איך לפרסם בטיקטוק?

כל הטיפים החשובים לפני שעושים פרסום בטיקטוק

טיק טוק הפכה להיות רשת המדיה החברתית השביעית בגודלה בעולם (עד שתקראו את זה יכול להיות שהיא אפילו יותר !).

בארה"ב לבד היא הגיעה למעל מ-165 מיליארד הורדות! ובארץ? נראה שלפי כמות ההורדות זה נהיה הטרנד החם.

מה שגרם לחברות פרסום רבות ומשרדי פרסום להבין את הזהב שמתחבא בפלטפורמה ולבצע ניהול קמפיינים גם שם.

איך לפרסם בטיקטוק

מי צריך לפרסם בטיק טוק?

עד היום, היה הבנה די ברורה ביחס לגיל המשתמשים:

קהל צעיר (עד 25) – ניהול קמפיינים באינסטגרם

קהל בוגר (25+) – ניהול קמפיינים בפייסבוק

היום הקהל בטיקטוק מורכב בעיקר מילדים בני 4 עד 15 אך נראה שהגיל הממוצע עולה עם הזמן ויש נטישה מהאינסטגרם לטיקטוק.

בארצות הברית לדוגמה, 63% מהמשתמשים הם בני 10-29.

בגילאי 25-54 יש ירידה בכמות המשתמשים.

לכן מומלץ בעיקר לפרסם לקהל צעיר בני 10-29 ו/או לפרסום מותג בינלאומי.

האפליקציה של טיקטוק זמינה ב-141 מדינות ועם 39 שפות, לכן זאת פלטפורמה נוחה וזולה לקדם מותגים.

איך לעשות פרסום בטיקטוק?

קודם כל יש לבחור בין אחת מהאפשרויות:

• מודעות וידאו

ממש כמו ניהול קמפיינים בפייסבוק, המשתמשים שלכם יוכלו לקבל סרטונים שיופיעו בפיד שלהם. כל הסרטונים יופיעו בדף " For You" בעדכון החדשות. בשונה משירותי ניהול קמפיינים בפייסבוק או ניהול קמפיינים באינסטגרם, הסרטון חייב להיות קצר. כמה קצר צריך להיות סרטון בטיקטוק?
בהתחלה הם היו רק 15 שניות, אבל עכשיו ניתן להגיע לדקה אם אתם מבצעים מחרוזת של 4 קטעים שכל אחת מהן היא 15 שניות בסרטונים שצולמו בצורה מקורית באפליקציה
חשוב לדעת – ניתן לעלות סרטון ארוך יותר מדקה אם זה צולם במקור אחר.

• אתגר האשטאג

ניתן לבצע אתגר כמו ריקוד טיקטוק ממותג. רצוי להוסיף ההאשטאג שלחיצה עליו תוביל לראש עמוד Discovery.

• השתלטות על המותג

מדובר על סרטונים במסך מלא של 3-5 שניות המופיעות ברגע שמישהו פותח את האפליקציה. הסרטון יופיע בפיד של For You ויכול לכלול האשטאג או לינק לאתר שלכם.

• Topview

כמו הקמפיין של השתלטות על המותג, Topview יופיעו במסך מלא, ההבדל הוא שהסרטונים האלו יכולים להיות 60 שניות ויותר והן לא מתחילים ברגע שמישהו פותח את האפליקציה.

• אפקטים ממותגים

כמו סטיקרים / פילטרים שאפשר להוסיף לסרטונים. ממש כמו הפילטרים של אינסטגרם. האפקטים בולטים מאוד לעין ומייצרים יותר מעורבות.

איך מתחילים?

כנס לכאן TikTok for Business , לאחר מכן רשום אזור שבו תרצה לבצע פרסום בטיקטוק ואת סוג העסק.

לאחר מכאן בצע הרשמה וזהו! יש לך חשבון מודעות!

איך פותחים קמפיין בטיקטוק?

כמו בשירותי ניהול קמפיינים בפייסבוק, זה מחולק לשלוש חלקים:

  • קמפיין
  • קבוצת מודעות
  • מודעה

אז לחץ על Create a campaign לאחר מכן לחץ על ad group ולבסוף על ad.

