fbpx

שש סיבות להמשיך ליצור תוכן באתר אינטרנט

גם בימי הקורונה

משבר קורונה עצר כל כך הרבה מהפעילויות השגרתיות בתחומי העיסוק השונים, וחייב לראשונה אי פעם להתמודד עם הצורך בריחוק החברתי. ואולם, דווקא בתחום אחד מתוך המשבר צומחת הזדמנות חסרת תקדים, לכתיבת תוכן באינטרנט שמנהלי האתרים השונים ממש רוצים ליישם.

קידום אורגני בקורונה

למה התוכן הכתוב הוא הכוכב של משבר הקורונה?

ישנן כמה סיבות מעולות לכתיבת תוכן בימי הקורונה, ולא משנה עד כמה המצב הבריאותי והכלכלי מאתגר. אנחנו אספנו לכם שש סיבות מצוינות להמשיך לכתוב תוכן אונליין גם בימים מורכבים אלו:

  1. אנשים צמודים למסכים – כאשר אין פעילות עבודה סדירה, ורוב האנשים יוצאים לחופה ללא תשלום, השעמום חוגג. הדרך הכי טובה להפיג שעמום בעולם המודרני היא בעזרת הניידים, המחשבים והמכשירים האלקטרונים. כך שכולם, כל הזמן מחוברים לאינטרנט.
  2. הפוגה רגעית משגרה הלא שגרתית – כאשר יותר ויותר אנשים נכנסים לבידוד חברתי, ונדרשים לשהות ימים ארוכים תחת קורת גג אחת, האתגר הנפשי הוא עצום. הפורקן אצל רבים בר בדמות שיטוט בלתי נגמר באתרים שונים, ועלייה מאסיבית בדרישה לתכנים כתובים ברשת. זו היא הסחת הדעת המושלמת, שמתאימה לתחומי העניין של כל אחד ויכולה להעביר שעות של בידוד במינימום לחץ.
  3. מותג יוזם ואקטיבי – דווקא בתקופה מבולבלת שכזו, הקונים המסורים של המותג רוצים לראות נקיטת עמדה חד משמעית של מובילי דעת הקהל. ולכן, יש ציפייה מהקונים ליצירה של תכנים שנוגעים למתרחש, מסבירים את התנהלות המותג בתוך האירועים ומלווים את התקופה מנקודת המבט של בעלי המותג.
  4. השקעה לטווח ארוך – גם אם המותג שלכם לא מצליח לתפוס תשומת לב במהלך המגפה, תוכן איכותי יכול לשמש אתכם בעתיד. שווה להשקיע עכשיו בתכנים לקידום אורגני, שלהם נדרש זמן עיבוד ארוך יותר עד שאתם רואים תגובה. בעוד כמה חודשים, עם סיום האירועים הדרמטיים, תראו שיפור משמעותי במיקום האורגני של עמודי האתר וכפועל יוצא גם מכמות הגולשים האורגניים בו.
  5. במקום כסף, צברו עוקבים – המוצרים שלכם לא מוכרים בתקופה זו? אתם לא צריכים להרים ידיים. התוכן הכתוב יכול לעלות לרשתות החברתיות, לאתר ולמקורות פרסום נוספים. בקידום אורגני בפייסבוק הגולשים ייחשפו וילמדו להכיר את המותג שלכם ולהתחיל לעקוב אחר הפעילות. ובחזרה לשגרה – הם בוודאי יבקשו לרכוש את המוצרים שלכם.
  6. עקביות היא המפתח להצלחה – בכל הנוגע ליצירת תוכן, עקביות משמרת את הנראות, את המיומנות ואת האיכות של האתר שלכם. כך שזו היא ההחלטה המקצועית ההגיונית ביותר.

ההצלחה שלכם יכולה להגיע הרבה יותר מהר משחשבתם

במיוחד אם אתם לא ממש מכירים את עולם הפרסום הדיגיטלי, אבל מעריכים את כוחו העולם בימי המשבר הנוכחי, אתם רוצים לעשות את כל המאמצים כדי לאפשר לאתר שלכם להגיע להצלחות מיוחלות בהקדם. בליווי המקצועי שלנו, תוכלו לנצל את ימי המגיפה כדי להתחזק, להתעצם ולבנות תוכן שייקח את האתר שלכם כל הדרך עד למצב שיא ההצלחה.

צרו עימנו קשר

אין זה משנה אם יש לך עסק קטן הזקוק לדחיפה ראשונית בפרסום ובקידום האתר או חברה בין-לאומית הזקוקה למערך שיווק דיגיטלי מלא עם איש קשר צמוד שיבנה עבורך אסטרטגיה שיווקית מקיפה – לנו יש את השילוב בין הכלים, הידע ואנשי המקצוע המנוסים והמוסמכים – שיאפשר לך להזניק את העסק שלך במרחבים הדיגיטליים.

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר

כל הזכויות שמורות  © 2019 

Site By PUSH DIGITAL