תוכן עניינים
רוצים שמומחה לשיווק יחזור אליכם?
השאירו פרטים בטופס למטה
לקוח או מוצר

מדברים לקוח או מוצר? מאמר לא לבעלי לב חלש

אתם מדברים לקוח או מוצר? תנו לנו לגלות לכם משהו – המוצר שלכם לא מעניין, אפילו לא מעניין בכלל.

ואם לא נעלבתם ועדיין נשארתם פה,

בואו ננתח את זה בהיגיון

תעצרו רגע לחשוב

מתי קניתם לאחרונה משהו?

יופי עכשו שחשבתם תשאלו את עצמכם – למה קניתם את זה?

התשובה שקיבלתם – זה מה שמעניין!

אף אחד לא קונה מוצר, תמיד אנשים קונים את מה יוצא להם מזה.

נשמע לא חדשני בכלל, ואולי אפילו אתם חושבים שזה ברור וכבר שמעתם את זה מכל כיוון

אבל עדיין אנחנו רואים שחברות עדיין לא הפנימו את זה.

בוא ניקח דוגמא

נגיד שאנחנו לוקחים מותג בתחום הקוסמטיקה שכתוב ככה במודעות –

  • המוצר אנטיבקריאלי
  • המוצר נוצר בתהליך טבעי
  • המוצר טוב לאקנה
  • בתוך החבילה יש 3 בקבוקונים

אז בוא נגיד את האמת – 

הפרטים האלה חשובים, אבל בלי ה'למה' שלהם זה ממש לא מייצר את אותו אפקט ואיבדנו את העיקר.

נגיד שאחרי ה'אנטיבקריאלי' היה כתוב – וזה מה שמאפשר מהחיידקים לא להתפשט ולתת לך עור נקי ותחושת רעננות ורוגע.

ונגיד שאחרי שכתוב שהוא נוצר בתהליך טבעי היה כתוב – וכתוצאה מכך כל המרכיבים שנמצאים בתכשיר שומרים באופן מלא על האיכויות הטבעיות שלהם בשונה מכל התכשירים שנוצרו במעבדה וככה את תראי באמת שינוי משמעותי בעור.

ונגיד שבמקום שהמוצר טוב לאקנה, תסבירו מה יקרה לבחורה שתשתמש במוצר ואיך תרגיש.

ונגיד שבמקום להגיד שיש 3 בקבוקונים בחבילה תסבירו שחשבתם עליה ושצריך בדיוק 3 בקבוקונים כדי להשיג את מה שהיא רוצה.

טוב, כנראה שהבנתם כבר, ואפשר להביא עוד מלא דוגמאות.

וזה בדיוק ההבדל הדק בין מודעות שממירות 'בסדר' למודעות שממירות 'ממש טוב'.

וזה בדיוק ההבדל בין מיילים שמביאים הכנסה משמעותית לכאלה שמביאים סטנדרט.

תזכרו – תמיד תמיד שימו את עצמכם בנעליים של הלקוח ותנסו להבין האם זה היה נוגע בכם.

מכאן – תיהיו אמיצים, תכינו לעצמכם קפה ולכו למודעות שלכם, ותראו איך אתם יכולים לדבר יותר 'לקוח' ופחות 'מוצר'.

ואם אתם בנקודה שאתם רוצים להתקדם לרמה הבאה

ולהתחיל לעבוד עם משרד פרסום שיודע לזקק את המסרים המדויקים לקהל שלכם

מוזמנים לפנות אלינו

בואו ניתן פוש דיגיטל💪

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

דילוג לתוכן