תוכן עניינים
רוצים שמומחה לשיווק יחזור אליכם?
השאירו פרטים בטופס למטה
יועץ קידום אורגני

יועץ קידום אורגני – האם יש דבר כזה בכלל?

שמי דניאל סרוסי, בעלים של חברת פוש דיגיטל, סוכנות שמתעסקת בשיווק דיגיטלי 360 (אורגני, ממומן, משפיענים ועוד) ואני משמש גם בשירות של יועץ קידום אורגני.

סיפור!

לפחות 20 אנשים שאני זוכר התקשרו אליי וסיפרו לי על איך האתר היה במיקומים מאוד טובים בעמוד הראשון והיום הוא בעמוד 5,6 במקרה הטוב.

לאחר בדיקה מהירה בWEB ARCHIVE הבנתי שאותו מעצב אתרים שבר להם את הURL (שינה אותם לכתובת אחרת) וככה איבדו את כל הכוח שלהם.

בשני לחיצות כפתור החזרתי אותם למה שהיו.

סיפור 2!

לפחות עשרה אנשים שאני זוכר אמרו לי שהם הגיעו למקומות ראשונים אבל אין עדיין את כמות הלידים שהם ציפו לו.

אחרי ניתוח וחשיבה מעמיקה, שינינו את העמודים באתר שלהם כדיי שימירו יותר.

איך? יותר הנעה לפעולה, יותר / פחות טקסט, יותר / פחות עיצובים ואינפוגרפיות ועוד.

בעצם כל מקדם יכול לשמש כאותו יועץ קידום אורגני. אבל איך תבחרו נכון?

ניסיון? מקדם אתרים טוב לא נמדד בכמות השנים שהוא עובד בתחום, מנסיון שלי המקדמים הטובים ביותר הם בין 5-15 שנה בתחום, אבל כמובן יכול להיות מקדם מעולה שאוהב ללמוד ולמד מהטובים ביותר במשך שנה.

סוכנות / פרילנס? מנסיון שלי בחברות ענקיות המקדמי אתרים דווקא פחות טובים, הם גם בדר"כ ג'וניורים.
פרילנסרים יכולים להיות מעולים, אבל בדרך כלל כישורי עיצוב, תכנות וכתיבה חסרים להם, מה לעשות, בן אדם לא יכול לדעת הכול.

סוכנויות משפחתיות הם בדר"כ הפיתרון הטוב ביותר. חברת פרסום בנות 5-10 עובדים.

שם אותו יועץ קידום אורגני הוא לא גם מקדם, גם בעלים, גם איש מכירות וגם אחראי גבייה אלא הוא מתעסק רק בקידום אורגני, במחקר ובפיתוח.

הגדלת ראש? בדיוק הפרט שצריך להיות לאותו יועץ קידום אורגני. לחקור את התחום, להסתכל על הלקוח, על המתחרים שלו, על הביטויים שהוא תפס ולא תפס, ולעשות הכול כדיי שיצליח.

חלוקת תפקידי SEO

יועץ קידום אורגני  / אסטרטג SEO – הוא זה שבונה את האסטרטגיה, מזהה שגיאות ומתווה את התהליכים שצריך לעשות כדיי להגיע ליעדים. מושווה לתקציבאי.

מנהל SEO – הוא זה שרץ בפועל עם הלקוח ומעדכן אותו. הוא זה שמנהל את המעצב, כותב תוכן, מתכנת ועוד. מושווה לרעיונאי.

איש SEO  – הוא יותר עושה פעולות ללא הגדלת ראש וחשיבה מחוץ לקופסא. מושווה לקמפיינר.

נ.ב. אצלנו בפוש דיגיטל אין קמפיינרים ואין אנשי SEO , ויתרנו על התפקידים האלו כדיי לתת ללקוח את השירות והמקצועי ביותר.

ליצירת קשר איתנו חייגו עכשיו >>> 077-997-7786

על מה יועץ קידום אורגני מסתכל?

אני אגיד לכם על מה אני מסתכל.

אני מחלק את ההסתכלות שלי על כמה פרמטרים.

שגיאות עיצוביות – אני חושב כמו משתמש ומנסה להבין אם ב10 שניות הבנתי על מה האתר מדבר. 99.999% מהפעמים שאני מבקש מלקוח לספר לי קצת על העסק הוא אומר לי שהכול כתוב באתר הוא מספר לי דברים חשובים מאוד שלא כתובים באתר.

העניין הוא, שבעלי עסקים חושבים שהיוזרים שנכנסים לאתר יכולים להיות בו שעות, בפועל מדובר על זמן שהייה של דקה.

שגיאות טכניות: כאן מדובר על מהירות, שגיאות אבטחה, שגיאות שרת, שגיאות 404, 301 ועוד

שגיאות SEO: קישורים יוצאים למתחרים (למה שתעשו את זה?), קישורים נכנסים מאתרים לא טובים (קורה ל90% ממכם.

שגיאות טקסטואליות: טקסט דל ולא איכותי (קורה ל80% ממכם). חשוב לציין שגוגל מעדיף איכות על כמות. ונדמה שבשנת 2025 אנשים עוד לא מבינים את זה.

כאן הכוונה גם על קישורים וגם על אופטימיזציה.

אין אף אתר (תבדקו אותי) שקיבל תוצאות ראשונות בתחומים תחרותיים עם תוכן של GPT, קישורים חלשים, ובלי הגדלת ראש או חשיבה מחוץ לקופסא.

מדוע כדאי לשכור יועץ קידום אורגני?

  1. מומחיות וניסיון – יועץ קידום אורגני מביא עמו ידע עדכני ומעמיק על האלגוריתמים של מנועי החיפוש, אשר משתנים באופן קבוע.
  2. חיסכון בזמן –  במקום להגיע לתוצאות שלכם אחרי 5 שנים (אם בכלל) הוא יכול לקצר לכם את הזמן להגיע ליעד.
  3. התמקדות בעסק – כאשר היועץ מתמקד בקידום האתר, אתה יכול להתרכז בניהול העסק ובמתן שירותים ללקוחות שלך ולדעת שיש מי שמפקח על הדברים.

סיכום

יועץ קידום אורגני הוא שותף חשוב להצלחת האתר שלכם בעולם התחרותי של האינטרנט. בעזרת מומחיות, ניסיון ותכנון אסטרטגי נכון, יועץ יכול להבטיח שהאתר שלכם יבלוט מעל המתחרים, ימשוך יותר תנועה ויגדיל את ההכנסות שלכם. השקעה בקידום אורגני עם יועץ מקצועי היא צעד משמעותי שמבטיח הצלחה דיגיטלית לטווח הארוך.

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

דילוג לתוכן