קידום אורגני

קידום אורגני בצורה לבנה

תוכן עניינים

קידום לבן או שחור?

מאז שהוקם קידום אורגני לבן קם גם קידום אורגני שחור. גוגל משתמשת בשני אלגוריתמים עיקריים הנקראים פנדה ופינגווין, כדיי לבדוק אתרים אשר מנסים לעשות מניפולציות ומפרים את כללי הסטנדרט של גוגל.

עדכון פנדה – מתמקד יותר על התוכן כמו מאמרים או פרסום כתבה.

עדכון פינגווין – מתמקד יותר בלינקים חיצוניים המופנים מאתרים אחרים לאתר.

בנוסף לעדכונים, גוגל מעסיקה גם עובדים אנושיים כדיי לבדוק שאתרים מבצעים קידום אורגני בגוגל בצורה חוקית.

למה כל כך חשוב לדעת את זה?

הסיבה לכך היא שאתרים רבים מפרים בצורה תמימה או בכוונה את החוקים של גוגל. קידום אורגני תקין פירושו כל הזמן להיות במעקב לא רק על האנליטיקס והתקדמות מילות המפתח, אלא גם להיות במעקב מול גוגל.

מהי הדרך לבצע קידום אורגני בצורה לבנה?

היצמדות להנחיות של גוגל

גוגל ממש מגלה לנו את השגיאות שנעשו בכוונה או בלי כוונה בעזרת שימוש ב Google search console.
Google search console הוא כלי המאפשר מעקב אחר ביצועי האתר והוא מספק לנו אינפורמציה כדי להבין אם אנחנו מבצעים פרסום בגוגל בצורה לבנה. יש חשיבות גבוהה לשגיאות אתר או אופטימיזציה לא נכונה בתהליך שירות קידום אורגני בגוגל. ברגע שנפתור את השגיאות הללו, תהליך הקידום ישתפר באופן משמעותי.

התמקדות בקהל ולא במנוע חיפוש

אחת הטעויות הנפוצות ביותר של מקדמי אתרים ושל חברות פרסום היא לנסות "להתחבב" על ידי גוגל וזאת בעזרת שימוש במילות מפתח שאותן הם רוצים לקדם. זה טוב ויפה, אך בסופו של דבר, אחד הפרמטרים של גוגל הוא האם אתר הוא טוב או לא וזאת בהתאם לאורכו של הזמן שבו הגולש שהה באתר, אם היה ארוך או קצר. אם אחוז הוא הנטישה גבוה, גוגל משער שמדובר בפרסומת, תוכן לא איכותי, או אתר לא ידידותי למשתמש. אם אחוז הנטישה נמוך וזמן השהייה גבוה – גוגל משער שמדובר בתוכן איכותי ואינפורמטיבי והיא תעדיף לקדם עמודים אלו וכך גם אתרים מהסוג הזה.

מה הפתרון?
התמקדות בגולש על ידי תוכן רלוונטי ישפר משמעותית את תהליך הקידום האורגני ועל ידי פרסום כתבה שהגולש יקרא, תוכלו לשפר את המיקומים שלכם. שיטה נוספת היא לברר מהן השאלות שאותן הגולשים מחפשים בגוגל ולכתוב עליהם מאמרים. קיימים אתרים המספקים מידע ואפשר לגלות זאת על ידי תשאול הלקוחות, או על ידי בדיקה ברשת החיפוש של גוגל.

 בניית אתר איקומרס או אתר תדמית בגוגל

יש חשיבות מכרעת בכל הקשר בין בניית אתר תדמית ל-קידום אורגני SEO. אם האתר בנוי בצורה לא תקינה, לא משנה כמה תשקיעו בקידום, זה פשוט לא יצליח. מעבר לשיפור זמן השהייה, מה שכבר הזכרנו שמשפר את תהליך הקידום, גוגל שמה יותר ויותר דגש שאתרים יהיו:

  • רספונסיביות (התאמה למובייל, טאבלט ומחשב)
  • מהירות האתר (נגרמת בדרך כלל על ידי שרת לא איכותי)
  • מבנה אתר (הכוונה עם כותרות בצורה ברורה)

לסיכום

כמו שאתם לא מנסים לטפל לעצמכם בשיניים אלא הולכים לרופא שיניים וכמו שאתם לא הולכים לבד לבית המשפט, חשוב מאוד שיהיה לכם משרד פרסום טוב ואיכותי, בעל ניסיון רב שיעניק לכם שירות מקצועי ויעיל.

התקשרו אלינו ונשמח לתת לכם הצעה מותאם אישית על ידי יועץ פרסומי.

שתפו את הפוסט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר
קידום ברשתות חברתיות
מאמרים

12 שאלות ותשובות על קידום אתרים בגוגל

מה זה SEO? SEO מייצג אופטימיזציה למנועי חיפוש. על ידי אופטימיזציה ניתן להגדיל את התנועה לאתר בצורה אורגנית (ללא תשלום) ובצורה מדוייקת יותר. מה עדיף,

ניהול קמפיינים בפייסבוק וגם קידום בפייסבוק
מאמרים

ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק

בין אם אתם בעלי עסק גדול, בינוני, קטן או שאתם אפילו פרילנסרים. אתם תמיד תשאפו להגדיל את כמות הלקוחות החודשית ולהגדיל את מחזור המכירות. בשלב

Call Now Button

הישארו מעודכנים

קבלו עדכונים חמים
ישירות למייל

דילוג לתוכן