ממה כדאי להיזהר?

הביקוש לקידום אורגני גדל מיום ליום.

יותר ויותר עסקים מבינים שבשלב מסוים יצטרכו קידום אתרים.

בין אם יש לכם חברה לקידום אתרים או אם אתם מקדמים בעצמכם – היזהרו מ-10 השגיאות הנפוצות ביותר!

טעויות של קידום אורגני

1. איפיון העסק

לא רק בקמפיינים ובבניית אתרים, לפני שמתחילים קידום אתרים בגוגל חייבים לבצע אסטרטגיה שיווקית מסודרת.
לקוח לדוגמה שאנו מקדמים מתעסק במכירת בגדי ים לבנות. לפני שהתחלנו איתו קידום אתרים הינו צריכים להבין :

2. בניית תוכנית אסטרטגית

בשנה שעברה רק ל-30% מהעסקים הקטנים היתה תוכנית אסטרטגית.
זה לא חשוב, זה חובה. הכן תוכנית מסודרת עם יעדים:

  • שיפור מהירות
  • עיצוב חדש
  • באגים באתר
  • תוספים חשובים

לפעמים השקעה חד פעמית קטנה באתר תוסיף הרבה יותר ערך מחודשי קידום. אחת הסיבות היא שלגוגל ולמשתמש חשוב מאוד המהירות והעיצוב של האתר.

3. יצירת תוכן שגוי

המשפט החשוב ביותר של קידום אתרים בגוגל הוא – "התאם את הקידום למשתמש ולא לגולש".
הרבה חברות לקידום אתרים ופרילנסרים מנסים להשתמש במילת מפתח כמה שיותר פעמים, זאת טעות וגוגל מענישה על כך.
מה גם שאף אחד לא יקרא מאמר/כתבה שרשום: "קידום אתרים בגוגל הוא קידום אורגני שמתעסק בקידום SEO ".
התוכן חייב להיות ממוקד לגולש, בצורה סמכותית ואמינה.

4. כותרות בולטות

מבחינה עיצובית, חשוב מאוד שהגולש יוכל לקרוא את המאמר בקלות, יש להשתמש בכותרת ראשית H1 ובכותרות משניות של H2 וכן הלאה.

5. דילוג על תיוג כותרות/תמונות/עמודים

זאת העבודה שמתבצעת מאחורי הקלעים, כל דבר באתר חייב להיות מאונדקס לגוגל, כל תמונה, כל כותרת וכל עמוד.
יצירת תוכן זה מעולה, אך ללא אנדוקס גוגל לא יבין על מה מדובר ופחות יקשר בין המילת מפתח לאותה תמונה או עמוד.
תוצאה – לא תצליחו לתפוס את המילות מפתח הרלוונטיות לכם.

6. קישורים נכנסים

ב-2016 יצא עדכון פינגווין על קישורי ספאם, עד היום כשלקוחות מגיעים אלינו הדבר הראשון שאנחנו עושים זה להתנער מהקישורים האלו.
זה פוגע באתר, וזה עלול לפגוע גם במוניטין של העסק.
קישור צריך להיות איכותי ומדוייק בהתאם לתחום העסק.

7. קישורים פנימיים

חשוב לא להגזים בכמות הקישורים הפנימיים, 2-3 קישורים יעשו את העבודה. כמובן חשוב שהקישורים יהיו רלוונטים ולא מוגזים.
יש לבדוק שכל הקישורים הפנימיים אכן עובדים, קישור פנימי שבור יכול להזיק.

 

8. שיפור האתר

קידום SEO מתעסק הרבה בנראות האתר, ההמלצה היא לבנות אתר בוורדפרס ולהיות תחת שרת יופרס.
אם הזמן טעינה איטי, והאתר לא מודרני, תהליך קידום האתר יפגע.

9. שילוב ערוצים אחרים

כמו יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם. אתר שיש לו עמוד פייסבוק ומקבל ממנו קישור דומה לקישור מאתר רגיל.
לכן גוגל תיתן לכם בונוס לרשתות חברתיות ובעיקר אם יש בהן כמות עוקבים ומעורבות גדולה.

10. שימוש בכלים של גוגל

כמו שימוש באנליטיקס -וSearch Console, בעזרתם תוכלו לקבל תובנות ולבצע אופטימיזציה נכונה על האתר.

לסיכום,

תשאירו את העבודה למקצוענים ועשו רק עם חברה לקידום אתרים, פרסום אורגני בגוגל. רק ככה תוכלו להימנע משגיאות שיפגעו לכם באתר, ולהנות ממיקומים ראשונים בגוגל וכך להרוויח לידים רבים דרך טראפיק רב לאתר שלכם.
נציגנו פנויים לעשות איתכם שיחת ייעוץ מקצועית במתנה, כל מה שנותר לכם לעשות זה ליצור קשר!

צרו עימנו קשר

אין זה משנה אם יש לך עסק קטן הזקוק לדחיפה ראשונית בפרסום ובקידום האתר או חברה בין-לאומית הזקוקה למערך שיווק דיגיטלי מלא עם איש קשר צמוד שיבנה עבורך אסטרטגיה שיווקית מקיפה – לנו יש את השילוב בין הכלים, הידע ואנשי המקצוע המנוסים והמוסמכים – שיאפשר לך להזניק את העסק שלך במרחבים הדיגיטליים.

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר

כל הזכויות שמורות  © 2019 

Site By PUSH DIGITAL

Call Now Button דילוג לתוכן