מה זה אתר תדמית?

build a website

תוכן עניינים

ומדוע חשוב שגם לעסק שלכם יהיה כזה בשנת 2021?

אופן הצגת העסק שלכם באינטרנט משפיע מאוד על הפעילות העסקית שלכם. לא משנה באיזה ענף אתם פועלים, התחרות היא קשה. כולם מנסים להפיק את המיטב מתהליך הגלובליזציה ואתם רוצים להבטיח שהסיפור שלכם יבלוט ויישמע מעבר לכל הקולות האחרים. כאשר אתם מציגים באתר האינטרנטי שלכם מוצרים לקנייה מקוונת, אתם בוודאי שומרים על אחידות המאפשרת ללקוחות למצוא ולקנות בקלות את המוצרים המבוקשים. אבל עם כל הכבוד לסדר ולארגון הללו, הם עדיין לא מספרים את הסיפור של העסק שלכם. אתר תדמית נועד במיוחד כדי לעשות זאת ולשמש כמעין כרטיס ביקור של העסק שלכם.

מה הסיפור שלכם?

אתר תדמית מאפשר לכם לספר את הסיפור של החברה שלכם ולהתכוונן לקהל היעד שלכם, בצורה המרתקת והיצירתית ביותר. הסיפור של העסק והאופן שבו הוא יוצג באתר התדמית, אמור להיות קשור לאופי הייחודי של העסק. אמנם, אין גישה אחת אוניברסלית ליצירת אתר תדמית מעולה. אבל, באופן כללי – אם הענף שלכם מיועד לקהל מבוגר יותר – אזי אתר קלאסי עם עיצוב משובח הוא כנראה המתאים ביותר. אבל אם קהל היעד שלכם הוא צעיר ותוסס, הבחירה הנכונה עשויה להיות גישה עיצובית נועזת יותר, אסימטריות והרבה אנימציות. לאתרי העסקים באינטרנט יש מבנה די קבוע ורובם כוללים את הדפים החשובים ביותר: דף הבית, דף אודות, דף פרויקטים או גלריה ודף יצירת קשר. אתר תדמית עסקי, לעומת זאת, הוא מעין חלון הראווה של העסק שלכם שעוצב בקפידה כדי להבטיח תדמית ממוקדת ואיכותית המספרת באופן ברור את הסיפור של העסק שלכם.

כיצד יוצרים אתר תדמית אפקטיבי?

כדי לעודד את הגולשים להישאר באתר התדמית שלכם, עליכם להשקיע לא רק בגרפיקה מתוחכמת ויפהפייה, אלא באלמנטים נוספים שיאפשרו לגולשים להבין מיד ׳מה הסיפור שלכם׳. כלומר:

  • מי אתם?
  • מה אתם עושים?
  • למה זה מעניין אותנו, הגולשים?
  • ולמה כדאי לנו להישאר כאן?

איך עושים זאת?

  • בניית אתר תדמית קריא ומשכנע ממבט ראשון – כדי שזה יקרה יש להשתמש במסרים ברורים שניתן לקלוט כהרף עין. כותרות בולטות המכילות את המידע החשוב ביותר שאתם רוצים להעביר לגולשים יכולים לתפוש את תשומת הלב כך שהגולשים יגלו עניין באתר, יישארו בו ויבצעו פעולות רכישה.
  • בניית אתר תדמית ברור וקל לניווט – המשמעות היא יצירת דפים באתר שהמטרה שלהם ברורה. לדוגמה, דף גלריה שמציג עדויות חזויות לפעילות של העסק; או דף קשר שמציג את כל הדרכים שבהן ניתן ליצור קשר עם העסק.
  • בניית אתר תדמית מותאם לטלפון הסלולרי – כמעט כולנו נוהגים לגלוש מהסלולרי שלנו, אנחנו לא ממתינים עד שנגיע הביתה ונתיישב ומול המחשב. לאור מציאות זו, חשוב לבנות אתר תדמית מותאם לטלפון, שמציע חוויית גלישה ידידותית וחיובית למשתמשים בסלולריים.
שתפו את הפוסט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר
קידום ברשתות חברתיות
מאמרים

12 שאלות ותשובות על קידום אתרים בגוגל

מה זה SEO? SEO מייצג אופטימיזציה למנועי חיפוש. על ידי אופטימיזציה ניתן להגדיל את התנועה לאתר בצורה אורגנית (ללא תשלום) ובצורה מדוייקת יותר. מה עדיף,

ניהול קמפיינים בפייסבוק וגם קידום בפייסבוק
מאמרים

ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק

בין אם אתם בעלי עסק גדול, בינוני, קטן או שאתם אפילו פרילנסרים. אתם תמיד תשאפו להגדיל את כמות הלקוחות החודשית ולהגדיל את מחזור המכירות. בשלב

Call Now Button

הישארו מעודכנים

קבלו עדכונים חמים
ישירות למייל

דילוג לתוכן