קידום באמצעות אינסטגרם

לבד או עם משרד פרסום?

כל בעל עסק בין שהוא אוהב את הרשת החברתית אינסטגרם או לא, מבין שבדרך שלו לקידום העסק שלו, הוא חייב לכלול פעילות באינסטגרם.

בעלי עסק רבים לא מבינים שבכל מה שקשור לתהליך קידום באמצעות אינסטגרם, מה שיוצר השפעה זו לא הכמות, אלא איכותם של העוקבים.

מהי הדרך לייצר אסטרטגיה שיווקית עבור פרסום באינסטגרם? למה בשום פנים ואופן לא כדאי לקנות עוקבים ואיך תהפכו את העסק שלכם למותג?

קידום דיגיטל

קידום באינסטגרם

כשמדברים על קידום בדיגיטל בתחומים אשר קשורים לקהל הצעיר, החשיבה הראשונית היא על קידום באמצעות אינסטגרם. עם למעלה ממיליארד משתמשים, החשיפה באמצעות רשת חברתית זו עשויה להתרחש בממדים רחבים ומדויקים.

השלב הראשון הוא לזהות את הקהל שלך באינסטגרם והחלק החשוב ביותר בשלב זה הוא ליצור פרסונה.

יצירת פרסונה

עלייך להגדיר מראש את האישיות של העוקב הרצוי ברמה האישית ביותר. בן כמה הוא? מהיכן הוא בארץ? מהם תחומי העניין שלו? מה יגרום לו לעקוב אחריך?

אל תפסיק לעלות תכנים

קבע לך כמות קבועה של פוסטים / סטורי בכל שבוע שאתה יכול לעמוד בה. תרשום לך תזכורות כדיי לא לפספס, מתי לעלות כל פוסט ומתי להעלות כל סטורי.

כדי לא להיות בלחץ, עדיף לתכנן לפני כל תחילת חודש מהם הפוסטים שיעלו בחודש הבא.

נסה לגוון ככל הניתן בסוג השירותים שאותם אתה מציע ובאופציות פרסום, לדוגמה סרטונים קצרים זה הדבר שעובד באופן מיטבי, לא רק בפלטפורמת פרסום באינסטגרם אלא גם בפלטפורמות של פרסום בטיק טוק, פרסום בפייסבוק פרסום ביוטיוב ועוד.

עם זאת נסה לשלב גם סטורי, IGTV , פוסטים קצרים ופוסטים ארוכים.

לפי המעורבות של העוקבים, תוכל לקבל אינדיקציה מה עבד יותר טוב ומה טוב פחות.

טיימינג זה הכול

בדוק באילו שעות הגולשים מביעים יותר עניין ובאילו שעות זה קורה פחות. בדרך כלל בשעות הבוקר ובשעות הערב, קיימת המעורבות הגדולה ביותר שלהם. כמו כן, תתייחס למועדים, חגים ולטרנדים שקורים בארץ ובעולם.

שתף פעולה עם משפיענים

ככל שתגדל יותר עם עוקבים אמיתיים (משפיענים יודעים מי קנה עוקבים ומי לא וזאת על פי המעורבות) יותר ויותר אנשים יהיו מעוניינים לבצע איתך שיתוף פעולה.

בעזרת אירוח אינסטגרם לייב עם משפיען או מוביל דעת קהל, תוכל להגדיל מכירות ולהגדיל את כמות העוקבים.

אל תשכח לבקש מהם לעקוב

נהוג לבקש בתחילת כל סרטון ובסוף כל סרטון לעקוב אחר העמוד הרלוונטי, להגיב בתגובות למטה ולסמן לייק.

בכל מה שקשור לפלטפורמות של קידום באינסטגרם וכך גם קידום בפייסבוק, המעורבות היא המפתח להצלחה.

פייסבוק ואינסטגרם חושפות יותר פוסטים אשר יש להם הרבה מעורבות, לכן אל תתביישו לבקש כל דבר שיכול להניב לכם מעורבות.

ניהול קמפיינים באינסטגרם

בכל מה שקשור לשירות של ניהול קמפיינים אנו ממליצים לכם לפנות רק לסוכנות דיגיטל או למשרד פרסום.

משרד פרסום מקצועי יחסוך לכם הרבה כאב ראש וגם הרבה מאוד כסף. חלק מהפעילות של משרד פרסום היא לבצע ניהול פרסום אפקטיבי על פי היקפו של התקציב שאותו הגדרתם בהתחלת הפעילות, המשרד המיומן ידאג לכם לקופירייטינג, לעיצוב המודעות ולניהול מנוסה של הקמפיין.

משרד פרסום יבצע יחד אתכם סיעור מוחות, כדי לקבוע את האפיון בצורה מעמיקה ויציע לכם כמה דרכים לפרסום שלא חשבתם עליהם. בדרך זו תוכלו לבצע את הפרסום על הצד הטוב ביותר, להוריד ממכם את כל עניין השיווק, להתעסק בניהול וקידום העסק שלכם ולא לבזבז את הזמן בפרסום וגם בקידום בדיגיטל.

קניית עוקבים לאינסטגרם?

קניית עוקבים בין שזה לאינסטגרם ובין שזה לפייסבוק, הוא לא רעיון חכם.

כמו שקראתם פייסבוק ואינסטגרם נוטות לפרסם יותר פוסטים שיש להם מעורבות. נניח שקניתם אלף עוקבים מהודו, ועכשיו החלטתם לעלות פוסט חדש.

פייסבוק תחשוף את הפוסט הזה לכל העוקבים שלכם, העוקבים הללו שלכם כמובן לא יעשו לכם לייק, יגיבו או יבצעו מעורבות. דבר זה יגרום לפוסט שלכם לקבל פחות חשיפה.

זאת אחת מהדרכים של פייסבוק ואינסטגרם, להעניש אנשים אשר מנסים לבצע מניפולציות על המערכות שלהם.

באופן זהה גם אם תבצע ניהול קמפיינים בפייסבוק או ניהול קמפיינים באינסטגרם, הפוסט שלכם ייחשף לרשימת החברים שלכם ומאחר שלא יהיה מעורבות, ציון האיכות שלכם יפגע.

קידום אורגני באינסטגרם – האם קיים בכלל?

לחברות גדולות עם מאות ואלפי עוקבים אנו מציעים להשתמש בשירותי ניהול עמוד אינסטגרם. אותם עוקבים (בהנחה והם אמיתיים) הם מכרה זהב שיכול להניב לחברות הללו הרבה מאוד כסף באמצעות המכירות.

בעזרת סוכנות דיגיטל או משרד פרסום איכותיים, תוכלו ליצור פוסטים מעוצבים בכתיבה שיווקית שיגרמו לעמוד שלכם להיראות מיליון דולר. בעזרת אסטרטגיה שיווקית, דרך ניהול קמפיינים תוכלו לגרום לעוקבים לבצע יותר מעורבות בעמוד האינסטגרם שלכם.

עוד כמה טיפים לסיום

  • השתמש באימוג'ים מתבצע כדי ללכוד את תשומת הלב.
  • שפר או למד צילום ועריכה.
  • השתמש בסוכנות דיגיטל או משרד פרסום שהם מומחים ובעלי מיומנות רבה בכל מה שקשור בקידום ובפרסום באינסטגרם.

 

בהצלחה!

צרו עימנו קשר

Call Now Button דילוג לתוכן