו להכניס תוכן מעניין שישאיר את הגולש בתוך האתר זמן רב יותר ובכך לעלות נעלה את ציון האיכות של האתר. קידום אורגני זאת עבודה שכל יום צריכה להיעשות אפילו כל יום משהו קטן, אם כל הזמן נחדש את האתר גוגל תסרוק את האתר ותראה כל פעם דברים חדשים והתדירות סריקה שלה תהיה גבוה יותר. בכך נוכל לעלות מהר יותר בתוצאות החיפוש. ככל שהאתר יותר גדול כך הוא מצריך יותר עבודה של קידום פר חודש. קידום ממומן לעומת זאת הוא הינו תשלום לפלטפורמה קמפיינים בגוגל/ פייסבוק/ אינסטגרם. התשלום מקנה לנו אפשרות להיות במקום הראשון מאותו הרגע שהוצאנו את הפרסום לפועל, בכך לקבל יותר חשיפות/ יותר קליקים. בעזרת הפרסום הממומן תוכלו להגדיל את כמות הלידים.

15 סיבות שבזכותן אתם צריכים קידום אורגני SEO איכותי באתר שלכם

בעזרת SEO חכם ואפקטיבי ניתן להביא את האתר שלכם למצב שיא ההצלחה והחשיפה, אי אפשר להתעלם מהחשיבות של קידום אתרים בגוגל. ואם אתם לא בטוחים שזו היא האסטרטגיה שלכם, הצוות המקצועי של חברת "פוש דיגיטל" אסף לכם את כל הסיבות שיוכיחו לכם אחרת.

כל הסיבות להצלחה הווירטואלית שלכם

קידום SEO היא החלטה, ויש לה כמה וכמה סיבות מאוד טובות:

חשיפה עצומה

רוב הגולשים בגוגל מקליקים על קישורים אורגניים ולא על קישורים ממומנים.

נראות אינטרנטית

99.8% מהאתרים ברשת לא מוצגים בעמודי התוצאות הראשונים של גוגל ולכן הגולשים פשוט לא מגיעים אליהם. קידום אורגני בגוגל היא הטכניקה שתגלה ליותר גולשים את האתר שלכם.

אוטומציה מוחלטת

בקידום ממומן עם הפסקת ניהול קמפיין מפסיקה גם תנועת הלקוחות באתר. מה שלא קורה בקידום אורגני נכון ומקצועי, בו כל העת זורמים גולשים לאתר.

ניתור ושיפור SEO

תנועת גולשים בתהליך קידום אורגני בגוגל מאפשרת לכם להתאים את משפך המכירות ולבצע שינויים לייעול יחסי ההמרה.

תחרות הוגנת עם שחקנים מובילים

המתחרים הגדולים שלכם בוודאי משתמשים בתהליך הקידום האורגני והם "גונבים" את תשומת הלב של הלקוחות. במצב כזה מוטב להשקיע עכשיו מאשר להבין את גודל הטעות אחר כך.

אמינות ווירטואלית

אתרים המדורגים בעמודי התוצאות הראשונים נתפשים כאמינים ומהימנים יותר בעיני הלקוחות, ויש לכך השפעה ישרה על הנכונות לבצע רכישות באתר.

חוויית משתמש

עבודת קידום אתרים משדרגת באופן אוטומטי את המראה הוויזואלי, הארגון ואת הפרמטרים הטכניים של האתר והופכת אותו לנוח יותר לגולש.

קידום לפי אזור גיאוגרפי

כאשר האתר נבנה סביב חנות פיזית, קידום אורגני גיאוגרפי יכול ליצור תקשורת עם קהל הלקוחות ולגרום להם להגיע לחנות.

עדכונים ושיפורים

גוגל עושה מאמצים קבועים לשפר את האלגוריתם ולקדם רק את האתרים החזקים והאיכותיים ביותר.

אסטרטגיה לטווח הארוך

היסודות לקידום אתרים נבנים עם הקמת האתר והם משרתים את צרכי המנהלים לאורך שנים ארוכות.

פיתוח עסקי בעזרת קידום אורגני

יש לכם לאן לשאוף בקידום העסק, לחיפושים חדשים, בטכניקות מיוחדות או בדפי אתר ייחודיים לכם.

מיתוג בעזרת קידום אורגני

קידום אתרים איכותי מכיר לקהל הגולשים את המותג ומבסס את שמו במקורות חיפוש רבים.

טרגוט

"השפה" שבה אתם מדברים תמשוך את הקהל המתאים לכם ואתם יכולים לשנות אותה בהתאם לשינויים בקהל היעד של האתר.

תחזוקה נגישה

אין צורך להשקיע משאבים מטורפים כדי לשמור על מיקום האתר האורגני לאורך הזמן.

עלות

העלות אל מול קידום ממומן נוחה יחסית ומאפשרת גם לעסקים קטנים לפרוץ ובגדול.

סיכום של מה זה קידום אורגני

כל עסק שונה בשירותים שהוא מציע, בקהל יעד שלו, בתחרות ובמיקום. ולכן, לכל עסק מתאים שירות אחר. אנחנו בפוש דיגיטל קודם כל מקשיבים לבעל העסק ומבינים מה היעדים שלו ואז מגבשים אסטרטגיה.

כדי להבטיח שתצליחו להביא את האתר למצב שיא החשיפה, אתם צריכים לעבוד בצורה מקצועית ולאורך זמן. וזו היא בדיוק המשימה שלנו, אנשי צוות קידום האתרים של חברת "פוש דיגיטל". 

המטרה שלנו היא המטרה שלכם, כמות לידים זולה, איכותית וגדולה. לכן לאחר שגיבשנו איזו פלטפורמה תתאים עבורכם, אפשר לצאת לדרך!

שתפו את הפוסט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר
בניית פרופיל קישורים לאתר
קידום אתרים בגוגל

בניית פרופיל קישורים לאתר- למה זה חשוב?

בניית פרופיל קישורים לאתר הוא אחד הפקטורים החשובים ביותר עבור קידום אתרים בגוגל, אם לא החשוב ביותר שביניהם. הסיבה לכך היא שמלבד איכות התוכן עצמו

טיפים לעיצוב פליירים
טיפים לעסקים

טיפים לעיצוב פליירים לעסק שלכם

פליירים מהווים דבר חשוב מאוד עבור כל עסק אשר מעוניין לחשוף את עצמו בצורה רחבה ומשמעותית ובעיקר במסגרת תקציבית הגיונית. מכיוון הפליירים יכולים להיות אמצעי

Call Now Button דילוג לתוכן