קידום בלינקדאין

פרסום בלינקדאין

תוכן עניינים

בשנים האחרונות עולה קרנה של הרשת החברתית לינקדין לעסקים, בקרב בעלי מקצוע רבים. בניגוד לרשתות חברתיות כמו פרסום בפייסבוק ואינסטגרם, קידום בלינקדאין מתיימרת להיות רשת חברתית אשר פונה לקהל מקצועי, בעיקר בתחום ההייטק, המשפט וההנדסה, על מנת ליצור קשר בין עובדים, מעסיקים, ויזמים בתחומים שונים. בדיוק מסיבה זו, אם אתם רוצים לשפר משמעותית את הפרופיל המקצועי שלכם, או לקדם את החברה או המיזם שלכם ברשת החברתית, אתם חייבים להסתייע בשירותי מומחה לינקדין, כמו פוש דיגיטל.

פוש של תגובות ולייקים על ידי פרסום בפייסבוק - פרסום בלינקדאין
פוש של תגובות ולייקים על ידי פרסום בפייסבוק


טרגוט מתאים לתוצאות

בכל פעם שאתם רוצים להשיג מטרה מסוימת בלינקדין, בין אם מדובר בגיוס עובדים או בחיפוש עבודה, אתם רוצים לצאת לדרך בצורה מסודרת. לכן, חשוב לבנות את אסטרטגית הפעולה. בדיוק מסיבה זו, חשוב לבצע טרגוט מדויק של קהל היעד שלכם, במיוחד כאשר מדובר על פרסום ממומן בלינקדין לעסקים. למשל, אם אתם מעוניינים לגייס את המנכ"ל הבא לחברה שלכם, אתם רוצים לפלח את קהל הגולשים הפוטנציאליים לפי מקצוע- הייטק, עריכת דין ועוד. כמו כן, מומלץ לפנות לקהל אשר מציג כישורים מאוד מסוימים. שיווק בלינקדין דורש טרגוט נכון של קהלים. וכך  מומחה לינקדאין מאפשר לכם לענות על דרישות התפקיד במדויק, ולצמצם את זמן החיפושים למשרות.

כולם נמצאים בלינקדאין לכן כדאי לבצע קידום בלינקדאין - פרסום בלינקדאין
פוש דיגיטל מומחית לפרסום בלינקדאין ומומחית לשירות קידום בלינקדאין

ליווי מיומן לאורך זמן

ניהול עמוד פרופיל לינקדין לעסקים הוא משימה אשר מצריכה מכם השקעה של משאבים לאורך זמן. החל משלב התכנון וההקמה של העמוד ועד ליום בו אתם מתחילים תהליך שיווק בלינקדין, דרך קמפיינים ממומנים שונים – ישנם כמה שלבים בדרך אותם מומלץ לבצע בצורה מקצועית. בדיוק מסיבה זו, אם אתם רוצים להחזיק בתדמית ציבורית ללא חת, רצוי להיעזר באיש מקצוע מומחה לינקדין. חברת פוש דיגיטל מלווה לקוחות פרטיים ועסקיים רבים בתהליך קידום ממומן בלינקדין לעסקים עד להשגת התוצאות האופטימליות לכל קמפיין. אנו מנתחים את סוג הפעילות בצורה מדויקת, מבצעים פרופיל לטרגוט לקוחות ומנהלים כל קמפיין ממומן של שיווק בלינקדין על הצד הטוב ביותר לטובתכם.

לפרטים נוספים פנו לצוות חברת פוש דיגיטל, עוד היום.

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר

בחירת הפלטפורמה – ניהול קמפיינים דיגיטליים

קבלת החלטה היכן לפרסם את העסק שלכם בדיגיטל צריכה להתבסס על מספר נתונים. איפה קהל היעד שלכם נמצא? איפה הוא מבלה את רוב היום שלו? מה מעניין אותו? לאחר שתוכלו לענות על השאלות הללו תוכלו לקבל תמונה ולדעת באיזה פלטפורמה אתם צריכים לפרסם.

או אולי בכלל לינקדאין?

