כיצד לשלב דיוור אלקטרוני

כחלק מאסטרטגיית הקידום של העסק

דיוור אלקטרוני זוהי דרך זולה, מהירה וחכמה לכל עסק המעוניין להישאר בתודעת הלקוחות, בין אם מדובר על לקוחות קיימים וגם לכאלה שרק התעניינו במוצר או בשירות אותו אתם מציעים.

כל בעל עסק יודע כי תהליך שימור וגיוס לקוחות הוא תהליך ממושך ובלתי פוסק מיום הקמת העסק. כחלק מתהליך שימור לקוחות, חשוב לא רק לגייס לקוחות חדשים אלא גם לשמר את לקוחות קיימים. אמצעי השיווק העומדים בפני בעלי העסקים, לרוב כרוכים בהוצאות רבות כגון שיווק במדיות חברתיות, אסמסים, קידום ממומן במנועי חיפוש, קידום אורגני או שיווק באתרי תוכן ועוד. אלו אמנם ערוצי שיווק חזקים ויעילים אך לא רק שההוצאה הכספית הגבוהה אין בגינן תמורות מידיות אלא לטווח הרחוק בלבד.

דיוור אלקטרוני לעסקים הוא ערוץ שיווקי יעיל, זול ומהיר. מטרתו של הדיוור האלקטרוני הוא שמירה על קשר רציף עם קהל רחב במיוחד הכולל הן את הלקוחות הקיימים והן את הלקוחות הפוטנציאליים, מיתוג העסק כמקור סמכות ומידע שמשקיע בלקוחותיו ושיווק המוצרים והשירותים שמציע העסק. במכתב יהיו טיפים ומבצעים מיוחדים שרלוונטים עבור מקבלי המכתב ותמיד מתקבלים בברכה, ובעצם כל מידע רלוונטי, מעניין ומועיל יבטיח את השגת המטרות. 

דיוור אלקטרוני וקידום אתרים

 

אז נכון שכיום מרבית הלקוחות מקבלים דיוור אלקטרוני ישירות לתיבת הספאם ואינם טורחים להעיף בהם מבט. עם זאת, זה אחד הכלים המוצלחים ביותר לשימור ומכירה בקרב קהל לקוחות חדשים וקיימים, עפ"י מחקר שנערך, שיווק בדואר אלקטרוני מכניס כ-40 דולר על כל דולר אחד שאתם מוציאים. מדובר באחוזים מהגבוהים בעולם השיווק והיעילים ביותר לקידום לעסקים. ואם לא די בהחזר השקעה גבוה, מגזין פורבס מצא כי רוכשים אונליין שהגיעו דרך דוא"ל שיווקי, מבזבזים יותר מגולשים אחרים.

באמצעות דיוור אלקטרוני יעיל תוכל ליצור מערכת יחסים ארוכת טווח שתגרום לקהל היעד לרצות לפתוח את המיילים שלך, לראות מה כתבת במייל. כך תהיה לך רשימת תפוצה איכותית, קהל שמעוניין להכיר את בעל העסק באופן אישי ומתעניין במה שיש לו לספר. כי לא הכמות היא מה שחשוב אלא האיכות.

באמצעות דיוור אלקטרוני ניתן לאפיין את קהל היעד המקבל על פי קריטריונים שונים כגון, מגדר, גיל, השכלה, תחביבים ועוד. כך שלמעשה אתם "שולטים" ביכולת ההפצה של המידע הרלוונטי על בסיס נתונים ברורים מאוד אודות מקבל ההודעה, מה שהופך את הסבירות לפתיחת ההודעה ולהתעניינות מצד המקבל – לגבוהה ביותר. בנוסף על כך קיימת אפשרות ניתוח של תוצאות הדיוור ששלחתם, כך שניתן לקבל מידע עדכני על פתיחת המייל, הקלקה על קישורים, לקוחות פעילים וכדומה. האם הייתם יכולים לקבל זאת בעזרת הפצת פלאיירים שנשלחים לבית הלקוח? ונניח והלקוח אינו פותח את ההודעות שנשלחות אליו, הוא עדיין מקבל תזכורת מכם שאתם עדיין שם בשבילו.

לסיכום מדובר בכלי שיווק יעיל וחסכוני, שימוש מושכל ונכון, ימקסם את התועלת ומבטיח עלייה

צרו עימנו קשר

אין זה משנה אם יש לך עסק קטן הזקוק לדחיפה ראשונית בפרסום ובקידום האתר או חברה בין-לאומית הזקוקה למערך שיווק דיגיטלי מלא עם איש קשר צמוד שיבנה עבורך אסטרטגיה שיווקית מקיפה – לנו יש את השילוב בין הכלים, הידע ואנשי המקצוע המנוסים והמוסמכים – שיאפשר לך להזניק את העסק שלך במרחבים הדיגיטליים.

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר

כל הזכויות שמורות  © 2019 

Site By PUSH DIGITAL

Call Now Button דילוג לתוכן