בעבר היו מגוון רחב של טכניקות קידום אתרים בגוגל שהצליחו לעבור מתחת לרדאר של גוגל.
ככל שהזמן עובר גוגל יודע יותר לזהות מה נחשב איכותי ומה לא.
האלגוריתם שלה משתנה מיום ליום, וטכניקות שהצליחו בעבר רק פוגעות בתהליך קידום אורגני של האתר שלכם.

אז אילו 7 טכניקות שעבדו פעם והיום כבר לא?

שיטה נכונה לבצע קידום אורגני

1. שימוש יתר במילות מפתח

על התוכן להיות רלוונטי לגולש, מקדמים רבים חשבו שאם הם יכתבו את אותה מילת מפתח שהם רוצים לקדם 10 פעמים בטקסט של 5 שורות זה יעזור לקידום שלה. בעבר, זה עזר, היום, גוגל מבין הרבה יותר טוב מה מעניין ומה לא. טכניקת אופטימיזציה של גוגל השתפרה אודות לעדכון פנדה בשנת 2011 והיום גוגל יודעת לחשב אפילו כמה זמן שהייה היה במאמר כדיי לבדוק האם המאמר רלוונטי או לא.

2. אופטימיזציה למובייל

היום זה ברור שכל אתר שנבנה חייב להיות רספונסיבי לנייד, למובייל, לטאבלט וכמובן למחשב נייח. אם עוד לא ידעתם את זה או אם האתר שלכם לא רספונסיבי, אנו ממליצים לכם להיכנס לעמוד שלנו של בניית אתרים לעסק ולשפר הרספונסיביות שלו בהקדם.
נראה שמעדכון לעדכון גוגל נותן יותר חשיבות בתהליך קידום אתרים לרספונסיביות של האתר, למעשה החל ממרץ 2021 זה הולך להיות אחד הפרמטרים החשובים ביותר.

3. שימוש במילות מפתח לא רלוונטיות

בעבר ולצערנו גם היום, מקדמים רבים משתמשים במילות מפתח פופולריות כדיי לקדם את האתר. על מנת לדעת אם הביטויי מפתח רלוונטים תשאלו את עצמכם את השאלות הבאות:
– האם ביטויי מפתח רלוונטים לתוכן העמוד?
– כמה פעמים השתמשנו בביטויי המפתח?
– האם יש ביטוי מפתח רלוונטים יותר שכדאי להשתמש בהם?

תוכן שאינו רלוונטי לתחום שלכם רק יבלבל את מנועי החיפוש ובסופו של דבר יפגע לכם בתהליך קידום האתר.

4. קישור פנימי לא טבעי

קישורים פנימיים מאפשרים לייצר מבנה במאמר האתר בעזרת נתיב אידיאלי כדיי לאפשר לגוגל ולמשתמשים לאתר תוכן באתר (ראו דוגמה מאמר זה).
מקדמים רבים חושבים שככל שיהיו יותר קישורים פנימיים כך גם קידום האורגני SEO יהיה אפקטיבי יותר.
זה רחוק מלהיות נכון, קישור שאינו מספק ערך אמיתי למשתמש, כמו גם קישורים פנימיים מרובים רק פוגעים בתהליך קידום אורגני.

5. דף ייחודי לכל מילת מפתח

בעבר היו פותחים כמה דפים עבור אותה מילת מפתח כמו לדוגמה:
"פרסום אורגני באינסטגרם"
"פרסום אורגני באינסטגרם"
"פרסום אורגני באינסטגרם"
אם נתמקד בחוק ה-1 של קידום אורגני – "התאם את הקידום למשתמש ולא לגוגל" נוכל להבין שעדיף שכל דף שאנו פותחים יכלול פעם אחת את אותה מילת מפתח. זה יהיה חכם יותר מלשכפל את אותה דף  כמה פעמים.

6. מבנה כותרות

כותרות חשובות מאוד למשתמשים ולעכבישים של גוגל להסתכל בצורה נכונה על האתר.
יש עדיין אתרים שמכניסים את כל המילות מפתח בסוף העמוד כדיי לקוות שזה יעזור להם בקידום כך:

this is how to do seo

זאת טעות, ואתרים כאלו נענשים על ידי שני העדכונים של גוגל:
עדכון פנדה- המכוון למבנה אתרים גרוע
עדכון פינגווין – המכוון לאתרים המנסים לבצע מניפוצליה של קישורים ותגיות

7. החלפת תוכן

אחת השיטות הנפוצות היו לפרסם תוכן רלוונטי, לחכות שגוגל יסרוק אותו, ידרג אותו, ולאחר מכן להחליף לתוכן שאתה רוצה יקדם.
היום גוגל יודע לחסום אתרים כאלו ומאחר ומדובר בהונאה הוא מעניש בהתאם.

לסיכום,

אם תזכרו את הכלל הפשוט של להתאים את הקידום אורגני למשתמש ולא לגוגל, ואם תפעלו בצורה ישרה ובעזרת קידום SEO לבן ולא בכובע שחור בלי קיצורי דרך,
תוכלו גם אתם לקדם את האתר שלכם ולהנות מטראפיק איכותי ומדוייק לאתר שלכם תוך תפיסת מילות מפתח.
בין אם אתם מקדמים בעצמכם או יש לכם חברה לקידום אתרים, שימו לב טוב טוב שאתם לא עוברים על החוקים לא בטעות ולא בתמימות.
ואם אתם צריכים עזרה אתם יודעים לאן לפנות.

צרו עימנו קשר

אין זה משנה אם יש לך עסק קטן הזקוק לדחיפה ראשונית בפרסום ובקידום האתר או חברה בין-לאומית הזקוקה למערך שיווק דיגיטלי מלא עם איש קשר צמוד שיבנה עבורך אסטרטגיה שיווקית מקיפה – לנו יש את השילוב בין הכלים, הידע ואנשי המקצוע המנוסים והמוסמכים – שיאפשר לך להזניק את העסק שלך במרחבים הדיגיטליים.

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר

כל הזכויות שמורות  © 2019 

Site By PUSH DIGITAL

Call Now Button דילוג לתוכן