כיום רוב בעלי העסקים נוטים לעשות ניהול קמפיינים בגוגל או ניהול קמפיינים בפייסבוק אבל האם זה נכון עבורם? התשובה פשוטה- הכל תלוי בקהל היעד אליו אתם פונים. נסביר, במידה ואתם מפרסמים לאנשי הייטק אשר נמצאים זמן רק בלינקדאין בשל חיפוש עובדים/ חיפוש שיתופי פעולה/ חיפוש משקיעים. ואתם רוצים בזמן שהם שוהים בפלטפורמה הם יראו את התוכן שלכם/ פרסום שלכם. כדאי לייצר אסטרטגיית תוכן עבור לינקדאין ולחשוב על תוכנית אסטרטגית שבה יהיה מפורט מה מעניין את אותם אנשי ההייטק ואת הדרך שבעזרת אתם תעניינו אותם. במקרה זה במידה ונפרסם ברשתות המוכרות (פייסבוק/ גוגל) יכול להיות שנפספס את אותם אנשי הייטק או נגיע ללידים לא איכותיים. לפני כל פרסום שנבצע בפלטפורמה חשוב לתכנן ולהכין את הדברים הבאים:

  • אסטרטגיה שיווקית
  • הגדרת תקציב למטרה
  • קריאייטיב
  • ניתוח נתונים ותובנות

לינקדאין היא פלטפורמה יקרה

נכון ולא נכון

לינקדאין הינה פלטפורמה שהפרסום בה אינו זול. מה שיכול להרתיע עסקים מלפרסם בה. אך אין מה להירתע במידה ויש לך את האסטרטגיה הנכונה עם התקציב הנכון תוכלו לייצר תוצאות טובות שיחזירו את ההשקעה ויכניסו עוד מספר לקוחות חדשים כל חודש. בסופו של דבר במידה והפלטפורמה מחזירה את ההשקעה ואפילו מעלה את המחזור החודשי היא פלטפורמה משתלמת עבורך.

למי מתאים פרסום בלינקדאין?

  • עסקים המוכרים מוצרים או שירותים B2B
  • חברות לגיוס עובדים
  • בעלי עסקים שקהל היעד שלהם יכול להיות מפולח על פי קהל מקצוע כמו HR , CEO, CTO וכן הלאה.
  • ההתרון הטירגוט של לינקדאין לאומת גוגל ופייסבוק מאוד משמעותי. היתרון זה חוסך כסף וזמן.
  • לאחר השיווק בלינקדאין חשוב לבדוק את ה ROI ולעבור על הנתונים. על בסיס הנתונים בצעו אופטימיזציה והמשך תיכנון הפרסום בפלטפורמה

סוגי קמפיינים בלינקדאין

  • סוגי הקמפיינים מאוד דומים ומוכרים מפלטפורמות אחרות. ניתן לעשות קמפיינים כמו:
  • קמפיין מודעות למותג
  • קמפיין טראפיק
  • קמפיין מעורבות
  • קמפיין צפיות בסרטון
  • קמפיין לידים
  • קמפיין המרות באתר
  • קמפיין מחפשי עבודה

מגיעים לתכלס

כמה עולה פרסום בלינקדאין?

כמו בפרסום בפלטפורמות המוכרות פרסום בלינקדאין נקבע לפי הביד, כלומר, ההצעת מחיר אותה החלטת עבור קליק / חשיפה. עלות ממוצעת לקליק נעה בין 9-10$. כך אנו ממליצים להתחיל את הפרסום בתקציב של 3,000 ₪ מינימום בשביל להרגיש את השטח ולהבין איזה מודעה מניבה יותר.

איך מתחילים?

החלטתם לעשות קמפיין בלינקדאין? מעולה. בשלב זה אתם צריכים לחשוב האם יש לכם את הידע והזמן הנדרש עבור ניהול הקמפיין בלינקדאין. ידע בפלטפורמה הינו חשוב מאוד בכל קמפיין, במידה ואין לכם את המקצועיות הנדרשת אנו ממליצים להיעזר בחברה אשר מכירה את הפלטפורמה. אומנם ישנה הוצאה נוספת עבור דמי הניהול של החברת פרסום אך בסופו של דבר זה משתלם יותר מאשר כסף "שיישרף" לכם על ניסיונות.

נשמח לעשות שיחת היכרות ולבדוק ביחד איך פלטפורמת לינקדאין יכולה לעזור לעסק שלך, אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים

שתפו את הפוסט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר
Call Now Button

מחפשים חברת שיווק מקצועית?

אנו מזמינים אתכם לקבל את
התמורה הטובה ביותר להשקעה שלך

השאירו פרטים ונחזור בהתקדם

דילוג לתוכן