1. קמפיין

לחץ על צור ואז סמן את המטרה השיווקית שלך. אתה תיתקל ב-5 אופציות:

  1. קמפיין חשיפות
  2. קמפיין טראפיק
  3. הורדת אפליקציות
  4. צפיות בסרטון
  5. המרות


לאחר מכן תגיע אל:

2. קבוצת המודעות

בחשבון המודעות בחר את מיקום המודעה, בחר שם , URL  ותמונה.

יש אפשרות ליצור אופטימיזציה אוטומטית, זאת אפשרות בעיקר לעסקים קטנים שאין להם משרד פרסום או סוכנות דיגיטל. האפשרות הזאת בונה את המודעות שלך בעזרת התמונות / הוידאו ומייצרת להן טסטים עבורך.

בחר את קהל היעד, תוכל לבחור אזור, גיל, מין , שפות, תחומי עניין, תחומים להכליל ולא להכליל.

לאחר מכן בחר את התקציב אותו תרצה ולמשך כמה זמן.

3. יצירת מודעה

לאחר הקמפיין העלאה את הקריאייטיב והקופי. הקריאטייב יכול להיות תמונה או וידאו והטקסט יכול להיות עם 5 כותרות עם הנעה לפעולה לבחירתכם.

לאחר מכן הקמפיין ישלח לבדיקה.

טיפים לקמפיין בטיקטוק

1. תהיו אוטנטיים

אנשים יודעים לזהות מהר מאוד תוכן פרסומי. אז תהיו יצירתיים בכל הנוגע לפרסום עבור המותג שלכם.
בכל הקשור לתחום, מותגים רציניים צריכים מודעות רצינית ומותגים אופנתיים צריכים מודעות טרנדית.

2. השתמשו במשפיעני דעת קהל

זה יניב לכם יחס המרה גבוה מאשר פרסום סרטון של אדם לא מוכר.
כמה דברים שחשוב לדעת על בחירת משפיען טוב לטיקטוק (רלוונטי גם עבור קידום באינסטגרם):
* רלוונטיות – שיהיה קשור לתחום שלכם
* כמות עוקבים – כדיי לבדוק האם העוקבים מזויפים או לא, שימו לב למעורבות (לייקים/שיתופים וכו)
* מיקום המשפיען – במידה ואתם פורצים לשוק בינלאומי, שימו לב לאן ודרך מי אתם מפרסמים. משפיען שמוכר במדינה אחת לא בטוח מוכר במדינה אחרת.

בטיקטוק יש דרך ממש טובה לזהות משפיענים, פשוט תרשמו בחיפוש תחום מסויים, כמו "cooking" ושימו לב מי מופיע בראש החיפושים.
גם הטיפ הזה רלוונטי עבור פרסום באינסטגרם.

3. השתמשו בפסקול וידאו חכם

שילוב מוזיקה בסרטון טיקטוק הוא חשוב מאוד מאחר ובניגוד לפלטפורמות כמו פרסום בפייסבוק או פרסום באינסטגרם, המשתמשים של טיק טוק נוהגים לצפות עם ווליום.
בנוסף, הכלי הזה הוא חינמי, אז למה לא? 😊

פרטים על קמפיין טיק טוק

תוכלו להיכנס לכאן  ads are performing כדיי לקבל מידע על הביצועים של הקמפיין ולהכין דוחות מסודרים.

תוכלו לקבל עדכונים על:

  • מצב המודעות והקמפיינים
  • עלות לאלף הופעות, מחיר לקליק, מחיר להמרה, כמות ההמרות ועוד
  • תקציב שנוצל

לסיכום,

כמו שירותים של פרסום בפייסבוק , פרסום באינסטגרם ופרסום בשאר רשתות חברתיות, יש את הדרך לעשות את הדרך הזולה והפחות טובה, לבד,

ויש את הדרך לעשות את זה עם משרד פרסום, עם הניסיון והידע בצורה שיחסוך לכם זמן וכסף.

תוכלו להתייעץ איתנו בכל נושא ובכל שאלה,

אנחנו כאן בשבילכם

צרו עימנו קשר

Call Now Button

הישארו מעודכנים

קבלו עדכונים חמים
ישירות למייל

דילוג לתוכן