fbpx
קידום אתר אורגני

קידום אתר אורגני בחו"ל למה כמה ואיך?

כשפוגשים מקדם אורגני טוב או חברה לקידום אורגני שעושה עבודה טובה זה נשמע שהם יכולים לעשות עבודה טובה גם ללקוח של קידום אתר אורגני בחו"ל, אחרי הכול:

אופטימיזציה = אופטימיזציה באנגלית

תוכן = תוכן בשפה המדוברת

קישורים נכנסים = קישורים נכנסים מהשוק המקומי

אולם יש כל כך הרבה משתנים שחשוב שתדעו אם אתם בוחרים חברה לקידום אתרים ללקוח שלא נמצא בישראל:

קידום אתר אורגני – נתחיל באופטימיזציה

גוגל יודע לקרוא אנגלית, רוסית ושפות אחרות הרבה יותר טוב מאשר עברית (ראו גוגל טרנסלייט). אין ספק שקידום SEO באנגלית יותר ברור לגוגל, ומה שיותר ברור לגוגל גורם לעבודה להיות אפקטיבית יותר. על המקדם שלכם לשלוט בשפה המקומית בכל הקשור לאופטימיזציה, לא חייב שפת אם אבל בכל זאת, שליטה טובה מאוד.

תוכן

תוכן, בניגוד לאופטימיזציה, חייב להיות כתוב על ידי כותב תוכן מאותה המדינה. למרות שאצלנו בפוש דיגיטל יש כותבי תוכן עם הרבה ניסיון בכתיבה ואנגלית שהיא כמעט שפת-אם, אנחנו לעולם לא נכתוב מאמר ללקוח במדינה אחרת. מהסיבה הפשוטה – יש סלנג וצורת דיבור שרק כותב תוכן מאותה מדינה יכול לכתוב, לכן מומלץ לבחור חברת קידום בעלת שיתופי פעולה עם השוק המקומי. תשאלו מי כותב את התוכן, אילו מילות מפתח יוכנסו במאמר ותבקשו דוגמאות לכתיבה . ככה תוכלו לדעת טוב יותר מה תקבלו

קישורים

מומלץ לבחור מקדם אורגני או חברה לקידום אתרים בעלת ניסיון בתחום הבינלאומי ובפרט באותה המדינה. ככל שלחברת קידום אתרים שלכם יש יותר קשרים בחו"ל, היא תוכל לספק לכם קישורים איכותיים ומדויקים יותר לאתר שלכם. לכן אל תתביישו לשאול שאלות, ואל תתביישו לבקש דוגמאות ללקוחות שהחברת קידום כבר התעסקה ומתעסקת היום.

טיפ אחרון של קידום אתר אורגני בחו"ל

לפני שעושים לכם קידום אתרים בגוגל, תבדקו בכלל אם אתם צריכים קידום במנוע החיפוש גוגל. שמעתם נכון! ברוסיה לצורך העניין, רוב המשתמשים נמצאים בכלל במנוע החיפוש YANDEX, ובסין זה בכלל Baidu.

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן