5 סיבות למה קידום אתרים

לא עובד לכם

המאמר הבא מתאים לחברות לקידום אתרים וללקוחות המשקיעים בקידום אורגני כידוע, קידום אתרים בגוגל זאת אסטרטגיה לטווח ארוך וקשה למדוד חברה לקידום אתרים בתקופה קצרה ואפילו בתקופה ארוכה. תפיסת מילת מפתח יכולה לקחת חודש, חצי שנה ולעיתים גם כמה שנים. בסופו של דבר, הכול מסתכם בזה – האם אותה חברה לקידום אתרים שלכם יודעת לקדם מאותה חברה לקידום אתרים של המתחרה שלכם.

1. תיאום ציפיות – יש את מה שאתם מצפים לו ואת מה שחברת הקידום מצפה לו. חשוב מאוד לדבר ואפילו לחתום על מילות מפתח שיוקדמו כדיי לא ליצור מצב של אי הבנה.
קידום אורגני לא יתן מבול של לידים אחרי חודש וגם סביר להניח שלא יתפוס עשרות מילות מפתח על החודש הראשון.
מה שכן, בעזרת קידום אורגני , בתום כמה חודשים עד שנה , תוכלו לתפוס מילות מפתח אותה מחפשים אלפי אנשים בחודש וכך להנות מטראפיק חינם בלי להשקיע בשירות של ניהול קמפיין בגוגל.
בהנחה והשקעתם בשירות של בניית אתר תדמית או בניית אתר חנות, אחוז המרה יהיה גבוה, ועכשיו עלות הפרסום שלכם תרד משמעותית .

2. לפרוש מוקדם מדיי – אחת השאלות שאנו שואלים את הלקוחות שלנו היא "האם יש לכם תקציב של X למשך שנה?".
בתור חברה לפרסום עסקים, לאחר שהסברנו ללקוח שתוצאות של קידום SEO מגיעות רק אחרי חצי שנה, לא אמור להיות אכפת לנו אם הלקוח יבוא לחודש, ישלם על חודש ויצא.
לנו בפוש דיגיטל חשוב שתקבלו תמורה מלאה על הכסף שלכם, לכן חשוב לנו להבין אם יש ביכולתכם להשקיע עבור האתר שלכם למשך שנה. במידה וכן נוכל לעבוד ביחד ולעלות ביחד בתוצאות החיפוש, במידה ואתם לא יכולים להתחייב, נציע לכם לעשות ניהול קמפיין ממומן במקום כדיי שתוכלו לקבל את הלידים בטווח הקצר.

3. קידום טקטי במקום קידום אסטרטגי – גם בקידום אורגני יש אסטרטגיה, שמעתם נכון, קידום אורגני מחייב אסטרטגיה שיווקית עם מחקר, יעדים, מתודולוגיה ועוד.
הרבה פעמים מקדמי אתרים משקיעים הרבה מאוד זמן וכסף בתהליך קידום SEO ו"רצים במקום".
חשובה מאוד פגישה עם הלקוח בזום או פנים מול פנים עם יועץ קידום אתרים ולאחר מכן לבצע מחקר מקיף של SEO.

4. קידום אורגני מיושן – גוגל מבצע עדכונים בשמות של פנדה, פינגווין, יונק הדבש ועוד.
כל חברה לקידום אתרים או מקדם אורגני חייב לעמוד בקצב ולא להפסיק ללמוד ולנשום קידום SEO. אפילו אצלנו בחברה אנשי הSEO המקצועיים מתייעצים אחד עם השני ומשתפים מאמרים שקראו וסרטונים שצפו. בנוסף שיחות של יועץ קידום אתרים עם הלקוח, רק ככה הקידום יהיה אפקטיבי .

5. אתר בעייתי – אחד הפרמטרים החשובים ביותר עבור גוגל כדיי לתעדף אתרים הוא האתר עצמו. האם האתר רספונסיבי? האם האתר מהיר? האם יש לו שגיאות של 404?
כל המשימות האלו דורשות הגדלת ראש של אותה חברה לקידום אתרים בגוגל ושילוב של מתכנת או מומחה קידום אתרים בוורדפרס.

לסיכום,

חוסר השקעה הוא אולי הפרמטר החשוב ביותר כדיי לבצע קידום אתרים בגוגל. לא משנה אם אתם מבצעים קידום אורגני בצפון , בדרום או במרכז, או קידום אתרים באשקלון, קידום אתרים בבאר שבע, קידום אתרים באשדוד, קידום אתרים אשקלון, קידום אתרים בנס ציונה, קידום אתרים באילת,
אנו ממליצים תמיד להיפגש עם אותה חברה לקידום אתרים או אותו מומחה קידום אתרים ולשאול את עצמכם את השאלות הבאות:
1. האם מבחינה מקצועית יש להם את הידע והניסיון ?
2. האם הם נראים לכם אנשים אמינים?
3. האם הם מוכנים לעשות כדיי שתצליחו?

במידה וכן, ואתם סומכים עליהם 100% תשאלו את עצמכם את השאלה הבאה:
1. האם יש לכם את התקציב והסבלנות עד שהאתר יצליח להתקדם ברשת החיפוש של גוגל?

אנו בפוש דיגיטל נשמח לבצע ביחד איתכם קידום אתרים SEO
לשיחה עם יועץ קידום אתרים התקשרו עכשיו.

צרו עימנו קשר

Call Now Button דילוג לתוכן