OUTBRAIN

פרסום באאוטבריין/טאבולה

עולם התוכן הממומן

כמה פרסומות ומודעות קפצו לכם היום ברשתות? בדיוק. עולמות הדיגיטל רוויים שיווק וכולנו מוצפים. זו הסיבה שבהרבה מקרים אנשים מדלגים על מודעות ובאנרים אפילו מבלי לשים לב, וכאן מגיע הערך העיקרי של שיטת ה Content Marketing. אאוטבריין וטאבולה הן פלטפורמות תוכן ממומן 'צד שלישי' שפועלות באתרים נבחרים ('פאבלישר'). כך, מופיע התוכן שלכם באתרים המובילים ופוגש את הלקוח הפוטנציאלי בנראות של כתבה או מאמר תוכן, ולא של פרסומת. מדובר בקמפיין שיכול להביא לא מעט טראפיק לאתר שלכם, וגם לעזור לשפר את קידום האתר בגוגל באופן אורגני- כתוצאה מהופעת התוכן שלך באתרים חזקים בעלי סמכות גבוהה.

תוכן הוא שם המשחק

צרכנים רוויים מפרסום כבר אמרנו? לכן חשוב כל כך שפרסום מאאוטבריין או טאבולה, יהיה חלק מהאסטרטגיה השיווקית שלכם. ויש עוד יתרונות בסיפור הזה:

הזדמנות לתת ערך מוסף אמיתי ולגרום ללקוח הפוטנציאלי שלכם לפנות זמן להעמיק בתוכן.

כתבה או מאמר איכותי, מעניין שמביא נקודת מבט מעניינת, ימצב אתכם כאוטוריטה בתחומכם.

התוכן מוצג באתרים מובילים כמאמר או כתבה באופן שמעודד להיכנס ולקרוא, מבלי לשים לב שמדובר בפרסום.

כמו שכבר אמרנו, הקישור לאתרים מובילים מעלה את רלוונטיות האתר שלכם מבחינת גוגל ומעלה את הדירוג האורגני שלו.

בהשוואה לקידום ממומן בגוגל וגם לפרסום בפייסבוק, עלויות קמפיין באאוטבריין / בטאבולה, יהיו ברוב המקרים, נמוכות יותר.

אופן הפרסום המקומי בפלטפורמות התוכן הממומן, מאפשרות להגיע לקהל רלוונטי וזמין יותר.

ניתן לשלוט על הביד (סכום לקליק) עד רמה של 0.01$ ! יתרון נוסף בשליטה על התקציב היא ביכולת להגדיר איזה פבלישר יפרסם את הכתבה שלך ואיזה לא.

הפרסום באאוטבריין/ טאבולה לא רק מצריך זמן רב, אלא גם מומחיות והיכרות מעמיקה עם הפלטפורמה. בדיקת הקמפיין צריכה להתבצע ברמה היומית, ע"י קמפיינר צמוד שצריך להסיק תובנות יומיות לגבי אפקטיביות התוכן, איזו מודעה עבדה טוב יותר, איזה פבלישר עבד חזק יותר ועוד.. מדובר בקמפיין שיכול ליצור עבורכם חיבור משמעותי לקהלים חדשים ורלוונטיים, ויש לנו את המומחים שיוכלו לגרום לזה לקרות.

איך מתחילים?

בשיחת ייעוץ ובניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

*מתקציבים של 10,000 ש"ח ומעלה

פרסום באאוטבריין

לשאלה מתי כדאי לעשות פרסום באאוטבריין קודם כל כדאי לשאול – האם הקמפיינים שלכם ברשתות החברתיות ממשיכים להביא לכם לידים איכותיים?

במידה ולא קיימים 3 סיבות עיקריות:

  1. הקמפיין לא בוצע כמו שצריך – יש למעלה מאלף סיבות למה, החל מאסטרטגיה שיווקית, מודעות שלא תופסות את העין, כתיבה שלא מניעה לפעולה, תרגוט, תקציב ועוד 995 סיבות
  2. כנראה שהגעתם למצב שבו מיציתם את הקהל שלכם. הפיתרון של זה הוא לגוון את העיצוב של המודעות או את הקופי.
  3. אתם לא בפלטפורמה הנכונה וכנראה שתצטרכו לפנות לדרכי פרסום אחרות כמו לדוגמה קידום באאוטובריין.

