אחוז נטישה גבוה מהדף הראשי פוגע מאוד בתהליך קידום אורגני SEO, זה קורה אפילו אם משתמש נמצא באותו עמוד חצי שעה ולא עובר לעמודים אחרים.

איך תדעו אם האחוז נטישה שלכם גבוה?

25% ומטה – כנראה משהו שבור

26%-40% – מעולה

41%-55% – ממוצע

56%-70% – גבוה מהרגיל, כדאי לבדוק

70% ומעלה – כנראה משהו שבור

 

תוכלו לבדוק את זה אם תיכנסו לGoogle analytics תחת Bounce rate.

בריחת משתמשים מהאתר

1. האתר איטי מדיי

אם לאתר לוקח יותר מכמה שניות להיטען, המבקרים שלכם יהיו חסרי סבלנות וכך גם האלגוריתם של גוגל. תיקון מהירות אתר עוזר מאוד לתהליך קידום אתרים בגוגל, קודם יש להיכנס לGoogle search console- ולבדוק תחת לשונית Page speed.
במידה והאתר איטי הם ימליצו לך פתרונות כמו: דחיסת תמונות, צמצום סקריפטים ועוד.
אם הבעיה לא תיפטר, אנו ממליצים לך לפנות אלינו לפתרונות ובמקרים קיצונים גם לבצע בניית אתר חדש לעסק.

2. התוכן לא מספיק טוב

כתיבה שיווקית היא פרמטר חשוב מאוד באתר, ללא כתיבה שיווקית ברורה ומניעה לפעולה הגולש פשוט יהיה חסר סבלנות וינטוש את האתר. יצירת תוכן באתר חייבת להיות תחת אסטרטגיה שיווקית המובילה את הלקוח בסוג של משפך, משלב ההסבר עד לשלב ההנעה לפעולה.

3. העיצוב לא מספיק טוב

  1. עיצוב אתר שאינו מודרני, או אי סדר במבנה כותרות יכול לגרום לאחוז נטישה גבוה מהאתר שלך. שאל את עצמך או בן אדם אקראי:
    – האם קל לקרוא את התוכן באתר?
    – האם יש תמונות ששוברות את הטקסט?
    – האם הקטגוריות/עמודים פנימיים ברורים?
    – האם קל להתמצא באתר?

4. כותרת/מטא דיסקרפשיין מוטעה

עבודתה של חברה לקידום אתרים היא בראש ובראשונה לדאוג להסביר כל דבר לגוגל. גוגל היא מעין בית משפט שעלינו לתת בפניו תיאורים וכותרות של כל דבר באתר. במידה ונאמר למשתמש שבעמוד זה יש משהו אחד ובפועל יש משהו אחר, הוא פשוט לא ישאר. גוגל יבין שכנראה האתר לא רלוונטי לגולש ויוריד לך את הציון איכות של הקידום האורגני.

5. שגיאה טכנית

אם שיעור הנטישה גבוה רק בעמוד אחד ספציפית, יש לבדוק אם העמוד הזה קיים כמו שצריך. באתרים רבים יש עמודים עם שגיאות כמו למשל שגיאת 404 שפוגעת בקידום האורגני ובאחוז הנטישה.

6. קישור גרוע

זאת אחת הבעיות שאנו נתקלים בהם לרוב, זה יכול להיות חברה לקידום אורגני, פרילנסר SEO או אפילו הלקוח שמבצע החלפת קישורים מאתר גרוע. כי העיקר זה הכמות לא? טעות! מלבד פגיעה בקידום האורגני SEO זה גם יפגע מאוד באחוז הנטישה כאשר אנשים יכנסו מאתר אחד ויגלו אתר אחר. יש להתנער מהקישור ולבדוק אם אחוז הנטישה השתנה. לא יודעים איך? צרו איתנו קשר ונסביר לכם.

7. עיצוב UX גרוע

האם אתה מפציץ אנשים בפרסומות? מה לגבי סקרים קופצים? הירשם כמנוי? יש מגוון רחב של פרמטרים של UX גרוע שעלולים לגרום למשתמשים לנטוש את האתר שלכם.
זכרו – לפעמים פחות זה יותר.

8. האתר אינו רספונסיבי

באמת? שנת 2020 ועדיין האתר שלכם לא רספונסיבי? אתר לא רספונסיבי זה מתכון לאסון, הן מבחינת קידום אורגני SEO והן מבחינת אחוז נטישה גבוה.
אם האתר שלכם אינו רספונסיבי עצרו כאן, הרימו אלינו טלפון ונסדר לכם את העניין.
מעדכון לעדכון, גוגל יותר מחמיר בבקשה שכל אתר יהיה רספונסיבי למובייל, אתרים שאינם רספונסיבים נפגעים מאוד בדירוג.

9. שגיאה בהגדרת Wonky google analytics

יתכן שלא שמת נכון קוד מעקב באתר שלך בGoogle analytics. בדוק היטב אם ההגדרות נכונות, שכן יכול להיות שזאת הסיבה למה אחוז הנטישה גבוה.

10. יותר מדיי בקשות

אל תבקש מהמשתמשים: פרטי כרטיס אשראי, תעודת זהות, מיילים וכו.
משתמשים שמבקשים מיהם יותר מדיי פרטים אישיים חוששים שמדובר בהונאה ויגרמו לכם לברוח לכם מהאתר. לפעמים מספיק עצם הוספת השדה "אימייל" מרתיע משתמשים וגורם להם לנטוש.

לסיכום,

אחת הסיבות החשובות ביותר שיש לתת לחברה לקידום אתרים מקצועית לבנות לכם אתר, היא בגלל שהיא מסתכלת על כל התמונה.
אותה חברה לקידום אתרים לא רק רוצה לספק לכם משהו יפה להתרברב בו, אלא גם שהוא ימיר כמו שצריך.

אל תתפרעו אבל גם אל תחסכו בבניית אתר לעסק, ותמיד תבקשו דוגמאות לאתרים והמלצות מלקוחות.
אם יש לכם שאלות/בקשות תוכלו תמיד לפנות אלינו.

צרו עימנו קשר

אין זה משנה אם יש לך עסק קטן הזקוק לדחיפה ראשונית בפרסום ובקידום האתר או חברה בין-לאומית הזקוקה למערך שיווק דיגיטלי מלא עם איש קשר צמוד שיבנה עבורך אסטרטגיה שיווקית מקיפה – לנו יש את השילוב בין הכלים, הידע ואנשי המקצוע המנוסים והמוסמכים – שיאפשר לך להזניק את העסק שלך במרחבים הדיגיטליים.

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר

כל הזכויות שמורות  © 2019 

Site By PUSH DIGITAL

קידום SEO מתעסק הרבה בנראות האתר, ההמלצה היא לבנות אתר בוורדפרס ולהיות תחת שרת יופרס.
אם הזמן טעינה איטי, והאתר לא מודרני, תהליך קידום האתר יפגע.

כמו יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם. אתר שיש לו עמוד פייסבוק ומקבל ממנו קישור דומה לקישור מאתר רגיל.
לכן גוגל תיתן לכם בונוס לרשתות חברתיות ובעיקר אם יש בהן כמות עוקבים ומעורבות גדולה.

כמו שימוש באנליטיקס וSearch Console-, בעזרתם תוכלו לקבל תובנות ולבצע אופטימיזציה נכונה על האתר.

צרו עימנו קשר

Call Now Button דילוג לתוכן