פרסום בעיתון

פרסום בעיתון

תוכן עניינים

פוש מיתוגי שלא חשבתם עליו

פרסום בעתון הוא אחת הדרכים הוותיקות ביותר לפרסום. עם התעצמות האינטרנט והדיגיטל השימוש בה פחת אך הוא עדיין קיים. שימוש בפרסום בעיתון

עסקים רבים שרוצים לפרסם את עצמם בצורה ממוקדת לדוגמה בעיר שלהם או באזור המגורים שלהם, ימצאו לנכון לבצע פרסום בעיתון מקומי אפקטיבי. פרסום בעיתונות הוא תחום פרסומי רחב שהתקציבים בו מתחילים מכמה מאות שקלים ויכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים. למי מתאים לבצע פרסום בעיתון? האם כדאי לפרסם פרסום בעיתון מודפס או עיתון דיגיטלי? פוש דיגיטל עושים לכם סדר.

פרסום בעיתונות מתחלק ל-2 קטגוריות

  1. פרסום בעיתון מקומי – שוק המקומונים מופץ באזורים רבים בארץ ומתאים בעיקר לבעלי עסקים עם חנות/עסק במקום אחד. פרסום בעיתונות מקומית אשר העלונים הללו מופצים בדוכנים, בתים פרטיים, בתי עסק וכך מגיעים לקהל יעד הזקוק למידע זה.
  2. פרסום בעיתון אזורי – פרסום בעיתון אזורי מיועד בעיקר לבעלי עסקים שרוצים להגדיל את המיתוג שלהם. עסקים שיש להם כמה סניפים בארץ ורוצים להיראות איכותיים.

מהי הדרך הנכונה לבצע פרסום בעיתון

  • התייעצות עם יועץ פרסומי או סוכנות פרסום, תוכל לחסוך לכם כסף רב.
  • יש חשיבות גבוהה לאיכותם של התכנים, הגרפיקה לגודלה של המודעה ולמיקומה בעיתון.

חשוב מאוד לגבש אסטרטגיה שיווקית לפני מהלך של פרסום בעיתונות ולחשב ROI (החזר על ההשקעה).

יתרונות של פרסום בעיתונות

חשיפה ומחיר

התפוצה של עיתון מודפס מגיע לאלפי אנשים אם לא יותר. זו נחשבת לפלטפורמה זולה מאוד ומתאימה לעסקים בתחילת דרכם שרוצים להוביל את העסק שלהם לשלב הבא.

קהל שבוי

המודעות הללו בעיתון לא ניתנות לדילוג ואי אפשר להתעלם מהן. לכן, הקהל שקורא אותן נחשב ל"קהל שבוי" ובמידת הצורך הוא יעשה שימוש במידע שמופיע בהן.

הנעה לפעולה

בשונה מפרסום ברדיו למשל, שבו אי אפשר להמחיש לקהל היעד את המוצר/שירות. שילוב של אלמנטים הכלולים בעיצוב במודעה ובכתיבה השיווקית עוזרים לתפוס את עין הגולש ולהניע אותו לפעולה.

פרסום בעיתון מודפס או פרסום בעיתון דיגיטלי

אין ספק שהשוק עובר לעיתונים דיגיטליים, אך אין זה אומר שהעיתון המודפס לא מתאים לסוגים שונים של עסקים עם מגוון תקציבים. בעיתון מודפס קיימת אפשרות לחתוך את הדף ולקחת אתו או לקחת אותו או את כל העיתון ולשמור אותו לשלב מאוחר יותר, דבר שאינו אפשרי במהדורות הדיגיטליות. בכל מקרה, אנו בפוש דיגיטל מאמינים שצריך לגבש אסטרטגיה שיווקית לפני כל פרסום.

שילובים אפשריים של פרסום בעיתונות

עבור עסק שמעוניין לבצע מיתוג אנו ממליצים לשלב בין כמה מפלטפורמות הפרסום השונות מתוך האופציות של פרסום בטלוויזיה, ברדיו, בכתבות דיגיטליות, ברשתות החברתיות ופרסום דרך מנועי החיפוש. שילוב בין פלטפורמות אלו יאפשרו ללקוח הפוטנציאלי לראות אתכם בכל מקום, כך המותג ישתרש בזיכרון שלו. פעולה זו תשכנע אותו לפעול בדרך זו והוא יספר על כך גם לסובבים אותו.

כיצד מבצעים פרסום בעיתון?

כדי לקדם את העסק שלך, השלב הראשון הוא לשוחח עם נציג פרסום שלנו, או להשאיר לנו הודעה. היועץ הפרסומי שלנו ישוחח אתכם, יקשיב לצרכים שלכם ובהתאם לכך ימליץ לכם על הדרכים האפקטיביות ביותר כדי להגיע למטרה. ההתאמה היא אינדיבידואלית לכל סוג של עסק, לאחד מתאימה יותר המדיה הדיגיטלית באמצעות פילוח של גילאי המשתמשים ברשתות החברתיות ולאחר עדיף לפעול בעיתונות המקומית המודפסת. היועצים הפרסומיים שלנו שמכירים את עולמות המדיה על כל הרבדים שלהם, יוכלו לתפור עבורכם את החליפה המתאימה ביותר, כדי שתיהנו מהתוצאות.

שתפו את הפוסט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר
קידום ברשתות חברתיות
מאמרים

12 שאלות ותשובות על קידום אתרים בגוגל

מה זה SEO? SEO מייצג אופטימיזציה למנועי חיפוש. על ידי אופטימיזציה ניתן להגדיל את התנועה לאתר בצורה אורגנית (ללא תשלום) ובצורה מדוייקת יותר. מה עדיף,

ניהול קמפיינים בפייסבוק וגם קידום בפייסבוק
מאמרים

ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק

בין אם אתם בעלי עסק גדול, בינוני, קטן או שאתם אפילו פרילנסרים. אתם תמיד תשאפו להגדיל את כמות הלקוחות החודשית ולהגדיל את מחזור המכירות. בשלב

Call Now Button

הישארו מעודכנים

קבלו עדכונים חמים
ישירות למייל

דילוג לתוכן