נעשה סדר, ישנם את הפלטפורמות המוכרות שהן: פרסום בפייסבוקפרסום באינסטגרםפרסום בגוגל, פרסום ביוטיוב ואז יש את הפחות מוכרות כמו פרסום בלינקדאיןפרסום בטיקטוק, פרסום בטאבולה ואחרון קידום באאוטבריין – עליו נדבר

אאוטבריין הינה פלטפורמה שעובדת עם האתרים הגדולים ביותר בארץ ומשתלמת מאוד ביחס לעלות מול תועלת.

החלטתם שהעסק שלכם צריך שיווק באאוטבריין? התקשרו אלינו עכשיו!

בואו נעשה סדר:

פאבלישר – אתר בעל טראפיק כמו YNET , כלכליסט וגלובס

חברת הפרסום – החברה שבוחרת עם אילו פאבלישרים לעבוד

אאוטבריין – הפלטפורמה שבה חברת הפרסום עובדת עלייה

רוב האנשים אינם יודעים שמדובר במודעה

ככל שעובר הזמן יותר ויותר אנשים מזהים פרסומות בנייד ובמחשב. אם בעבר לא ידעו שעל מודעה ממומנת בפייסבוק רשום Sponsored ועל מודעה בגוגל רשום ממומן, היום כבר כמעט כולם יודעים.

זאת הסיבה שהרבה מאוד משתמשים לא לוחצים על מודעות ממומנת וזאת הסיבה שהרבה מאוד עסקים הולכים לשירות קידום אורגני בנוסף לשירות ניהול קמפיינים בגוגל.

פרסום באאוטבריין לעומת זאת, משתלב בצורה של כתבה רגילה, עם תוכן רגיל לגמרי ומאוד קל לא לזהות אותו כפרסומת.

שיפור המיתוג

תחשבו על זה, כתבה רשמית על העסק שלכם, בכל האתרים הגדולים!

אותה כתבה נראית כאילו אותו אתר כמו גלובס וכלכליסט כתב אותו, דבר שמייצר מקצועיות ואמינות בשמיים.

בתקציב לא גבוה תוכלו להגיע לחשיפה מאוד גבוהה , והתשלום – פר קליק

העלויות נמוכות מאוד

אם המתחרים שלכם משקיעים סכומים מאוד גבוהים ב-ניהול קמפיינים בגוגל, המחיר של הביד יהיה גבוה. לכן עדיף לכם לשקול לבחור פלטפורמה אחרת.

לא חייבים לפרסם רק בפלטפורמות המוכרות של פייסבוק ואינסטגרם, פרסום באאוטבריין זאת דרך מעולה להשיג לידים איכותיים במחיר מנצח.

פרסום באאוטבריין יאפשר לכם לפרסם בכל האתרים הגדולים ללא צורך להשקיע סכומי ענק

עוד יתרון, הינו שאם תפנו ישירות לפאבלישר כנראה שהמחיר שלכם יהיה הרבה יותר גבוה מאחר שאתרים אלו לא מתעסקים בפרסום של תקציבים קטנים.

בפרסום באאוטבריין לעומת זאת, תוכלו לבחור כמה להשקיע ואיפה להשקיע.

שיפור איכות הליד ומחירו כי אתם בוחרים עם מי לעבוד עם פרסום באאוטבריין

מאחר ואתם מחליטים עם מי לעבוד, תוכלו לבדוק לא רק איזה פאבלישר הביא לכם הכי הרבה לידים, אלא גם איזה פאבלישר הביא לכם לידים הכי איכותיים.

וכך לסנן אתרים שלא הועילו, ולהגדיל תקציבים באתרים שכן הועילו.

במידה ואתם משקיעים סכומים העולים על 5,000 ₪ או סתם אין לכם זמן וידע להתעסק בשיווק,

תוכלו לפנות לפוש דיגיטל, משרד פרסום אשר מתמחה בשירותי פרסום באאוטבריין.

אנו ננהל לכם את תקציב הפרסום עם התמורה הטובה ביותר להשקעה שלכם.

ליצירת קשר עם יועץ פרסומי – השאירו פרטים או התקשרו אלינו

דילוג לתוכן