פרסום בטלוויזיה

פרסום בטלוויזיה

תוכן עניינים

כמה עולה פרסומת בטלוויזיה ואיך זה עובד?

פרסום בטלוויזיה מתחלק ל2 קטגוריות מרכזיות:

  1. פרסום חסויות בטלוויזיה – אורכן בדרך כלל הוא כ – 6 שניות פרסום והן מתחלקות לסוגים של רצועות כמו פרסום חסויות בטלוויזיה של רצועות בוקר, או פרסום חסויות בטלוויזיה ברצועות שידור פרמיום.
  2. פרסום תשדירים – אורך הזמן נע בין חצי דקה ומעלה. הזמן נקבע על פי מדד הרייטינג ולא על פי כמות הצפיות בתשדיר, וכך התשלום הוא נגזרת של זמן הצפייה שבו הצופה אכן ראה את הפרסומת שלכם.

יתרונות פרסום בטלוויזיה

מיתוג 

פרסום בטלוויזיה מאפשר חשיפה למאות אלפי לקוחות פוטנציאלים בכל דקה של שידור. חשיפה זו תגרום באופן מהיר לחיזוק המותג ויגרום לבאז תקשורתי סביבו. הטלוויזיה היא הפלטפורמה המתאימה ביותר לבניית מותג ולהזדהות עם המותג.

תרגוט 

בעזרת פרסום בטלוויזיה בתוכניות ספציפיות תוכלו להגיע לקהל יעד מדויק. למשל דרך תוכניות כמו "נינג'ה ישראל" או "הישרדות" תוכלו להגיע לקהל צעיר, בעוד באמצעות פרסום בתוכניות בוקר תוכלו להגיע לקהל נשי או קהל מבוגר יותר.

כוח השכנוע

הטלוויזיה היא הפלטפורמה הקרובה ביותר לחיינו האמיתיים, לכן קל באמצעות פרסום באחד מערוצי הטלוויזיה לשכנע צופה שישתמש במשחת שיניים, אשר מסוגלת להלבין את שיניו או ברכישת מכשיר כושר אשר מסייע להפחתה במשקלו של הגוף. הפרסום בטלוויזיה אינו ענין של מה בכך ויש לבצע הכנות מתאימות לכך. קיימים תנאים בסיסיים שחובה שיתקיימו לפני שהערוצים מאשרים הופעה של פרסומת זו או אחרת. לדוגמה קיימים חוקים מהותיים מה מותר להגיד ומה מותר להיראות במהלך התשדירים הללו. לאור המיקוד הענייני, רוב הצופים שיראו פרסום בטלוויזיה ישוכנעו שהמוצר/השירות עובד.

כמה עולה פרסומת בטלוויזיה?

מחיר פרסום בטלוויזיה משתנה לפי ערוץ השידור, הרייטינג בתוכנית הספציפית ועל פי אורכו של תשדיר הפרסום. סדר גודל של מחיר עבור פרסום חסות יתחיל בעלות של כ-50 אלף ₪, בעוד מחיר עבור תשדיר פרסומי יתחיל בעלויות הנעות סביב 250 אלף ש"ח. יש להביא בחשבון שאלו הן העלויות של הפרסום והן אינן כוללות את עלות ההפקה שמסתכמת בסכומים גבוהים מאד. העלויות הללו משתנות בהתאם להשקעה הנדרשת, כמות השחקנים, עלותם של השחקנים אם מדובר בסלבס אשר זוכים לסכומי כסף משמעותיים עבור כל הופעה שלהם, העלות של הלוקיישן אם זה מוסרט בארץ או בחו"ל ועלויות נלוות כמו ביגוד, איפור, תאורה, תפאורה ועוד.

למי מתאים לפרסם בטלוויזיה?

לכל חברה שמעוניינת להגדיל את המיתוג ואת היקפי המכירות של מוצריה בתחומים עסקיים שונים כמו נדל"ן, מזון, אופנה, רכב, ביטוחים, קמעונאות ועוד. כל פרסום הוא בדרך כלל אפקטיבי ויוביל לשיפור ברמת המכירות של החברה. מניסיון העבר, כל עסק שהשקיע במיתוג, העלה מחירים והצליח לייצר הרבה יותר לידים שמגיעים בדרך הרגילה מפה לאוזן. מחיר הפרסום בטלוויזיה הוא אכן גבוה מאד אך בעלות מול תועלת יש הצדקה להשקעה הגדולה אם מדובר בעסק הנכון שמלווה אותו סוכנות פרסום מקצועית שמבינה את צרכי העסק.

איך לבצע פרסום בטלוויזיה?

מומלץ מאוד להתייעץ עם סוכנות פרסום כמו פוש דיגיטל כדיי לגבש אסטרטגיה שיווקית. בהתאם לקהל היעד שלכם נוכל לגבש יחד אסטרטגיה שיווקית כדי לבצע פרסום אפקטיבי לפלח השוק המדויק ה ביותר, על פי ערוץ השידור המתאים ביותר, בזמן הנכון ועם כמות הרייטינג המתאימה. אם אתם מעוניינים להיפגש לשיחת ייעוץ ראשונה ללא עלות, תוכלו להשאיר כאן את הפרטים או להתקשר אלינו ונשמח לגבש איתכם אסטרטגיה שיווקית.

שתפו את הפוסט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר
קידום ברשתות חברתיות
מאמרים

12 שאלות ותשובות על קידום אתרים בגוגל

מה זה SEO? SEO מייצג אופטימיזציה למנועי חיפוש. על ידי אופטימיזציה ניתן להגדיל את התנועה לאתר בצורה אורגנית (ללא תשלום) ובצורה מדוייקת יותר. מה עדיף,

ניהול קמפיינים בפייסבוק וגם קידום בפייסבוק
מאמרים

ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק

בין אם אתם בעלי עסק גדול, בינוני, קטן או שאתם אפילו פרילנסרים. אתם תמיד תשאפו להגדיל את כמות הלקוחות החודשית ולהגדיל את מחזור המכירות. בשלב

Call Now Button

הישארו מעודכנים

קבלו עדכונים חמים
ישירות למייל

דילוג לתוכן